tomask Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 tak jsem nakonec po dlouhem premysleni a cerpani informaci odevsad kde se dalo pristoupil na vymenu setrvacniku... auto ma najeto cca 90tis....a setrvacnik piska v nizkejch otackach, ci pri vypnuti motoru...dozvedel jsem se ze vydrzi tak cca 100tis a pak je KO, a kdyz se to po...muze to udelat daleko vetsi skodu nez jenom setrvacnik... bohuzel vymena stoji cca 23tisic, coz je dost penez a tak jsem zacal uvazovat o nejakem levnejsim resenim...mezitim jsem se dozvedel ze kdyz se meni ten setrvacnik, musi se vymenit i spojka a lozisko a dalsi veci takze to vyjde cca na 40tisic...to uz jsem sel do kolen... nakonec jsme se rozhodli tam dat setrvacnik ze 406 a novou spojku spolu z loziskem....oprava vyjde misto 40ti na nejakejch 15000....nechci to ale zakriknout...jeste to auto nemame slozeny... kazdopadne do 307 se dava zkurv...setrvak kterej nevydrzi, a pritom do 406 je setrvak, ktery vydrzi naporad... kdyz se to podari, bude to super, a hlavne to je trvale reseni pro 307cky u kterych je toto dost zavazny problem, ktery stoji dost penez a nervu... mate nekdo vymenu setrvacniku za sebou ?? jake mate s tim zkusenosti, v kolika tisicich jste to menili a kolik Vas to stalo ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 To si snad delate prdel???... :o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??.. Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomask Odesláno 22. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 tak je to super, zadarilo se...funguje to.......a je od toho pokoj....setrvacnik z P406 neni tak zkur...jako v 307 a hlavne vydrzi porad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 Původně zaslal: tomask tak je to super, zadarilo se...funguje to.......a je od toho pokoj....setrvacnik z P406 neni tak zkur...jako v 307 a hlavne vydrzi porad... Tak to se divím. Obvykle takový díly nesedí, i když se dávájí ze stejnýho typu. Stačí jiný rok a je to. Třeba taková 306 1,9 TD. Spojku zezačátku používala s tlačným ložiskem a pak přešli na tažné. Úplně něco jinýho. A takových případů bude asi spousty. Fakt se divím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Autoškolič Dodo Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 Původně zaslal: ALFWORKS To si snad delate prdel???... :o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??.. Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim Nemusíš se hned hrozit. Máš benzínovej motor. Ten má stoprocentně jinej setrvák. Třeba s ním problémy nebývají. (doufej) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 u meho pazoutka ho menili po 60tis. km - v ramci zaruky, rychle a bez kecu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 Původně zaslal: Autoškolič Dodo Původně zaslal: ALFWORKS To si snad delate prdel???... :o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??.. Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim Nemusíš se hned hrozit. Máš benzínovej motor. Ten má stoprocentně jinej setrvák. Třeba s ním problémy nebývají. (doufej) No ale to ich este neospravedlnuje, ze spravia diesel na ktorom treba oprava za 40.000 po 100.000 km !!!.. ved to je non-sense Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 uz se to tady popisovalo, ale nevim kde, takze - davali do 307 HDi setrvacniky z bimetalu - coby \"vylepseni\' - ale nejak se jim to nepovedlo, takze ted uz tam davaji jiny typ - a ten by uz mel byt nafurt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 22. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2005 tady neco je : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomask Odesláno 23. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 no budete se divit ale pasovalo to tam uplne presne, kdyz jsem videl ten zkurv...setrvak z 307 nechapal jsem jak do toho auta muze dat takovou vec, ktera nic nevydrzi....byly tam vypackane takove uchyty, jeden i ulomeny, a cele to drhlo o takove ozubene kolo...proste strasny...zato u 406 je to proste kus zeleza, ktery je relativne nesmrtelny....kdo tohle navrhl do 307 musel byt pekny ko...kot... uz jsem s tim najel cca 200km...a je to parada...konecne se v nizkejch otackach neoziva to blby vrzani a piskani, jak kdyz ma clovek nejakou herku....nezapiska to ani kdyz vypnu motor....kdyz poustim spojku, vsechno jde krasne mekce, zadny razy.....sice jsem o 15tis lehci, ale doufam ze uz mam od problemu na dobro pokoj....snad jen ve 120000km ten FAP...ale s tim uz jsem se taky smiril.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomask Odesláno 23. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 jinak mam takovej pocit ze ty setrvaky se ser..ou i v benzinovejch motorech..ale to nemam potvrzene... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 23. