bretamach Odesláno 12. květen 2016 Sdílet Odesláno 12. květen 2016 Zdravím kolegové,odešel mi zadní stěrač,koupil na vrakáči nový a také nefunguje.Proud jde až do konektoru a to do dvou pinů ze tří.Relé cvaká,i když zařadím zpátečku a nic.Při jízdě po nerovnostech relé taky samovolně cvaká.Pojistka (f1)je dobrá.Může mi někdo poradit přesný tip relé? V Peugotu mi dal na výběr z 10 druhů.Že sám neví,vymontovat a donést.Nechápu.V knize je na plánku v BSI, ale není vidět.VIN VF32E8HZA44995457 DĚKUJI ZA RADY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Sale Odesláno 13. květen 2016 Sdílet Odesláno 13. květen 2016 Ahoj, podle tvého VIN by to mělo být relé ve skříňce relé u rozvodné jednotky motoru v mot. prostoru označené jako el. časovač zadního okna. Objednací číslo 6555 74. Je to relé s pěti kontakty označené L9F ale za to označení neručím, je to špatně čitelné. Stejně bych to ale vyndal a napřed zkusil propojit napřímo v patici jestli to bude fungovat, je možné, že je problém v kabelech u průchodky pátých dveří, ono že tam je napětí při otevřených dveřích ještě neznamená, že je tam trvale, vodiče bývají přerušené i bez porušení izolace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bretamach Odesláno 23. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. květen 2016 Děkuji Sale. Tak jsme zjistili,že jsou uvolněné kontakty pod černou krabičkou,přilepenou na zadním skle ze vnitř. A zároveň se odlupuje bílá vodivá páska pod černou krycí vrstvou.Takže to sklo je na vyhození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kubyik Odesláno 5. listopad 2017 Sdílet Odesláno 5. listopad 2017 Neví někdo jak je to vtom skle propojený nikde nemůžu sehnat schema nebo aspoň jak vedou ty pásy pod tou barvou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bretamach Odesláno 9. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2017 Ahoj,mě taky nefungoval zadní stěrač a měl jsem taky odlepené kontakty v té černé krabičce.7000,- za sklo jsem taky nechtěl dávat,tak jsem si naletoval tři dráty ke koncům drátů v té černé krabičce a vedl jsem ten svazek podél kraje skla až ke stěrači a funguje.Sice nejde vyhřívání,ale funkce stěrače mi stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peugeot_206_ Odesláno 28. září 2018 Sdílet Odesláno 28. září 2018 (upraveno) Ahoj, mohl by jsi poskytnout, jak přesně jsi propojil kontakty motůrku stěrače a kontakty z té černé krabičky na skle? Upraveno 28. září 2018 uživatelem brixtr necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bretamach Odesláno 8. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2018 Ahoj,jasně. Dřív jsem se k tomu nedostal. Po odstranění te krabičky a uvolnění drátů jsem je připájel k drátům a vedl podél skla po levé straně. Z tvého pohledu je LEVÝ drát z krabičky spojený s drátem v konektoru uprostřed. Prostřední drát z krabičky je spojený s drátem v pravo a je červený. Pravý z krabičky je spojený s drátem v levo. Připájet,dát smršťovací bužírku a hotovo. P607Olda ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tigr_motak Odesláno 17. srpen 2019 Sdílet Odesláno 17. srpen 2019 Zdravím, mám stejný problém, 206SW WIN:VF32E8HXF43210503 ale plus navíc již na připojovacím konektoru, co je na káblu ze střechy, měřím zkrat i při odpojené baterii mezi zemí a oběmi dráty pro motorek stěrače, pokud vyndám pojistku zkratuje mi jen jeden drát. Relé v autě slyším cvaknout jen po sepnutí spínače, pak už cyklicky nic necvaká. Nevěděl by prosím někdo: 1. Je někde pod tapicírunkem další spoj na cestě BSI? 2. Kde je relé které cykluje stěrač? 3. Nějaké další rady? Moc díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tigr_motak Odesláno 18. srpen 2019 Sdílet Odesláno 18. srpen 2019 Tak mám konečně vyřešeno. Je-li motůrek stěrače vypnutý, tak je silový drát ukostřen, proto multimetr signalizuje zkrat. V konektoru, kde je připojeno okno, je to následovně: Zelenožlutý drát je zem a příjde na pin 3 motorku stěrače, černý je vyhřívání skla, oranžový je spínané plus jištěné pojistkou F11 a příjde na pin 1 motorku, hnědý drát trvalé plus a příjde na pin 2 motorku. Jinak kabeláž místo napařeného vedení sklem mám provedou podobně jako na obrázku výše, za to moc díky! Péťa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
paul stenley Odesláno 14. září 2019 Sdílet Odesláno 14. září 2019 ahoj prosím o radu nejde mi na stěračích občasní ztírnutí nevím čím to může bejt a relé sem nenašel zatím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Roman J. Odesláno 13. září 2020 Sdílet Odesláno 13. září 2020 Ahoj, tak taktéž se potykam s nefunkční steracem na 206sw, kde ta černá krabička byla odpadnuta. Bohužel ačkoli jsem to nápoji takto naprimo, stále nefunguje. Jde slyšet cvaknuti u řidiče, ale zadní stěrač nereaguje.... Nějaký další nápad co s tím? Díky za poznatky a reakce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.