Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chlazení oleje u 406 coupé 3,0 V6 140 KW


Hanes 88

Recommended Posts

  • O 5 týdnů později...

na tuning shopech jsou nějaké věci na příruby pod filtr .rozvod na tlakoměr a teplotu . Koukal jsem na to a je to šikovná práce .Nejspíš bych šel touto cestou a nevrtal bych do zbytku auta ani do motoru.

Dal bych to soustružníkovi na fušku ,ať tam udělá náustek nebo vedení na 2 vývody- na tlakové trubky a někde na to splašil chladič oleje. Otázka,kam pak s ním..to si musíš dodělat sám a cirkulace a chlazení jak k IC ....snad by pomohla nějaká izolace zespod z nějaké  TD kapoty plus násos.

V technických službách jsem nedávno nechal dělat hadici na hydr.čerpadlo  směr rozvaděč na tlakovou kuli, původní trubka je zbytečně metr dlouhá a klikatí se jak had na motoru ,což je dost fuj teda .. http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=895

new trubk

http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=897

http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=899

http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=862

Teď je tam tohle . L-konce jsou původní trubka ,zbytek je předělaný na trubky -jak na T815 na vzduch a hadice je dvojitá.  Jeden konec těsní,do druhýho muselo jít těsnění za 2 kč z NBR 3/1mm . Funguje to sqvěle.

 

trubka 4 kila ,těsnění á 2 kč kus , chladič oleje od 500 vejš ,násos a izolace z Td vrakáč za kilo....

nejdražší bude příruba ...ta je od 500 vejš...http://www.2racing.cz/Priruba-pod-olejovy-filtr-pro-cidla-tlaku-a-teploty-sendvic-M26x1-5-modry-d28693.htm?tab=description

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ještě mě napadlo, že na tý přírubě bys nemusel mít nutně 2 větve na mezichladič ,ale jednu ,druhá by šla teoreticky do olej vany ,navařit to není problém .

Spíše k tomu ten oběh, nějaký čerpadlýlko domyslet a nějaký to teplot a tlak čidlo....

Třeba Jirka Nikl ,co má Citroen Bx 2.0 16V 170 kW ,má elektrickou vodní pumpu místo klasiky v rozvodové sadě. Když to jde na vodu ,jde to i na oleum.Btw , na ten mezichladič jdou i krásný věci ,tahokov na krásu , ventilátor na separe manuál chlazení,ventil na vyřazení okruhu na zimu,předehřev  toho oleje .....

já o tom uvažoval na Bx ,kde se v létě dost hřeje hydro olej, pak to moc skáče , hydro mám rád tužší ...ale nejezdím už dálky...

u v6 3.0i  Xm jsem od bývalýho majitele nezaregistroval ,že by se mu to hřálo ,a to jezdil Brno-Chorvatsko ,Itálie ....asi to tak nehonil...:D 

 

 

tohle je možná alternativa

http://www.sbazar.cz/lukeoo7/detail/8059491-olejovy-chladic-novy-nepouzity

Upraveno uživatelem myšut
mám sklerozu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já vidím v záhlaví TOTOK :

chlazení oleje u 406 coupé 3,0 V6 140 KW  ,což si myslím ,že na rychlost 200 je plně dostačující . 

v6 12V 3.0 i   v Xm těch 220 jel v poho.

Ještě jedna technická , u 309, možná i jinde ,prostě u starých hajter je na vaně zespod žebrování,něco jak měly š120ky.Ono to zase není tak špatná věc..na 4x4 to mám taky .Dodělat to je to nejjednodušší ,stačí zvednout káru ..

tady to máš vyfocený http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=792

 

....a jak je víc jak 30 st a pere slunko  ,tam se mi na CAT 769 C taky hřeje olej v motoru ,a nepoužívám retardér....to bych musel pořád zastavovat a nechávat vychladit někde ve stínu

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Pomůže určitě chladič oleje připojený pod  olejový filtr s termostatem, dá se to koupit jako stavebnice chladič doporučuj co největší, a musí na něj jít vzduch náporem , schovanej za kolem nebo  někde jinde nemá

tu správnou účinnost.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 měsíců později...

Nevim jak moc je to aktualni, ale lidi co u coupe 140kw resili chlazeni oleje (ja teda problem nemam), tak davali jinou vanu. Konkretne z Renault Laguna sport (ma stejny motor ale ma tusim cca 160kw) mozna kecam, ty hodnoty uz nevim, ale ma o hodne vic nez coupe se stejnym motorem. Tady na foru se to resilo, kdyz budes hledat, tak mozna neco najdes. Kazdopadne vana z ty Laguny ma nejaky zebrovani a vyresi to problem s prehrivanim. Zkus pohledat, nekde to tu je =)  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...