Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

přístrojový štít


dýzl

Recommended Posts

Na poraďte jsem četl dotaz na výměnu přístr.štítu v 309 -bez otáčkoměru za štít s otáčkoměrem, nakolik je nutné překopat el.stalaci,samo neudal ani Rv a ani motorizaci?Nevím jak to má 309 ale nějak matně tuším  že by tam mohla být příprava (konektory v palubovce)a impulsy k otáčkoměru -doplnit snímač k tachometru (vyměnit nebo doplnit elektronický snímač u snímače u tachometru?Pletu se nebo je to jinak?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

309ka má vždycky mechanický rychloměr, takže tam problém nebude. co se týče přípravy, to asi záleží kus od kusu, u nafťáka to je složitější se snímáním otáček, někdy je alternátor co má přímo svorku pro otáčkoměr a jindy se musí dát čidlo na převodovku.... u benzínu s rozdělovačem to je jednoduchý, stačí se napojit na drát od cívky( u 205ky vedla příprava až k pojistkovce). a kostru a klíčkový plus si vzít z nějakýho drátu u budíků...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Zdravím dotaz na poraďte jsem psal já.

uvedu doplňujcí informace:

Peugeot 309 1.4 benzín. KDY, KDZ

1990 

Mimochodem jsem na to od té doby koukal a v motoru je snímač na převodovce který není nikam zapojen a tudíž si nejsem jistý jestli funguje nevíte jak by se dal proměřit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...