akristof Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 Zdravim pani, o FAP filtru sa tu popisalo mnoho, ale nikde som nenasiel zmienku o zivotnosti tych filtrov v 508-kach. Vsimol som si, ze u mna neuprosne odpocitava kilometre do cca 210000 km(vid prilozeny subor). Toto cislo(vzdialenost od vymeny+zostavajuci pocet km do vymeny) je rovnake odkedy to auto mam(cca 167000 km). Len vtedy sa mi to zdalo take vzdialene:-) Viete mi niekto povedat, ze co sa udeje ked dosiahnem urceny pocet km? Obavam sa, ze to bude prave pocas dovolenky a nerad by som isiel spat 1000 km v núdzovom rezime. Tak isto by ma zaujimala orientacna cena tej vymeny alebo cistenia. Skor by som priklanal k vymene v Peugeote, aby som mal pokoj na dalsich 210000 km. Vopred Vam dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 Regeneruje docela často - 274 km, krátké trasy, špatná nafta. Za chvili se objeví hláška na displayi že je nízka hladina aditiva FAP, potom už cca 5 tankování - plných nádrží. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 Proc by se mela objevit hlaska o aditivech??? A FAP se nemeri za studena. A proc zas dalsi vlakno o FAP. TW jak s papouskama tady. POrad dokola clovek muze psat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 26. květen 2016 Sdílet Odesláno 26. květen 2016 Mňa by tiež zaujímala cena FAP filtra pre 508 2.0 120kw, aby som vedel s čím rátať do budúcna, inak množstvo aditíva podľa diagnostiky je dostatočné. Inak moj známy cca pred rokom a pol čistil fap na jeho 307čke tak že ho rozmontoval a niekoľko hodín cez to preháňal nejaký čistiaci roztok, čo doniesol z práce a odvtedy má s fapom pokoj, žiadna hláška Odoslané z môjho iPhone cez Tapatalk Tibor1 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akristof Odesláno 26. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. květen 2016 @milhaus65 - Tu castejsiu regeneraciu som si vsimol aj ja. Pred 5-6000 km som tam mal okolo 450 km. Jazdim rovnako denne 120-150 km, 30% mesto,kolóny, 70% okresky. Tankujem len na Shell + VIF. Ale pri 200000 km som dal dekarbonizovat motor(bolo tam docela dost bordelu) + som jednu nadrz mal aditivum na cistenie trysiek. Auto sa sprava normalne, na GT ma ukazkovu spotrebu @starki007 - Pre tie hodnoty(zostavajuci pocet km+vzdialenost od vymeny), co ma zaujimaju su rovnake hodnoty bez ohladu na to, ci je motor zohriaty alebo nie. o FAP sice su tu vlakna, ale nikde som nenasiel informaciu o tom pocitadle, ako ani moznosti cistenia/vymeny FAP filtra. Preto som si dovolil(mozno nie najmudrejsie) o tom zmienit pod 508-kami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 29. květen 2016 Sdílet Odesláno 29. květen 2016 (upraveno) Ako ste prisli k tej tabulke kde odratava km po nutnu vymenu fap? Na diagnostike? V peugeote ci kde? Vdaka Upraveno 3. červen 2016 uživatelem MikeSV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akristof Odesláno 4. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 4. červen 2016 Je to vypis z diagboxu. Je to orientacne cislo. Vyskusal som troska poprehanat auto v sportovom rezime a mierne sa to zlepsilo(priemer medzi regeneráciami je 277 namiesto 274). Ale cistenie FAP filtra neminie najneskôr pri 210000 km. Vsimol som si(mam LED-ku v spatnom zrkadle), ze pri posledných regeneráciách sa snazi regenerovat vzdy, ked akurát stojim v kolone. A ked idem hodinu normalne, tak kasle na to. A uz mi citelne stupla spotreba o 0.3-0.4 l/ 100 km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeSV Odesláno 4. červen 2016 Sdílet Odesláno 4. červen 2016 Ok, vdaka. Zatial som si na tomto aute ani raz nevsimol kedy regenerovalo, predtym na forde som to zbadal hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 4. červen 2016 Sdílet Odesláno 4. červen 2016 Natankuj poradnou naftu Nejlepe OMV maxx motion, nebo Verva a protahni to po dalnici., Na shell power co to je se vykasli stoji za prd i kdyz ji predstavujou jako super naftu. Mam s ni jen spatny zkusenosti. Nedavej moc aditiv pri premiovy nafte, uz by je mela mit v sobe. Mam teda jen 2.0 hdi 210 tkm a fap ma byt na vycisteni ci vymenu az ve 270 tkm. jak casto je regenerace si nepamatuju..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akristof Odesláno 5. