Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Výmena setrvacniku - unikatni reseni


tomask

Recommended Posts

tak jsem nakonec po dlouhem premysleni a cerpani informaci odevsad kde se dalo pristoupil na vymenu setrvacniku...

auto ma najeto cca 90tis....a setrvacnik piska v nizkejch otackach, ci pri vypnuti motoru...dozvedel jsem se ze vydrzi tak cca 100tis a pak je KO, a kdyz se to po...muze to udelat daleko vetsi skodu nez jenom setrvacnik...

bohuzel vymena stoji cca 23tisic, coz je dost penez a tak jsem zacal uvazovat o nejakem levnejsim resenim...mezitim jsem se dozvedel ze kdyz se meni ten setrvacnik, musi se vymenit i spojka a lozisko a dalsi veci takze to vyjde cca na 40tisic...to uz jsem sel do kolen...

nakonec jsme se rozhodli tam dat setrvacnik ze 406 a novou spojku spolu z loziskem....oprava vyjde misto 40ti na nejakejch 15000....nechci to ale zakriknout...jeste to auto nemame slozeny...

kazdopadne do 307 se dava zkurv...setrvak kterej nevydrzi, a pritom do 406 je setrvak, ktery vydrzi naporad...

kdyz se to podari, bude to super, a hlavne to je trvale reseni pro 307cky u kterych je toto dost zavazny problem, ktery stoji dost penez a nervu...

mate nekdo vymenu setrvacniku za sebou ?? jake mate s tim zkusenosti, v kolika tisicich jste to menili a kolik Vas to stalo ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To si snad delate prdel???... :o:o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o:o

Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr

Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??..

Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o:o

Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim :bojim :bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomask

tak je to super, zadarilo se...funguje to.......a je od toho pokoj....setrvacnik z P406 neni tak zkur...jako v 307 a hlavne vydrzi porad...

Tak to se divím. Obvykle takový díly nesedí, i když se dávájí ze stejnýho typu. Stačí jiný rok a je to. Třeba taková 306 1,9 TD. Spojku zezačátku používala s tlačným ložiskem a pak přešli na tažné. Úplně něco jinýho. A takových případů bude asi spousty. Fakt se divím. :myslim:o:myslim:o:myslim:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ALFWORKS

To si snad delate prdel???... :o:o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o:o

Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr

Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??..

Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o:o

Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim :bojim :bojim

Nemusíš se hned hrozit. Máš benzínovej motor. Ten má stoprocentně jinej setrvák. Třeba s ním problémy nebývají. (doufej) :aut

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: ALFWORKS

To si snad delate prdel???... :o:o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o:o

Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr

Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??..

Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o:o

Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim :bojim :bojim

Nemusíš se hned hrozit. Máš benzínovej motor. Ten má stoprocentně jinej setrvák. Třeba s ním problémy nebývají. (doufej) :aut

No ale to ich este neospravedlnuje, ze spravia diesel na ktorom treba oprava za 40.000 po 100.000 km !!!.. ved to je non-sense :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no budete se divit ale pasovalo to tam uplne presne, kdyz jsem videl ten zkurv...setrvak z 307 nechapal jsem jak do toho auta muze dat takovou vec, ktera nic nevydrzi....byly tam vypackane takove uchyty, jeden i ulomeny, a cele to drhlo o takove ozubene kolo...proste strasny...zato u 406 je to proste kus zeleza, ktery je relativne nesmrtelny....kdo tohle navrhl do 307 musel byt pekny ko...kot...

uz jsem s tim najel cca 200km...a je to parada...konecne se v nizkejch otackach neoziva to blby vrzani a piskani, jak kdyz ma clovek nejakou herku....nezapiska to ani kdyz vypnu motor....kdyz poustim spojku, vsechno jde krasne mekce, zadny razy.....sice jsem o 15tis lehci, ale doufam ze uz mam od problemu na dobro pokoj....snad jen ve 120000km ten FAP...ale s tim uz jsem se taky smiril....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Tak včera jsem na svém P307 SW, 2.0 HDI, 110k, provedl výměnu dvouhmotnostního setrvačníku. Do auta jsem dal namísto dvouhmotnostního klasický "jednohmotnostní" z P307, 2.0 HDI, 90k. Vše pasuje přesně, jen jednohmotnostní je cca o 1 cm užší. Měl jsem obavu, aby spojkové ložisko nevypadlo z "domku" a vůbec vyplo spojku, jelikož 1 cm se mě zdál být velky rozdíl. Sháněl jsem informace a byl ujišťován, že by ložisko nemělo vypadnout. Tak jsme to tam všechno dali, auto složili a po ujetí cca 100 km je auto absolutně super. Žádné rázy do řadící páky od klikovky, řazení v pohodě, už žádné vrzání při rozjezdu a vypínaní motoru.

