Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P 208 1,2 Vti - prva prehliadka


Návštěvník

Recommended Posts

V 9. 11. 2019 at 0:40, Peetan napsal:

Káru mám uvedenou v profilu a zobrazující se v příspěvcích. Daleko nejhorší na tom je, že jsem byl týden po servisu na STK a tam mne vyhodili za přední brzdy - destičky 0,5 mm a kotouče pod minimem  a   s povrchem bez komentáře .. Vím, že svět není ideální, zaměstnanci, mechanici, bla bla, ale tohle mne fakt nadzvedlo. Auto po servisu s brzdami v tomto stavu. No a při řešení ani slovo omluvy. Takže s tímto servisem jsem definitivně skončil a další auto už P nebude, protože takový přístup autorizovaného servisu je fakt mimo mísu ..

text v podpisu se v mobilní verzi nezobrazuje a profily neprohlížím ... 

 Každopádně zanevřít na značku pro jeden neuspěch v jednom autorizáku , tak to klobouk dolů . Ale zřejmě pracuješ v servise se 100% úspěchem . To to gratuluji, ale nezávidím. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podívej, vůbec jsem to tu nechtěl rozmazávat - ale na vysvětlenou : problémy byly už při samotném objednávání auta a jeho konfiguraci - byla měněna smlouva, že některé věci do auta objednat nelze - spolehl jsem se na prodejce, že to prostě nejde. Ono to šlo, chyba byla jen v jejich SW. To už o něčem svědčí, když si neprověřím ceník a konfigurátor objednávání - kde je vlastně problém a jednoduše řeknu - nejde. Dodneška mi vadí, že v autě nemám, co jsem chtěl. S prodejcem jsem si dohodl, že jako bonus dostanu montáž  TZ s tím, že si ho dodám. K TZ byla dodána i typová přípojka. Když jsem jim TZ do servisu přivezl a prodejce jej na servis předával, už jsem slyšel a bylo úplně jedno že jsem u toho- co si to zase přivezli za mrdku …. Takže to byl můj velmi divný pocit již při prvním setkání. Další servisy probíhaly podobně jako tento - po bouračce jsem tam byl 3x a stále se něco opravovalo - tohle bylo zapomenuté, tohle špatně namontované atd.. Možná jsem hloupý, naivní ale u autorizovaného servisu předpokládám trochu kvalitní práci a nějakou kontrolu. O chování zaměstnanců ani nemluvím - jejich přístup, jednání typu "zákazník =obtížný hmyz" - nikdy jsem neslyšel ani slovo omluvy.  Nepracuji v servisu se 100% úspěchem, někdy se něco nezdaří, ale snažím se výsledek práce vždy nějak kontrolovat. A pokud se vyskytne problém, vždy se zákazníkem komunikuji a snažím se věci napravit, případně mu jeho újmu nějak kompenzovat (ztracený čas, náklady na cestu do servisu apod) tak, aby zákazník odcházel s pocitem, že chyba se sice stát může, ale servis jí dokáže napravit příp. odškodnit. A omluva je samozřejmostí !! Dává to smysl nebo píšu bludy ??? A pak je to zákulisí a chod servisu, kde je každý zodpovědný za svoji práci a z nějakých nedostatků je třeba vyvodit závěr. Zákazníka vůbec nezajímá, jak to kdo dělal a jak a proč to dělal - a poslouchat nějaké bláboly mechanika, že na půl milimetru destiček někdo najede ještě 10tis km - kdy technik od zákazníka odejde a problém je pro něj tímto vyřešen... A těch příhod bylo samozřejmě více... Takto to prostě nemůže fungovat, to se snad shodneme. 3 dny po servisu jsem jel na STK a zřejmě si dovedete představit, jak by to normálně dopadlo … Takže odtud moje nespokojenost, že asi další auto nebude P, protože nejsem ochoten jezdit 60km jinam do servisu .Pokud si auto nechám, samozřejmě si jej dále budu servisovat sám nebo jinde. Nejsem žádný stěžovatel, chápu, že svět není růžová zahrada, ale některé věci mi přijdou za hranou. Pokud jsou k tomu ještě další dotazy, klidně zodpovím...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji za to pochopení, že nejsem úplně za debila 🙂  Protože se ti nezobrazuje profil, bydlím v Čbu,  tudíž koncesionář je místní … Ještě pro doplnění - TZ bych si samozřejmě namontoval i sám, ale vím jak to v servisech chodí (chtěl jsem ho namontovat kamarádce na Opla, v servisu jí řekli, že okamžitě ztrácí záruku - vím, nesmysl, montáž s typovou přípojkou bez zásahu do původní kabeláže - pak se ale v případě závady s nimi dohaduj, většinou import se stejně ztotožní se stanoviskem servisu), takže jsem to svěřil jim, stejně tak jako montáž dalšího příslušenstvi do elektroinstalace - sice jsem zaplatil poměrně nekřesťanské peníze, ale s klidným svědomím. Jistě víš, jak u 1,6 HDi vypadá olejová vana s prolisem, znalí mají povědomí, jaké důsledky má hromadění cca 1/2 L oleje na dně bez možnosti odkalení. Sami někteří dealeři úpravu vany dělají a doporučují. Koupil jsem si dokonce vanu novou bez prolisu. To jsem slyšel, že se bude muset demontovat "polovina" auta, proč to vlastně chci takový nesmysl. Měl jsem půjčený velmi sofistikovaný přípravek na prolisování vany, nad tím vrtěli hlavou ještě více a výsledek byl ten, že to neudělali, prý jim tam nešel natočit šroub do vany... Kdyby aspoň na ferovku řekli, to dělat nebudeme - na to samozřejmě mají právo .. Takže jsem po servisu musel znovu vypustit olej, šroub tam šel natočit bez problémů skoro rukou a vana se prolisovala nádherně za 30 sekund a samozřejmě ještě vyteklo 1/2 litru *neumím psát slušně*k…. Mám své auto rád, snažím se mu dávat, co potřebuje,  výměnu oleje  tak po 13-15 t km. Vím, že u nafty se nový olej okamžitě degraduje, obzvláště pokud ve vaně zůstane ještě 1/2 L starého, ale po týdnu od výměny jsem z toho vypustil tak nechutnou *neumím psát slušně*k…, že ač bych nikomu nechtěl sahat do svědomí, mám skoro pocit, že olej vyměněn nebyl. Vidím, jak vypadá olej na měrce po 14-ti dnech, co jsem ho znovu vyměnil..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

