dýzl Odesláno 18. červen 2016 Sdílet Odesláno 18. červen 2016 Na poraďte jsem četl dotaz na výměnu přístr.štítu v 309 -bez otáčkoměru za štít s otáčkoměrem, nakolik je nutné překopat el.stalaci,samo neudal ani Rv a ani motorizaci?Nevím jak to má 309 ale nějak matně tuším že by tam mohla být příprava (konektory v palubovce)a impulsy k otáčkoměru -doplnit snímač k tachometru (vyměnit nebo doplnit elektronický snímač u snímače u tachometru?Pletu se nebo je to jinak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 29. červen 2016 Sdílet Odesláno 29. červen 2016 309ka má vždycky mechanický rychloměr, takže tam problém nebude. co se týče přípravy, to asi záleží kus od kusu, u nafťáka to je složitější se snímáním otáček, někdy je alternátor co má přímo svorku pro otáčkoměr a jindy se musí dát čidlo na převodovku.... u benzínu s rozdělovačem to je jednoduchý, stačí se napojit na drát od cívky( u 205ky vedla příprava až k pojistkovce). a kostru a klíčkový plus si vzít z nějakýho drátu u budíků... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
david.lo Odesláno 9. srpen 2016 Sdílet Odesláno 9. srpen 2016 Zdravím dotaz na poraďte jsem psal já. uvedu doplňujcí informace: Peugeot 309 1.4 benzín. KDY, KDZ 1990 Mimochodem jsem na to od té doby koukal a v motoru je snímač na převodovce který není nikam zapojen a tudíž si nejsem jistý jestli funguje nevíte jak by se dal proměřit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.