Jump to content

Výmena setrvacniku - unikatni reseni


tomask
 Share

Recommended Posts

tak jsem nakonec po dlouhem premysleni a cerpani informaci odevsad kde se dalo pristoupil na vymenu setrvacniku...

auto ma najeto cca 90tis....a setrvacnik piska v nizkejch otackach, ci pri vypnuti motoru...dozvedel jsem se ze vydrzi tak cca 100tis a pak je KO, a kdyz se to po...muze to udelat daleko vetsi skodu nez jenom setrvacnik...

bohuzel vymena stoji cca 23tisic, coz je dost penez a tak jsem zacal uvazovat o nejakem levnejsim resenim...mezitim jsem se dozvedel ze kdyz se meni ten setrvacnik, musi se vymenit i spojka a lozisko a dalsi veci takze to vyjde cca na 40tisic...to uz jsem sel do kolen...

nakonec jsme se rozhodli tam dat setrvacnik ze 406 a novou spojku spolu z loziskem....oprava vyjde misto 40ti na nejakejch 15000....nechci to ale zakriknout...jeste to auto nemame slozeny...

kazdopadne do 307 se dava zkurv...setrvak kterej nevydrzi, a pritom do 406 je setrvak, ktery vydrzi naporad...

kdyz se to podari, bude to super, a hlavne to je trvale reseni pro 307cky u kterych je toto dost zavazny problem, ktery stoji dost penez a nervu...

mate nekdo vymenu setrvacniku za sebou ?? jake mate s tim zkusenosti, v kolika tisicich jste to menili a kolik Vas to stalo ??

Link to comment
Share on other sites

To si snad delate prdel???... :o:o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o:o

Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr

Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??..

Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o:o

Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim :bojim :bojim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: tomask

tak je to super, zadarilo se...funguje to.......a je od toho pokoj....setrvacnik z P406 neni tak zkur...jako v 307 a hlavne vydrzi porad...

Tak to se divím. Obvykle takový díly nesedí, i když se dávájí ze stejnýho typu. Stačí jiný rok a je to. Třeba taková 306 1,9 TD. Spojku zezačátku používala s tlačným ložiskem a pak přešli na tažné. Úplně něco jinýho. A takových případů bude asi spousty. Fakt se divím. :myslim:o:myslim:o:myslim:o

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: ALFWORKS

To si snad delate prdel???... :o:o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o:o

Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr

Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??..

Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o:o

Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim :bojim :bojim

Nemusíš se hned hrozit. Máš benzínovej motor. Ten má stoprocentně jinej setrvák. Třeba s ním problémy nebývají. (doufej) :aut

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Autoškolič Dodo

Původně zaslal: ALFWORKS

To si snad delate prdel???... :o:o:o vymeny takychto casti v motore pri 100 tisic kilometroch ???? :o:o:o

Ten Peugeot asi ztratil rozum:grr:grr

Doteraz sa mi zdalo, ze spolahliva znacka.... ale toto je aky pristup??.. z coho to vyrobia? z umelej hmoty??..

Tak na 4 roky - co je asi 100 tisic km pre bezneho uzivatela si mozem kupit auto za polovicnu cenu -nejaku korejsku hovadinu!!! :o:o

Ked toto budem musiet robit aj na mojom benzinakovi , tak ma slahne!! :bojim :bojim :bojim

Nemusíš se hned hrozit. Máš benzínovej motor. Ten má stoprocentně jinej setrvák. Třeba s ním problémy nebývají. (doufej) :aut

No ale to ich este neospravedlnuje, ze spravia diesel na ktorom treba oprava za 40.000 po 100.000 km !!!.. ved to je non-sense :(

Link to comment
Share on other sites

no budete se divit ale pasovalo to tam uplne presne, kdyz jsem videl ten zkurv...setrvak z 307 nechapal jsem jak do toho auta muze dat takovou vec, ktera nic nevydrzi....byly tam vypackane takove uchyty, jeden i ulomeny, a cele to drhlo o takove ozubene kolo...proste strasny...zato u 406 je to proste kus zeleza, ktery je relativne nesmrtelny....kdo tohle navrhl do 307 musel byt pekny ko...kot...

uz jsem s tim najel cca 200km...a je to parada...konecne se v nizkejch otackach neoziva to blby vrzani a piskani, jak kdyz ma clovek nejakou herku....nezapiska to ani kdyz vypnu motor....kdyz poustim spojku, vsechno jde krasne mekce, zadny razy.....sice jsem o 15tis lehci, ale doufam ze uz mam od problemu na dobro pokoj....snad jen ve 120000km ten FAP...ale s tim uz jsem se taky smiril....

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tak včera jsem na svém P307 SW, 2.0 HDI, 110k, provedl výměnu dvouhmotnostního setrvačníku. Do auta jsem dal namísto dvouhmotnostního klasický "jednohmotnostní" z P307, 2.0 HDI, 90k. Vše pasuje přesně, jen jednohmotnostní je cca o 1 cm užší. Měl jsem obavu, aby spojkové ložisko nevypadlo z "domku" a vůbec vyplo spojku, jelikož 1 cm se mě zdál být velky rozdíl. Sháněl jsem informace a byl ujišťován, že by ložisko nemělo vypadnout. Tak jsme to tam všechno dali, auto složili a po ujetí cca 100 km je auto absolutně super. Žádné rázy do řadící páky od klikovky, řazení v pohodě, už žádné vrzání při rozjezdu a vypínaní motoru.