TAK JO -  http://www.hs-auto.cz/  A ten můj negativní pocit hlavně pramení z toho přístupu - kdyby řekli - omlouváme se, je nedostatek kvalifikovaných mechaniků (ano, je , bohužel je taková skutečnost), stalo se.. Příště vám dáme nějakou slevu na práci - souhlasíte ? tak jsem odjížděl s pocitem, že se sice něco nepovedlo, ale servis k tomu přistoupil čelem. Ale odejít během jednání je vrchol arogance ...

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Peetan protože mám podobné zkušenosti s místním autoriz. servisem, od koupě 207my (cca 7 let) jsem tam nebyl a současné auto koupil jinde, jinak přestože mám taky záruku 5 let (dostal jsem ji zdarma), půjdu jen na první garančku a pak budu servisovat sám, jak jsem zvyklý--proč bádat nad měrkou, jestli je olej vyměněný, když si to umím vyměnit sám a vlastně rychleji, než vozit někam auto, za 4 hodiny tam jet znovu a zaplatit něco, co neproběhlo...,už když řekneš, že si auto před převzetím (a podepsáním) ze servisu prohlédneš je důvodem, dívat se na tebe jak na blba, co to vlastně chceš

mmch., ten prolis vany ti nevysvětlí ani importér, prostě nikdo 😯, přestože se to řeší v časopisech, na internetu, na maily nikdo nereaguje 😯, na bývalém Berlingu jsem si ji prolisoval sám, jinak prolisovává ji třeba ČSAO Hodonín za 800 korun (v ceně je výměna oleje a filtru, obojí může být Vaše)

ten přístup, to je taky to co mě nejvíc smolí :roker

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

Viem, ze to tu mozno nepatri, ale chcem sa spytat, preco mi pri prvej garancnej prehliadke dali olej Total Ineo First 0w-30 a pri druhej garancnej prehliadke Total Quartz Ineo 5w-30. Pri kupe auta bola originalna napln Total Ineo First 0w-30, aspon podla preberacieho protokolu. Obe prehliadky boli vykonavane v dvoch rozdielnych autorizovanych servisoch. Aky je v tychto olejoch rozdiel, nemoze sa motor nejak poskodit? Jedna sa o zakladnu 1,2 bez turba, r.v. 2018. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To som spravil, povedali, ze je to jedno ktory z tych dvoch olejov, mozu sa pouzit oba. Co mi pride trochu alibisticke, kedze si myslim, ze kazdy rok striedat olej nie je velmi dobre pre motor. Tu som sa chcel len dozvediet, ktory by ste z dlhodobeho hladiska radsej pouzivali. Ktory je pre tento motor lepsi. 

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...