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2005 Původně zaslal: tomask jinak mam takovej pocit ze ty setrvaky se ser..ou i v benzinovejch motorech..ale to nemam potvrzene... Dik za potesujucu spravu... :( :bojim:bojim :grr:grr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stam Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Tak včera jsem na svém P307 SW, 2.0 HDI, 110k, provedl výměnu dvouhmotnostního setrvačníku. Do auta jsem dal namísto dvouhmotnostního klasický "jednohmotnostní" z P307, 2.0 HDI, 90k. Vše pasuje přesně, jen jednohmotnostní je cca o 1 cm užší. Měl jsem obavu, aby spojkové ložisko nevypadlo z "domku" a vůbec vyplo spojku, jelikož 1 cm se mě zdál být velky rozdíl. Sháněl jsem informace a byl ujišťován, že by ložisko nemělo vypadnout. Tak jsme to tam všechno dali, auto složili a po ujetí cca 100 km je auto absolutně super. Žádné rázy do řadící páky od klikovky, řazení v pohodě, už žádné vrzání při rozjezdu a vypínaní motoru. Postupoval jsem podle návodu "tomaska" jen s tím rozdílem, že jsem tam nedal setrvák z 406-ky, ale jak jsem již napsal z 307-ky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marshall Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Původně zaslal: tomask no budete se divit ale pasovalo to tam uplne presne, kdyz jsem videl ten zkurv...setrvak z 307 nechapal jsem jak do toho auta muze dat takovou vec, ktera nic nevydrzi....byly tam vypackane takove uchyty, jeden i ulomeny, a cele to drhlo o takove ozubene kolo...proste strasny...zato u 406 je to proste kus zeleza, ktery je relativne nesmrtelny....kdo tohle navrhl do 307 musel byt pekny ko...kot... uz jsem s tim najel cca 200km...a je to parada...konecne se v nizkejch otackach neoziva to blby vrzani a piskani, jak kdyz ma clovek nejakou herku....nezapiska to ani kdyz vypnu motor....kdyz poustim spojku, vsechno jde krasne mekce, zadny razy.....sice jsem o 15tis lehci, ale doufam ze uz mam od problemu na dobro pokoj....snad jen ve 120000km ten FAP...ale s tim uz jsem se taky smiril.... Tato operace si zaslouží pochvalu. :potlesk:potlesk:potlesk Jak se projevuje tato závada?U mého vozidla při vypnutí motoru mám pocit jako kdyby se v motoru zastavovalo nevyvážené závaží.Zatím to není markantní, ale takové dohrknutí tam je. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XDanielS Odesláno 26. červen 2007 Sdílet Odesláno 26. červen 2007 Ahoj, mě ho také už měnili. Vyšlo mě to na 17k a dal jsem tam zase dvojhmotnostní. BTW. v origo servise máte asi 40% naději, že Vám ho vymění i po záruce, ale spoň mě to tvrdili. Největší šanci má samo auto koupené v čr a první majitel. U mě se to projevovalo pískáním při rozjezdu, ne trvalým, spíš takovým popiskováním. Stejně tak při startování a vypnutí motoru. Skončilo to tím, že mi jako kdyby začala prokluzovat spojka, posléze auto ani nešlo rozjet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAJSNER-VÁCLAV!!! Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Tak mě asi u P307 SW, 2.0 HDI, 110k taky čeká výměna setrvačniku, už mě začali strašit tím že se jednou taky nemusím rozjet, ale předpokládana cena 20tis mě dostala a nejsem schopný to rozchodit. JE TU JEŠTĚ NĚKDO KDO MI DOPORUČÍ TAM DÁT JEDNOHMOTNOSTNÍ??? Našel jsem tu 2názory: jednohmotnostní ze 307 a ze 406. Oba jsou stejné,nebo se liší v detailech? A daj mi ho do vozu i v autorizovanem servise kam zatím pravidelně jezdím,nebo mě při vyslovení této myšlenku pošlou do..... Dík za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mares Odesláno 10. červenec 2007 Sdílet Odesláno 10. červenec 2007 Václave, kolik máš najeto, že zlobí setrvačník? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 307 Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Tak to tady pročítám a taky nevím co a jak.Špatný setrvačník mám určitě.V Peugeotu mi řekli něco kolem 22000kč,to se mi nechce,ale musím jednat rychle,nebo bude škoda mnohem větší.Jsou tady dva názory-setrvák ze 307 2.0 HDI 90k jednohmotnostní a nebo ze 406 nevím jaký typ.V Peugeotu jsem to tam nahodil,bylo mi řečeno,že tam dávají jenom to co tam má být origoš.Nezničím něco,poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leška Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Původně zaslal: tomask tak jsem nakonec po dlouhem premysleni a cerpani informaci odevsad kde se dalo pristoupil na vymenu setrvacniku... auto ma najeto cca 90tis....a setrvacnik piska v nizkejch otackach, ci pri vypnuti motoru...dozvedel jsem se ze vydrzi tak cca 100tis a pak je KO, a kdyz se to po...muze to udelat daleko vetsi skodu nez jenom setrvacnik... bohuzel vymena stoji cca 23tisic, coz je dost penez a tak jsem zacal uvazovat o nejakem levnejsim resenim...mezitim jsem se dozvedel ze kdyz se meni ten setrvacnik, musi se vymenit i spojka a lozisko a dalsi veci takze to vyjde cca na 40tisic...to uz jsem sel do kolen... nakonec jsme se rozhodli tam dat setrvacnik ze 406 a novou spojku spolu z loziskem....oprava vyjde misto 40ti na nejakejch 15000....nechci to ale zakriknout...jeste to auto nemame slozeny... kazdopadne do 307 se dava zkurv...setrvak kterej nevydrzi, a pritom do 406 je setrvak, ktery vydrzi naporad... kdyz se to podari, bude to super, a hlavne to je trvale reseni pro 307cky u kterych je toto dost zavazny problem, ktery stoji dost penez a nervu... mate nekdo vymenu setrvacniku za sebou ?? jake mate s tim zkusenosti, v kolika tisicich jste to menili a kolik Vas to stalo ?? Mám takový dotaz nevíte jak je spolehlivý setrvák u 206 hdi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MAJSNER-VÁCLAV!!! Odesláno 11. červenec 2007 Sdílet Odesláno 11. červenec 2007 Původně zaslal: mares Václave, kolik máš najeto, že zlobí setrvačník? strašne mooc:D 150t, ja snim jezdim i za roh do lidlu a spátky,jsem totiž strašně lenivé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.