Postupoval jsem podle návodu "tomaska" jen s tím rozdílem, že jsem tam nedal setrvák z 406-ky, ale jak jsem již napsal z 307-ky.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: tomask

no budete se divit ale pasovalo to tam uplne presne, kdyz jsem videl ten zkurv...setrvak z 307 nechapal jsem jak do toho auta muze dat takovou vec, ktera nic nevydrzi....byly tam vypackane takove uchyty, jeden i ulomeny, a cele to drhlo o takove ozubene kolo...proste strasny...zato u 406 je to proste kus zeleza, ktery je relativne nesmrtelny....kdo tohle navrhl do 307 musel byt pekny ko...kot...

uz jsem s tim najel cca 200km...a je to parada...konecne se v nizkejch otackach neoziva to blby vrzani a piskani, jak kdyz ma clovek nejakou herku....nezapiska to ani kdyz vypnu motor....kdyz poustim spojku, vsechno jde krasne mekce, zadny razy.....sice jsem o 15tis lehci, ale doufam ze uz mam od problemu na dobro pokoj....snad jen ve 120000km ten FAP...ale s tim uz jsem se taky smiril....

Tato operace si zaslouží pochvalu.

:potlesk:potlesk:potlesk:potlesk

Jak se projevuje tato závada?U mého vozidla při vypnutí motoru mám pocit jako kdyby se v motoru zastavovalo nevyvážené závaží.Zatím to není markantní, ale takové dohrknutí tam je.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj, mě ho také už měnili. Vyšlo mě to na 17k a dal jsem tam zase dvojhmotnostní. BTW. v origo servise máte asi 40% naději, že Vám ho vymění i po záruce, ale spoň mě to tvrdili. Největší šanci má samo auto koupené v čr a první majitel.

U mě se to projevovalo pískáním při rozjezdu, ne trvalým, spíš takovým popiskováním. Stejně tak při startování a vypnutí motoru. Skončilo to tím, že mi jako kdyby začala prokluzovat spojka, posléze auto ani nešlo rozjet.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tak mě asi u P307 SW, 2.0 HDI, 110k taky čeká výměna setrvačniku, už mě začali strašit tím že se jednou taky nemusím rozjet, ale předpokládana cena 20tis mě dostala a nejsem schopný to rozchodit. JE TU JEŠTĚ NĚKDO KDO MI DOPORUČÍ TAM DÁT JEDNOHMOTNOSTNÍ??? Našel jsem tu 2názory: jednohmotnostní ze 307 a ze 406. Oba jsou stejné,nebo se liší v detailech? A daj mi ho do vozu i v autorizovanem servise kam zatím pravidelně jezdím,nebo mě při vyslovení této myšlenku pošlou do..... Dík za radu

Link to comment
Share on other sites

Tak to tady pročítám a taky nevím co a jak.Špatný setrvačník mám určitě.V Peugeotu mi řekli něco kolem 22000kč,to se mi nechce,ale musím jednat rychle,nebo bude škoda mnohem větší.Jsou tady dva názory-setrvák ze 307 2.0 HDI 90k jednohmotnostní a nebo ze 406 nevím jaký typ.V Peugeotu jsem to tam nahodil,bylo mi řečeno,že tam dávají jenom to co tam má být origoš.Nezničím něco,poradte.:myslim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: tomask

tak jsem nakonec po dlouhem premysleni a cerpani informaci odevsad kde se dalo pristoupil na vymenu setrvacniku...

auto ma najeto cca 90tis....a setrvacnik piska v nizkejch otackach, ci pri vypnuti motoru...dozvedel jsem se ze vydrzi tak cca 100tis a pak je KO, a kdyz se to po...muze to udelat daleko vetsi skodu nez jenom setrvacnik...

bohuzel vymena stoji cca 23tisic, coz je dost penez a tak jsem zacal uvazovat o nejakem levnejsim resenim...mezitim jsem se dozvedel ze kdyz se meni ten setrvacnik, musi se vymenit i spojka a lozisko a dalsi veci takze to vyjde cca na 40tisic...to uz jsem sel do kolen...

nakonec jsme se rozhodli tam dat setrvacnik ze 406 a novou spojku spolu z loziskem....oprava vyjde misto 40ti na nejakejch 15000....nechci to ale zakriknout...jeste to auto nemame slozeny...

kazdopadne do 307 se dava zkurv...setrvak kterej nevydrzi, a pritom do 406 je setrvak, ktery vydrzi naporad...

kdyz se to podari, bude to super, a hlavne to je trvale reseni pro 307cky u kterych je toto dost zavazny problem, ktery stoji dost penez a nervu...

mate nekdo vymenu setrvacniku za sebou ?? jake mate s tim zkusenosti, v kolika tisicich jste to menili a kolik Vas to stalo ??

Mám takový dotaz nevíte jak je spolehlivý setrvák u 206 hdi?:myslim

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...