Forsajt Odesláno 26. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 před 18 hodinami, redkid napsal: A co senzor tlaku.je divný že nemáš žádnou chybu Sensor tlaku je v pořádku, zkoušel jsem ho i prohodit z druhého vozu a žádná změna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 26. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 před 16 hodinami, Lihous napsal: A dalsi asi spatny napad - je dostatecny podtlak. U naseho mame vetsi zasobnik podtlaku - hodnota podtlaku by měla být mezi 0.8 a 1.0 bar za ménĕ než 30s od nastartovani motoru doporucuji i nekolikrat slapnout na brzdu a sledovat jak rychle se dany podtlak opet "udela". Podtlaky jsou taky dobrý, to bylo první, co jsem kontroloval. Hodnoty mám stejné i u druhého auta. Dnes jsem napíchl na diag moje auto a solenoid reguluje turbo hned od startu, byla tam hodnota cca 45% u vzduchu to vyletí po přidání až za 1000mg. Když jsem napíchl to druhé, tak je solenoid na 95% a vzduch se dostane max k 500mg. Myslím, že to bude něco s elektrikou, která špatně ovládá regulaci. Chybu to stále nehlásí, turbo se občas chytne ale né nadlouho. Auto je přidušené, srovnal bych to s nouzákem ale proč to nic nehlásí? Přemýšlím, že tam dám druhou řídící jednotku ale nevím, zda to zvládnu. Musí se nová jednotka nějak nastavit? Nebo vyměním kus za kus? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 26. listopad 2016 Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 Ale hodnota podtlaku neni o tom zda je okruh tesny. Je tam dosazena hodnota ....? neni ...? Nevim nejsem v tomto nejky velky odbornik ale hodnotu podtlaku z diag nezjistim ....? My ho merime rozpojenim vlozenim "tecka" s budikem a naslednym merenim . Je fakt ze to nenapise zadnou zavadu - to je divne ....? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 26. listopad 2016 Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 (upraveno) no ano to som pozabudol na tu vahu cim je obsah motora vecsi tym je aj ta hodnota vahy vyssia ja to rovnal so svojim 2.0 tam nepresiahnem hodnotu 600 tu u 2.2 je to uz vysie ale stejne asi ta nizsia hodnota vahy je sposobena ze turbo netlaci a tou vahou to prezenie menej vzduchu ak by si opet odpojil ovladanie turba aby slo na max pravdepodobne zacne aj vaha davat vysie hodnoty podtlak jedine tym budikom no podla tvojho merania je asi spatne ovladany solenoid ako si pisal na zaciattku Upraveno 26. listopad 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Forsajt Odesláno 26. listopad 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 (upraveno) No jo, ale já ho měnil! Zkoušel jsem ho dávat i ze svého auta a nic. Ten podtlak měřím podtlakovou pumpu s budíkem. Podtlak je dostatečný = 0,8 ( na svém mám taky 0,8) a nikde neuniká na 100%. Upraveno 26. listopad 2016 uživatelem Forsajt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 26. listopad 2016 Sdílet Odesláno 26. listopad 2016 mal som na mysli rj motora tak ako si pisal na zaciatku nie samotny solenoid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Zdravím pánové. Včera sem natankoval po hladovym OKU. Z motoru se začalo ozývat toto. Dokázal by nekdo poradit. Případně servis v Praze. Dělá to jen při volnoběhu.Za tyden mám STK 2,2hdi 125kw biturbo automat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Nevzal jsi náhodou benzín ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Dojel sem na vypary na pumpu. Vypnul motor a čekal na místo,pak popojel ke stojanu. Natankoval 30l a je pravda že sem to trochu protočil než chytlo(docuclo naftu)nemám čerpadlo v nádrži ale balonek u motoru. Kdybych natankoval benzín tak nedojedu ani domů.7km. Zítra zkusím diag. Ale normálně nic nesvítí. V závadách mam jen škrtici klapku vzduchu(P2111)otevřeno při vypnutém motoru. Jestli nějaký bordel. Zkusím koupit filtr paliva a dám Tec 2000. Jestli půjde