zimandl Odesláno 22. květen 2016 Sdílet Odesláno 22. květen 2016 Ahoj lidi. Mám takový problém, se kterým si nevím rady. Přijde mi že mi spíná pozdě turbo. Ale jen za určitých podmínek. Když se rozjíždím z menších otáček, tak je cítit normálně někde pod 2000 ot/min. Jakmile ale jedu chvilku s otáčkama nad ty 2000, tak je auto bez tahu a když podržim plyn dál, tak je cejtit tah až kolem 3000 ot/min. Je jedno na jakou rychlost jedu. Setkal se někdo s tímhle problémem? Jenom si trochu doufám potají, že by to nemuselo být turbem, ale něčim jinym. Poradí někdo nebo budu muset jít metodou pokus omyl. Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard.W2 Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Ahoj, též jsem s tím bojoval a zvítězil ! Teď to táhne cca od 1000 ot/min. Tři základní věci věci: Čidlo tlaku turba (cca 1500,- ) váha vzduchu (cca 4000,- ) a elektromagnetický ventil. (cca 2000,- ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zimandl Odesláno 27. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Dik moc. Da se zjistit jestli je v cudu jenom jedna vec nebo budu muset jit metodou pokus omyl bes diagnostiky? To cidlo s tim ventilem najdu zezadu u turba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard.W2 Odesláno 27. květen 2016 Sdílet Odesláno 27. květen 2016 Vše nafotím a pošlu zítra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Richard.W2 Odesláno 28. květen 2016 Sdílet Odesláno 28. květen 2016 Každopádně na dia.. Tam ti řeknou víc myslím že to dopadne stejně jako u mě... musel jsem koupit všechny tři věci. Můžeš a nemusíš: Zaslepit Egr Ventil a přírubu u sání, menší příruba u sání (dva imbusové šrouby) + zaslepit vývod hadičky podtlakového elektromagnetu, druhý zleva Odstranit škrtící klapku v sání, jedny z prvních HDi jí neměli. Bylo to jednoduší na výměnu, jinak jí vykucháš vnitřkem a musíš utěsnit díry po plastovej hřídelce + zaslepit vývod hadičky podtlakového elektromagnetu, třetí zleva Všechny tři elektromagnety musí být zapojené konektorem.. Popřípadě přitáhnout lanko na plynu, vymezit tím záběr pedálu. Nakonec Chip mám z 80Kw na 110 a krouťák 320 Nm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyb66 Odesláno 22. leden 2017 Sdílet Odesláno 22. leden 2017 Zdá se mi to samé ale u 2.1TD neví někdo ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LubomirL Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Skontrolovat obtok na turbe ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matyb66 Odesláno 4. únor 2017 Sdílet Odesláno 4. únor 2017 A jak ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.