greg Odesláno 7. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. květen 2016 Ineverexist: Tam neni ventil ? Vazne to medium uteče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 8. květen 2016 Sdílet Odesláno 8. květen 2016 A ten ventilátor si nějak odzkoušel přes dia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 8. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2016 Ne, na to jsem se uz nedostal. To vyzkouším dnes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 8. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2016 tak ventilatory chlazeni právě odzkoušeny a funkční. Na malou i velkou rychlost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 9. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2016 Hledám správné hodnoty tlaku v klimatizaci. Nezná je někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 Je to plyn v uzavretom priestore-platia zákony termodynamiky. Plná klíma pri vonkajšej teplote cca 20°C by mala v kľude mať asi 3-4 bary (atm).Pri nižšej teplote nižší tlak - preto často v zime klíma nezopne,ak nie je 100% naplnená,ale oteplí sa a ona potvora funguje - dvihne sa jej tlak. Toto platí pri vypnutom kompresore. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 9. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2016 vyměněn tlakový snimač, sahara se sepne vždy kompresor pořad nic. Na vstupu do elmag. spojky jsem naměřil střídavě 1,2, 8V. Někdy i 12V. Zapojil jsem konektor a jel domu. po cestě klima naskočila. zkusil jsem vypnout zapnout a ok. Po dalším startu zase nespíná. Na DIA vypisuje VSTUP PRESOSTATU - nespravny tlak- ale BEZPEČNOST TLAK - neaktivní. Při testu ovládání kompresoru z DIA cvaká jen relátko nad pedály. Může mít třeba opálené kontakty a tím pádem odpor a na spojku pouštět málo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 Relé v BSI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 pravdepodobne rele alebo draty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 (upraveno) kostru si premeral? na tom konektore klimakompres? ale ked si spojku spinal napriamo mala by by ok inak by to nespinalo Upraveno 9. květen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 9. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2016 (upraveno) A jak to rele vypadá a kde ho najdu? Nekde jsem četl ze se dá rozdělat. Kostru jsem nepropipnul, tam jde kostra nekde z Bsi ? Upraveno 9. květen 2016 uživatelem greg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 (upraveno) mas dva kable na konektore jeden je ukostreny na karoseriu a druhy ide od toho rele v bsi (plus 12voltov) tak si to premeraj a ty zisti ci problem je v plus 12v alebo kostre jedno bez druheho spojku nezopne takze ti reba jak kostru tak plus 12v Upraveno 9. květen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 9. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2016 Tomu rozumím. Zitra to promerim, to rele v BSI najdu kde ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 (upraveno) no vo vnutri bsi Upraveno 9. květen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 to rele pocujes ci naskoci s kazdym zapnutim klimi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
greg Odesláno 9. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 9. květen 2016 Ano slyším ho cvaknout. Ale kompresor nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 tak bud to rele alebo kabely Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vladosr Odesláno 9. květen 2016 Sdílet Odesláno 9. květen 2016 BSI zeleny 16 pin konektor...pin 13 je vystup na kompresor...premeraj ziarov. skusackou...ak svieti , ked pocujes cvakat rele , chyba je v kabelazi.... pripadne ko cievka v spojke... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tiigr Odesláno 11. květen 2016 Sdílet Odesláno 11. květen 2016 Chlapi, nevíte někdo, jestli se dá zvlášť koupit elektromag. spojka ke kompresoru? 2.0 hdi 406 1999 Strašně mi rachtá, je tam vůle a když zapnu klimu, tak je to celkem ok. Jde to koupit, nebo jen celý kompresor? Díky za odpovědi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 11. květen 2016 Sdílet Odesláno 11. květen 2016 Dá sa kúpiť,vygoogli a nájdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.