nějak zbaslit na hadicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Tak nový poznatek. Dělá to pouze pri volnobehu.jakmile se zvednou otáčky na 1000 tak je to pryč. A je to ze strany od řemene. Když chcipnu tak je to jak kompresor když luftuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 To by ses divil , kolik kilometrů jsou lidi schopný ujet v naftovým autě s benzínem v nádrži , proto se ptám , vím , že se to stát může . Ale když říkáš , že to dělá jenom na volnoběh , tak bych zkusil shodit řemen , jestli neklepe řemenice nebo nějaká kladka ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lihous Odesláno 26. únor 2018 Sdílet Odesláno 26. únor 2018 Mozna rada pro ostatni - nedojizdet uplne na nulu nadrz ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 Mozna rada pro ostatni. Podivat se na slozenku co natankoval. Lidi tvrdi do krve ze natankovali naftu,ale kdyz jim das palivovy filtr pod nos a vrazi jim do neho smrad benzinu tak se skrabou po prdeli. Proste se podivej jestli tam nemas benzin a potom resit jinou vec,treba sundat remen pohonu prislusenstvi....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 Večer jsem prohrabal košuctenku sem nenašel. Každopádně když jsem jel z práce večer tak to delalo. Cely den v teplý garáži. Dorazil sem domů 8km.ohralo se na 80. Prestal jakykoliv nenormální zvuk. Rano nastartoval v pohode. Bez zvuku. 8km do práce a zase to dělá...teplota na 60.ale ne tak hlasitě. Diag krom zmiňované hlášky šetřící klapky (v plánu oprava po STK za tyden) nic neukazovala.Teď sem odpojil hadicku na pal.filtru směr k balonku. Napumpoval a je to žlutá nafta ONO tank. Odpoledne pojedu do Bosh servisu tak snad něco zjistí. Pokud to ovšem bude dělat když vyjedu z teplé garáže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 Dotankuj jinou naftu doplna Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 1. březen 2018 Sdílet Odesláno 1. březen 2018 Minulý týden jsem jel Prahu,tak jsem po cestě natakoval u Sukorad tu jejich aditiva +, minimálně tři čtyři roky jsem tam nic nebral,pohoda ,jelo to bez problémů,přišel mráz,nastartoval jsem ale pro mě nezvyklé rachocení a klepaní,cca minuta,odpo jsem natankoval EO optimal a i preventivně VIF a ráno větší mráz -14 a naprostá pohoda,takže zase budu jen na tyto čerpačky koukat z boku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlado81 Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 V 27. 2. 2018 at 8:14, Vlado81 napsal: Večer jsem prohrabal košuctenku sem nenašel. Každopádně když jsem jel z práce večer tak to delalo. Cely den v teplý garáži. Dorazil sem domů 8km.ohralo se na 80. Prestal jakykoliv nenormální zvuk. Rano nastartoval v pohode. Bez zvuku. 8km do práce a zase to dělá...teplota na 60.ale ne tak hlasitě. Diag krom zmiňované hlášky šetřící klapky (v plánu oprava po STK za tyden) nic neukazovala.Teď sem odpojil hadicku na pal.filtru směr k balonku. Napumpoval a je to žlutá nafta ONO tank. Odpoledne pojedu do Bosh servisu tak snad něco zjistí. Pokud to ovšem bude dělat když vyjedu z teplé garáže. Tak po ujeti 100km přestal jakykoliv hluk i za studena. Takže to nabralo nějaký humus z nádrže. By mě nenapadlo že to může tohle dělat. Buď jede nebo ne! Ale že bude takhle hlučet a bez nějaké změny výkonu. Děkuji všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 14. březen 2018 Sdílet Odesláno 14. březen 2018 Dovolím si vrátit se zpět k původnímu tématu tedy turbo netlačí- možná že máš obráceně zapojený hadičky na elektropneumatic ventilu/solenoidu/ nebo je přehozený konektor turba a klapky egru. Myslím že konektor turba je šedý a a klapky egru modrý. Dále bych zkusil napojit elektropneumatic ventil turba přímo na vývěvu a zkusit zda bude turbo tlačit mm pokud anuoje problém v těch podlak hadičkch swirlu apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.