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 5. červen 2016 Netankujem premiovu naftu ale obycajnu + VIF. Kedze jazdim dost, u mna je celkom dolezity pomer cena/vykon nafty a ten sa mi nezda az taky uzasny u tych additivovanych, ale je to je subjektivne u kazdeho. Placebo efekt vyborne funguje aj u nafty co lejeme do auta, poznam to na sebe Kazdopadne zivotnost FAP filtra znacne zavisi okrem ineho aj od skladby tras(dialnica/okresky/zapchy) a v mojom pripade to nepovazujem za nejaku tragediu(zivotnost 210000 km), len som potreboval vediet, ze ako sa bude spravat auto po dosiahnuti toho limitu, nic viac. To som v podstate ani nezistil, ale teraz uz ani nezistim, lebo len tak zo srandy som to auto dal na internet a na druhy den bol prec(novy majitel vie o tom FAP). Takze teraz riesim dilemu, ze aku novu 508-ku si kupit Troska ma mrzi, ze uz nevidim v ponuke 204 konovy motor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jered Odesláno 16. červenec 2016 Sdílet Odesláno 16. červenec 2016 (upraveno) Mám stejné zkušenosti s naftou u Shell. Tankovali jsme na firmě výhradně na Shell a převážně V-Power. byly problémy s palivovými filtry a zamrzáním nafty v zimě. Od doby kdy jsme přešli na OMV, problémy nejsou. Doporučuji jednoznačně naftu z OMV. Upraveno 17. červenec 2016 uživatelem Jered Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sauron Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 A ako ti ide auto myslim vykon? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) Já tankují u EuroOil naftu bez bio + vif a Chorvatsko jsem teď dojel za 5.3 l/100 ve 3 lidech a ne zrovna pomalu. Jinak průměrná spotřeba okolo 5.6 l/100. Jezdím pravidelně přes týden do práce, po městě na nákupy a na víkend cca 60 km tam a zpět a občas nějaký výlet a tak. Měsíčně cca 2000 Km. Regenerace podle probíhá jedinou za 400 - 450 km. Jinak OMV také mohou doporučit. Takoval jsme ho do 607 přes zimu a byl klid od zamrzání a i auto startovalo docela pěkně (najeto 330 000). Jinak co se týče toho "co se stane". U 607 mi auto skončilo do nouzáku a dokud jsme filtr nenechal "opravit", nedalo pokoj. Občas po nastartování chvilku jelo a pak znovu. Odešel okolo 250 000 km. Upraveno 8. srpen 2017 uživatelem patejrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
akristof Odesláno 8. srpen 2017 Autor Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 No uz medzitým som predal to vozidlo. S vykonom ani so spotrebou nebol problem, len ked to bolo na diagnostike, to cislo sa mi zdalo prinizke. Novy majitel na tom spravil dalsich 40.000 km (dokopy cez 240000) a s FAPom este nic neriesil. Minule ked bol u mna kvôli niecomu inému, pichol som to na diagnostiku, FAP stale v pohode. regeneraciu robi troska castejsie (cca 300 km) ale jazdi kratke vzdialenosti. Suvislost s biozlozkami a s problémom s FAP potvrdzujem aj ja. Po roznych pokusoch som skoncil u OMV MaxxMotion , obsahuje najmenej biobordelu. Uz len si kupit znova normalne auto s levikom na kapote... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sauron Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 Ja mam problem s vykonom, turbo mi malo tlaci neriesil nahodou tento problem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 8. srpen 2017 Sdílet Odesláno 8. srpen 2017 (upraveno) @akristof škoda, že na Slovensku nemáte EuroOil. Lepší naftu neznám. @Sauron máš vedle založeno vlákno s tvým problémem, tak to netahej jinam ;-) pokud někdo bude znát odpověď, ozve se ti do tvého vlákna Upraveno 8. srpen 2017 uživatelem patejrik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 EuroOil v Sr má naftu zo Slovnaftu, asi ako 90% ďalších púmp. Čiže je to jedno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 Spíš jde o to, jestli si ji (podobně jako v ČR) může dovolit prodávat bez biosložky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Multiplex406 Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 před 9 hodinami, mmartinkovic napsal: EuroOil v Sr má naftu zo Slovnaftu, asi ako 90% ďalších púmp. Čiže je to jedno. Můžeš mi prosím zdělit kde je v SK Eurooil , nikde jsem to nenašel ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 9. srpen 2017 Sdílet Odesláno 9. srpen 2017 (upraveno) Rovno u nas v meste, Turcianske Teplice. predtym brali od Gulf, teraz Slovnaft. https://www.google.sk/maps/@48.8717558,18.8624162,3a,75y,91.89h,108.97t/data=!3m6!1e1!3m4!1sNz9Ig2Nxwi0FQPPRVjnezA!2e0!7i13312!8i6656?hl=sk mozno ze nazov je cisto podobny, alebo matuci Upraveno 9. srpen 2017 uživatelem mmartinkovic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.