Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chcete si zařídit Actrose?


Recommended Posts

Medvěde úplně s přehledem i drobná křehká dívčina dokáže skládat tunový i těžší palety s paleťákem. Přizvedneš kozla upustíš návěs a uděláš si takový sklon podlahy jaký potřebuješ. Samozřejmě že záleží od značky tahače i návěsu ale co si pamatuju tak tahač DAF 85 ( dnes CF) chladicí návěs Kogel a oproti jízdní výšce šla podlaha snížit o cca 10-12 cm a zvednout asi taky tak možná kousek výš a když jsi k tomu hnul s výškou tahače tak málo kde sem tahal palety do kopce.  V dobách kdy jsem tuhle práci jezdil jsem míval něco okolo 70 Kg a těžký palety s moukou mívali od 980 do 1100 Kg podle toho od jakýho dodavatele byli. A i  práce s paleťákem je jen a jen otázkou cviku aby se člověk nenadřel.  Když jsem jezdíval na nákladu a zavážel jsem penny markety a později Lidl tak ne všude měli na prodejnách elektrický paleťáky a holky tam museli taky cvičit s těžkejma paletama mléka, mouky apod. A byli to taky drobný holky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jezdit kamionem dnes už není fyzická dřina, je to spíš o vytrvalosti neusnout za volantem. Největší přání je dorazit na víkend domů. Řídit 4ku actrose je jako osobák, automat, tempomat, abs, jen je to trochu delší a širší a výměna pneu je na hodinu, někdy i dvě, místo 15 minut u osobáku. možná by nebylo odvěci pozvat si někoho s kamionem na některý sraz. Škoda, že pežot zatím kamiony nevyrábí :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych si spíš dovedla představit jezdit s busem, ale zase ta odpovědnost.... :roker , s kamionem bych do toho šla max. po ČR, jezdit do světa, to bych neměla odvahu.

 Bus po Praze vodím už víc jak 11 roků. Předtím jsem rok jezdil v Čsad příměstské linky do prahy.  Odpovědnost máš je to o tom že se ti za hřbetem za šichtu dokáže vystřídat x stovek lidí když budu brát že bus standartní délky  má kapacitu 100 lidí a za směnu se zaplní x krát. Časem přestaneš odpovědnost v běžném provozu vnímat ale pořád ji musíš mít v podvědomí.  Jezdím skoro 19 roků z toho 12 autobusy 7 let nákladní auta a z toho 2,5 roku kamion na vnitru. Takže si troufnu říct že můžu srovnávat. Autobus je práce která je časově náročná ale při ježdění " města" chrníš každý den doma ve své posteli. Je tam odpovědnost za lidský náklad, ale zase sám se  naloží, sám vyloží a pokud se naložit nechce tak ho nepovezu  protože je  nalitý jako brok. Kamion příp. náklaďák Časově náročná práce ne každý den se povede vrátit do své postele. Občas se musí máknout na nakládce/vykládce. Obojí je práce která se asi úplně nedá dělat pro peníze a musíš jí dát kus srdíčka. A hlavně potřebuješ minimálně pochopení rodiny když už ne podporu bez toho to taky nejde dlouho dělat.  Starý ale ty opravdu starý psi říkávaj že když vyjedeš ze dvora tak máš nad sebou jen tu střechu kabiny a nic víc. A většinu času jseš si sám sobě šéfem.

 

Medvěde nevím ale já s " kaštany" žádný boj nesvádím. Možná že to je tou dobou jak dlouho  už to dělám ale snažím se je moc nevnímat. Ale jako každý z kolegů mám i já své metody jak " kaštanům" jasně a důrazně vysvětlit kdo je " šéf " a kdo má jejich osud v rukách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Veno, kdyz to tak ctu, tak jsme nasel praci snu pro ridice :) Jezdim do prace na sestou, sedmou, vozim kontejnery k zakaznikum kolem komina, to znamena, max hodinku cesta, 2-3 hodky cekacka, nez si to vylozi, takhle to mam za den 2-3x a pak jdu domu. Pracuji denne max do sesti. Je moznost spat v aute, ale proc bych to delal :) Doma je doma.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

macik: tak to jako je dobrá robota. Jenže chodit na do práce na šestou / sedmou a bejt tam do šesti by mě asi moc nebralo. Kolikrát raději jdu na tu 3,30 a kolem 13 mám hotovo a celé odpoledne mám volné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jít do rachoty na 3,30 je teda pro mě šílená představa. Já většinou vyjíždím mezi 6ou a 7ou, někdy i dřív a jsem mezí přáteli chápán jako exot. Začít ve 3,30, tak je mi úplně buřt v kolik mám padla, páč bych byl totálně country.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

macik: tak to jako je dobrá robota. Jenže chodit na do práce na šestou / sedmou a bejt tam do šesti by mě asi moc nebralo. Kolikrát raději jdu na tu 3,30 a kolem 13 mám hotovo a celé odpoledne mám volné.

Tak je u nas moznost, pracovat jen 8 hodin denne, ale proto jsem sel do Nemecka, abych si vydelal a pri te me pracovni vykonnosti mi to ani neprijde :D Navic, druhe dite na ceste, chci rodinu zabezpecit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...