Hanes 88 Odesláno 30. květen 2016 Sdílet Odesláno 30. květen 2016 čau přátelé řešil jste už někdo chlazení oleje u 3,0 V6 140 kw tak nějak jsem zjistil že se mi trošku přehříval tak bych chtěl koupit nějaký přídavný chlazení ale nevím jaké dík za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 28. červen 2016 Sdílet Odesláno 28. červen 2016 na tuning shopech jsou nějaké věci na příruby pod filtr .rozvod na tlakoměr a teplotu . Koukal jsem na to a je to šikovná práce .Nejspíš bych šel touto cestou a nevrtal bych do zbytku auta ani do motoru. Dal bych to soustružníkovi na fušku ,ať tam udělá náustek nebo vedení na 2 vývody- na tlakové trubky a někde na to splašil chladič oleje. Otázka,kam pak s ním..to si musíš dodělat sám a cirkulace a chlazení jak k IC ....snad by pomohla nějaká izolace zespod z nějaké TD kapoty plus násos. V technických službách jsem nedávno nechal dělat hadici na hydr.čerpadlo směr rozvaděč na tlakovou kuli, původní trubka je zbytečně metr dlouhá a klikatí se jak had na motoru ,což je dost fuj teda .. http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=895 new trubk http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=897 http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=899 http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=862 Teď je tam tohle . L-konce jsou původní trubka ,zbytek je předělaný na trubky -jak na T815 na vzduch a hadice je dvojitá. Jeden konec těsní,do druhýho muselo jít těsnění za 2 kč z NBR 3/1mm . Funguje to sqvěle. trubka 4 kila ,těsnění á 2 kč kus , chladič oleje od 500 vejš ,násos a izolace z Td vrakáč za kilo.... nejdražší bude příruba ...ta je od 500 vejš...http://www.2racing.cz/Priruba-pod-olejovy-filtr-pro-cidla-tlaku-a-teploty-sendvic-M26x1-5-modry-d28693.htm?tab=description Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. červen 2016 Sdílet Odesláno 29. červen 2016 ,,tak nějak jsem zjistil že se mi trošku přehříval'' je co?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanes 88 Odesláno 30. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. červen 2016 (upraveno) to je to kdyz to valis po dalnici v nemecku 200 tak se prehrejva olej Upraveno 30. červen 2016 uživatelem Hanes 88 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 30. červen 2016 Sdílet Odesláno 30. červen 2016 (upraveno) ještě mě napadlo, že na tý přírubě bys nemusel mít nutně 2 větve na mezichladič ,ale jednu ,druhá by šla teoreticky do olej vany ,navařit to není problém . Spíše k tomu ten oběh, nějaký čerpadlýlko domyslet a nějaký to teplot a tlak čidlo.... Třeba Jirka Nikl ,co má Citroen Bx 2.0 16V 170 kW ,má elektrickou vodní pumpu místo klasiky v rozvodové sadě. Když to jde na vodu ,jde to i na oleum.Btw , na ten mezichladič jdou i krásný věci ,tahokov na krásu , ventilátor na separe manuál chlazení,ventil na vyřazení okruhu na zimu,předehřev toho oleje ..... já o tom uvažoval na Bx ,kde se v létě dost hřeje hydro olej, pak to moc skáče , hydro mám rád tužší ...ale nejezdím už dálky... u v6 3.0i Xm jsem od bývalýho majitele nezaregistroval ,že by se mu to hřálo ,a to jezdil Brno-Chorvatsko ,Itálie ....asi to tak nehonil...:D tohle je možná alternativa http://www.sbazar.cz/lukeoo7/detail/8059491-olejovy-chladic-novy-nepouzity Upraveno 30. červen 2016 uživatelem myšut mám sklerozu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 1. červenec 2016 Sdílet Odesláno 1. červenec 2016 před 20 hodinami, Hanes 88 napsal: to je to kdyz to valis po dalnici v nemecku 200 tak se prehrejva olej možná na tu rychlost nemáš auto , někdy pomůže pouhá výměna řidiče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 1. červenec 2016 Sdílet Odesláno 1. červenec 2016 (upraveno) já vidím v záhlaví TOTOK : chlazení oleje u 406 coupé 3,0 V6 140 KW ,což si myslím ,že na rychlost 200 je plně dostačující . v6 12V 3.0 i v Xm těch 220 jel v poho. Ještě jedna technická , u 309, možná i jinde ,prostě u starých hajter je na vaně zespod žebrování,něco jak měly š120ky.Ono to zase není tak špatná věc..na 4x4 to mám taky .Dodělat to je to nejjednodušší ,stačí zvednout káru .. tady to máš vyfocený http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=792 ....a jak je víc jak 30 st a pere slunko ,tam se mi na CAT 769 C taky hřeje olej v motoru ,a nepoužívám retardér....to bych musel pořád zastavovat a nechávat vychladit někde ve stínu Upraveno 1. červenec 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PSA Odesláno 13. červenec 2016 Sdílet Odesláno 13. červenec 2016 Pomůže určitě chladič oleje připojený pod olejový filtr s termostatem, dá se to koupit jako stavebnice chladič doporučuj co největší, a musí na něj jít vzduch náporem , schovanej za kolem nebo někde jinde nemá tu správnou účinnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
razor Odesláno 20. leden 2017 Sdílet Odesláno 20. leden 2017 Nevim jak moc je to aktualni, ale lidi co u coupe 140kw resili chlazeni oleje (ja teda problem nemam), tak davali jinou vanu. Konkretne z Renault Laguna sport (ma stejny motor ale ma tusim cca 160kw) mozna kecam, ty hodnoty uz nevim, ale ma o hodne vic nez coupe se stejnym motorem. Tady na foru se to resilo, kdyz budes hledat, tak mozna neco najdes. Kazdopadne vana z ty Laguny ma nejaky zebrovani a vyresi to problem s prehrivanim. Zkus pohledat, nekde to tu je =) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stewie Odesláno 30. červen 2017 Sdílet Odesláno 30. červen 2017 Případná inspirace u legendární 406 coupé by tom406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.