Petano Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 Za studena mi to jede na tri valce. Pak se to pomerne skokove zmeni. Pokud jede na tri valce tak na ne jede i pod plnym plynem. Za tepla bezi uplne krasne a bez problemu se dostanu na maximalni otacky. Hodne se to zhorsi kdyz auto dyl stoji (treba dva tri dny). Vymenene svicky, vzduchovy a palivovy filtr (delalo to i pred vymenout). Mate tip co mam prekontrolovat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
durino81 Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 Tipujem kable ku svieckam. Mozno by bolo zaujimave zistit, na ktore 3 valce. Postupnym vytahovanim kablov ku svieckam (vzdy vytiahnuty len jeden). Bacha, nech ta to nekopne! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 ja ted koukal na rozdelovac, ze je na tom hur, nez vypadal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pedros123 Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 souhlasim take z durinem mrkni jeste jestli nemas uz hodne opalenej palec v rozdelovaci a ty 4 kontakty nebo jak se tomu nadava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek205 Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Může to být i voda ve válci!Těsnění pod hlavou!Kouří ti to hodně bíle při studeným motoru?!Až se to zahřeje tak už se ta voda vypařuje!podivej se taky na tu eletriku,ta může taky zlobit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek205 Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Může to být i voda ve válci!Těsnění pod hlavou!Kouří ti to hodně bíle při studeným motoru?!Až se to zahřeje tak už se ta voda vypařuje!podivej se taky na tu eletriku,ta může taky zlobit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest xxDave Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Původně zaslal: Radek205 Může to být i voda ve válci!Těsnění pod hlavou!Kouří ti to hodně bíle při studeným motoru?!Až se to zahřeje tak už se ta voda vypařuje!podivej se taky na tu eletriku,ta může taky zlobit! Přesně tak. Nechci strašit, ale přesně stejný příznaky jsem měl když bylo prasklý těsnění pod hlavou, vždycky to startovalo na 3 válce a po zahřátí to bylo uplně v pohodě, většinou asi po minutě jízdy ten čtvrtý naskočil. Čim dýl auto stálo, tim to bylo většinou horší. No a kromě toho to byli i další věci - pomaličku se ztrácí voda, bílý kouř při startu a sliz na sítku olejové nálevky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 23. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 No tak bilej kour ted nic moc neznamena protoze to ted dela kazdy auto. Checknu ty kable a rozdelovac. Vodu jsem rok nedolejval (neubyva). A vsechny 4 svicky byly stejny (zadna nebyla rezata nebo tak neco) a vypadaly normalne. mno uvidime Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hadra Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 no když už to pak jede, tak je jasný, že ty svíčky vypadaj normálně. když to jede na tři válce, tak by v ten moment měla být jedna mokrá a tři cihlový.Zkus je vytáhnout, když to zrovna dělá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Nevím jestli to tu už někdo psal,ale mě se stávalo že mě ,,navlhnul,, rozdělovač a taky to takhle dálo,když sem měl ještě 205ku s rozdělovačem.Všechno sem povyměnoval a nic nepomohlo,ale jednou mě napadlo vzít po výkendu stání horkovzdušnou pistoli a zahřát rozdělovač,chytlo to bez problému,jenže sem pak na žádný řešení nepřišel a auto sem pak nakonec rozebral.Ale můžeš to skusit s tím rozdělovačem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 30. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 30. prosinec 2005 tak to delaly zapalovaci kabely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petano Odesláno 9. leden 2006 Autor Sdílet Odesláno 9. leden 2006 Tak ted jsem nemohl nastartovat... Tak jsem vytahnul svicku z \"podezreleho\" valce a byla cela cerna a mokra. Z jineho valce byla tak jak ma bejt. Kouknu na vodu a za poslednich cca 200km ubylo asi dve deci. Takze je to to tesneni (v horsim pripade hlava) Na kolik to prijde? jsem se dival do Elitu a tam jsou srouby za 750 tam neni co resit ale tesneni jde od cca 700 - 3000 (nejaka sada) Pak je tady druha otazka ... mam se to vubec snazit opravit? Vzhledem k tomu ze mam i prasklou torzku takze jestli to dohromady prelitne 7 nebo 8 tisic tak se na to vykaslu protoze uz me to nebavi. A pezotek pujde do lviho nebe (asi do schrottu nebo tak neco) PODDOTAZ: Mam ted tu svicku vydelanou, mam ji tam ted vracet nebo je to fuk a ten tyden to vydrzi (na diru jsem nasadil zapalovaci kabel ktery tam ma to gumove tesneni) [upravil dne 9.1.06 Petano] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
.mycTD Odesláno 9. leden 2006 Sdílet Odesláno 9. leden 2006 vymena tesneni pod hlavou neni az tak hrozna oprava. Navic bys musel zaplatit za ekologickou likvidaci :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.