Postupoval jsem podle návodu "tomaska" jen s tím rozdílem, že jsem tam nedal setrvák z 406-ky, ale jak jsem již napsal z 307-ky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomask

no budete se divit ale pasovalo to tam uplne presne, kdyz jsem videl ten zkurv...setrvak z 307 nechapal jsem jak do toho auta muze dat takovou vec, ktera nic nevydrzi....byly tam vypackane takove uchyty, jeden i ulomeny, a cele to drhlo o takove ozubene kolo...proste strasny...zato u 406 je to proste kus zeleza, ktery je relativne nesmrtelny....kdo tohle navrhl do 307 musel byt pekny ko...kot...

uz jsem s tim najel cca 200km...a je to parada...konecne se v nizkejch otackach neoziva to blby vrzani a piskani, jak kdyz ma clovek nejakou herku....nezapiska to ani kdyz vypnu motor....kdyz poustim spojku, vsechno jde krasne mekce, zadny razy.....sice jsem o 15tis lehci, ale doufam ze uz mam od problemu na dobro pokoj....snad jen ve 120000km ten FAP...ale s tim uz jsem se taky smiril....

Tato operace si zaslouží pochvalu.

:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk

Jak se projevuje tato závada?U mého vozidla při vypnutí motoru mám pocit jako kdyby se v motoru zastavovalo nevyvážené závaží.Zatím to není markantní, ale takové dohrknutí tam je.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mě ho také už měnili. Vyšlo mě to na 17k a dal jsem tam zase dvojhmotnostní. BTW. v origo servise máte asi 40% naději, že Vám ho vymění i po záruce, ale spoň mě to tvrdili. Největší šanci má samo auto koupené v čr a první majitel.

U mě se to projevovalo pískáním při rozjezdu, ne trvalým, spíš takovým popiskováním. Stejně tak při startování a vypnutí motoru. Skončilo to tím, že mi jako kdyby začala prokluzovat spojka, posléze auto ani nešlo rozjet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Tak mě asi u P307 SW, 2.0 HDI, 110k taky čeká výměna setrvačniku, už mě začali strašit tím že se jednou taky nemusím rozjet, ale předpokládana cena 20tis mě dostala a nejsem schopný to rozchodit. JE TU JEŠTĚ NĚKDO KDO MI DOPORUČÍ TAM DÁT JEDNOHMOTNOSTNÍ??? Našel jsem tu 2názory: jednohmotnostní ze 307 a ze 406. Oba jsou stejné,nebo se liší v detailech? A daj mi ho do vozu i v autorizovanem servise kam zatím pravidelně jezdím,nebo mě při vyslovení této myšlenku pošlou do..... Dík za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to tady pročítám a taky nevím co a jak.Špatný setrvačník mám určitě.V Peugeotu mi řekli něco kolem 22000kč,to se mi nechce,ale musím jednat rychle,nebo bude škoda mnohem větší.Jsou tady dva názory-setrvák ze 307 2.0 HDI 90k jednohmotnostní a nebo ze 406 nevím jaký typ.V Peugeotu jsem to tam nahodil,bylo mi řečeno,že tam dávají jenom to co tam má být origoš.Nezničím něco,poradte.:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: tomask

tak jsem nakonec po dlouhem premysleni a cerpani informaci odevsad kde se dalo pristoupil na vymenu setrvacniku...

auto ma najeto cca 90tis....a setrvacnik piska v nizkejch otackach, ci pri vypnuti motoru...dozvedel jsem se ze vydrzi tak cca 100tis a pak je KO, a kdyz se to po...muze to udelat daleko vetsi skodu nez jenom setrvacnik...

bohuzel vymena stoji cca 23tisic, coz je dost penez a tak jsem zacal uvazovat o nejakem levnejsim resenim...mezitim jsem se dozvedel ze kdyz se meni ten setrvacnik, musi se vymenit i spojka a lozisko a dalsi veci takze to vyjde cca na 40tisic...to uz jsem sel do kolen...

nakonec jsme se rozhodli tam dat setrvacnik ze 406 a novou spojku spolu z loziskem....oprava vyjde misto 40ti na nejakejch 15000....nechci to ale zakriknout...jeste to auto nemame slozeny...

kazdopadne do 307 se dava zkurv...setrvak kterej nevydrzi, a pritom do 406 je setrvak, ktery vydrzi naporad...

kdyz se to podari, bude to super, a hlavne to je trvale reseni pro 307cky u kterych je toto dost zavazny problem, ktery stoji dost penez a nervu...

mate nekdo vymenu setrvacniku za sebou ?? jake mate s tim zkusenosti, v kolika tisicich jste to menili a kolik Vas to stalo ??

Mám takový dotaz nevíte jak je spolehlivý setrvák u 206 hdi?:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...