patejrik Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Úplně jiný logo Řekl bych, že to je pouze parazitování na názvu někoho jiného. ČR: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Samozřejmě že je to úplně něco jiného v CZ je EuroOil (2x O ) oficiální web https://www.ceproas.cz/eurooil jedná se o podnikovou síť Čepra. A to na SK je velmi zavádějící zmatečné a krom toho je to Euroil (1x O ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 11. srpen 2017 Sdílet Odesláno 11. srpen 2017 Keďže vieme ako to chodí, 1 výrobca, desiatky odberateľov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss1991 Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 Ahojte, robil som si diagnostiku a vsimol som si toto: Mam zakazane regeneracie? alebo len prave neprebiehala regeneracia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 Druhá část věty je správně , až bude počítač požadovat regeneraci a budou splněny podmínky , změní se to na ANO Luboss1991 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss1991 Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 Dakujem:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa250 Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 Toto mě taky zajímá mám najeto 298000 a jednou jsem nechal doplnit ad. v peugeotu cca při 180 000 a poslední návštěva v Peugeotu 220000km bylo mi řečeno že najedu 100000 až 115000 km a to jak adit. tak filtr. kotroloval jsem to dle dokladu z servisu jezdím dalky přev. dálnice naftu neřeším tam kde zastavým natankuji. Tak bych potřeboval vědět cose stane když dojde adt. někdo tu psal na forum že je dojezd jen 600km a tu zas pět natankování což je z moji spotřebou cca 6000 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss1991 Odesláno 6. leden 2019 Sdílet Odesláno 6. leden 2019 V diagboxe je spomenute toto: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stoupa250 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 Ještě dotaz jakou diagnostiku použít abych nemusel do Peugeot servisu hledal jsem to tu ale nic nenašel mám namysli nějakou co jse dá koupit cca do 5000kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss1991 Odesláno 7. leden 2019 Sdílet Odesláno 7. leden 2019 (upraveno) Ja mam z Aliexpress-u diagnostiku Lexia so softom Diagbox........za tie peniaze som spokojny. Spolu ma to stalo 34€ diagnostika + 7€ preclenie.... Odkaz na predajcu Upraveno 7. leden 2019 uživatelem Luboss1991 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss1991 Odesláno 8. leden 2019 Sdílet Odesláno 8. leden 2019 Napadla ma este jedna vec............kolko g aditiva vie zachytit fap filter do uplneho naplnenia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 8. leden 2019 Sdílet Odesláno 8. leden 2019 Filtr nezachycuje aditivum, ale pevné částice, které se díky aditivu vznítí při nižší teplotě. To co neshoří ve filtru zůstane (moc se ho tam nevejde). Vložka filtru se dá vyčistit, pokud není poškozená a znovu dokáže vydržet další minimálně polovinu až dvě třetiny předchozího nájezdu. Nicméně bez aditiva to nejde, filtr se jenom plní a nevypálí se, protože k tomu by byla potřeba vyšší teplota, ale ta by nevratně filtr poškodila. Laďa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luboss1991 Odesláno 8. leden 2019 Sdílet Odesláno 8. leden 2019 Dakujem za odpoved, mal som namysli tento riadok z diagnostiky (pre priklad som to vystrihol z prveho prispevku) Na strankach citroenu som sa docital toto: Citovat Jaká je životnost filtru pevných částic?Současné generace filtru pevných částic mají životnost 180.000 – 240.000 km. Životnost filtru, který používá skupina PSA, končí v momentě, kdy je filtr zanesen aditivem, jež slouží ke snížení teploty hoření sazí a při regeneraci zůstává ve filtru, protože už nedojde k jeho spálení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 8. leden 2019 Sdílet Odesláno 8. leden 2019 Presne tak, aditívum vo filtri nezhorí len sadze. To čo trvalo upcháva filter je aditívum. loque ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. leden 2019 Sdílet Odesláno 9. leden 2019 Trochu zkreslená informace, to co ucpává filtr není jen aditivum ale to, co se nespálí z těch sazí. Pokud by filtr ucpávalo jen aditivum, pak by tedy filtry, které aditivum nepoužívají, měly neomezenou životnost... Jenže to nemají. Ano, tím, že se aditiva nespálí, se filtr naplní rychleji než bez aditiv, ale filtr se neplní jen aditivem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
weprzik Odesláno 10. leden 2019 Sdílet Odesláno 10. leden 2019 (upraveno) Malinký příspěvek k tomuto tématu - nedávno jsem navštívill servis Peugeot se svojí 508SW 2,0HDI 120kW. Neukazoval mi stav paliva. Problém nevyřešili, protože nevědí jak. Zato ale zjistili že FAP je na konci životnosti. Regenerace prý každých 100km. ( A vyinkasovali 700 za DIA ) Nový FAP filtr 38.000,-Kč, repasovaný taky 38.000,- Prý tedy peugeot si FAP filtry repasuje sám, nicméně nevím kdo ty repasy za cenu nového jako kupuje. Každopádně jsem den poté byl na emisích a vše v pořádku. Na technické mi řekli že FAP filtr vydrží podstatně víc než se tvrdí a dokud auto nepadá do nouzového režimu, ať nic neřeším. Od té doby jsem najezdil asi 6000 km v pohodě a mám teď 298.400km. Upraveno 10. leden 2019 uživatelem weprzik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.