Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Kúpa 407sw 2.2hdi 2007


sedliak

Recommended Posts

Zdravím všetkých.

Prišiel čas vymeniť moju 406 za niečo novšie.

Rozpočet mi nedovolí novšie a 407sw sa mi veľmi páči.

Aký je motor 2.2HDI 125kw?

Na čo si mám dávať pozor pri kúpe u tejto motorizácie a pod.

Staviam dom takže 407 je akurát v mojom rozpočte.

Ďakujem za rady, postrehy.

Upraveno uživatelem sedliak
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Biturbo v 607? Si si jistý? 

 

Jinak ten motor je fajn, je živej, nijak moc rozežranej. Pokud si to dobře pamatuji, tak vstřikování Bosch, takže pohodička. Jen je tam ten strašák toho neskutečně drahýho turba a už jsem i o pár zničených slyšel. Jako nezavrhoval bych to auto kvůli tomu turbu, ale dával bych si na jeho stav extra bacha... 

 

Co se týče přední nápravy, tak ikdyž 2.2 není o tolik těžší, tak jsou tam větší brzdy a silnější čepy řízení, tam bych se extra namáhání nebál. Jen je nutno počítat s tím, že menší kola než 17" se na ty brzdy nevlezou...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já sem přesně takovou 407 co chceš měl a najel v něm cca 75 tisíc. Motoricky sem nějaký zásadní problém neměl. Nové turbo sice stojí moc, ale třeba se dá koupit repas. Zjistil sis to dopředu? Ostatně může se tam podělat cokoliv a drahé to bude. Vstřiky, turbo, spojka+setrvačník....

Na mé auto menší kola naž 17" dát nešly. Navíc měly rozměr 215/55/17 98W a v nabídce jich moc "levných" není. Brzdy komplet  na celé auto vyjdou klidně skoro 10 tisíc s prací. 

Auto dokázalo jezdit dost úsporně. Teď sem se díval do apky, kde sem si ukládal spotřebu a průměr byl 6,97 l. Když sem jezdil rychle tak to nikdy nešlo víc než 7,7 l. Plné auto a náklad na spotřebu a výkon vliv nemá. Furt to jelo velmi dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano v 607 biturbo.. máme poslední model rok 2010 

 

Aha, to je pro mne novinka, že tam ještě tohle dávali.. ;)

 

Já sem přesně takovou 407 co chceš měl a najel v něm cca 75 tisíc. Motoricky sem nějaký zásadní problém neměl. Nové turbo sice stojí moc, ale třeba se dá koupit repas. Zjistil sis to dopředu? Ostatně může se tam podělat cokoliv a drahé to bude. Vstřiky, turbo, spojka+setrvačník....

Na mé auto menší kola naž 17" dát nešly. Navíc měly rozměr 215/55/17 98W a v nabídce jich moc "levných" není. Brzdy komplet  na celé auto vyjdou klidně skoro 10 tisíc s prací. 

Auto dokázalo jezdit dost úsporně. Teď sem se díval do apky, kde sem si ukládal spotřebu a průměr byl 6,97 l. Když sem jezdil rychle tak to nikdy nešlo víc než 7,7 l. Plné auto a náklad na spotřebu a výkon vliv nemá. Furt to jelo velmi dobře.

 

No repasovat cokoliv na Boschi je většinou levnější než na siemensu co dávají do 2.0 HDi RHR, protože Bosch se dá repasovat. A brzdy za 10 tis.? Zbytečně strašíš, každý kdo umí hledat je sežene za půlku a klidně Bremba, tím bych ho nestrašil... 

 

Já si myslím, že ten motor prostě člověk musí chtít. A pak už jen stačí umět sehnat auto ve slušném stavu... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Teď v únoru mám dělaný brzdy vzadu a vyšlo to asi na 2.500 s prací. Dávaly se Meyle, bráno na klub v As Parts. Předek u nich stojí tuším 1.500 s DPH jeden kotouč, nevím kolik sada destiček. Tak jako tak mi to vychází že by se komplet dal udělat okolo 7K, samozřejmě nepojedu-li s tím do autorizaku ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Na mé auto menší kola naž 17" dát nešly. Navíc měly rozměr 215/55/17 98W a v nabídce jich moc "levných" není. Brzdy komplet  na celé auto vyjdou klidně skoro 10 tisíc s prací. 

 

 

Ale no taaak, není rok 2010....V dnešní době ten rozměr je už běžnej a dá se sehnat úplně v pohodě. 2011 jsem kupoval Continentálky a vydržely jen 2 roky (3500kč), po té jsem tam šoupnul Nanghan za 1900 kč a mám je 4 rok a stále mám cca 2-3mm ke kontrolnímu špuntu (cca 20 000km/rok) a zimáky to je úplně to samé...do 2000kč/guma.(mám falkan)

A brzdy jako co tím myslíš? desky a kotouče přední mě vyšly za 4 000kč (vše brembo) a když počítám se zadkem, jsi tam za 7-8 možná, ale to mi ukaž 407 kde to dáš levněji, aby se o tom dalo mluvit. 

Ale jo máš recht je to skoro za 10, ale to jsou všechny brzdy na všech autech při výměně i s prací.

Upraveno uživatelem John_Ice
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si dal tu práci ... 

 

http://online.asparts.eu/tecdoc/ (partner klubu) :

 

P407 2,2 Hdi 125kw / 170ps

 

přední kotouč 330mm Meyle 1.200/ks, Brembo 1.400/ks

přední desky sada Meyle 800, Bosch 1400

zadní kotouč 290mm Meyle 500/ks, Zimmermann 900/ks, Brembo 900/ks

zadní desky sada Meyle 400, Zimmermann 600, ATE 800

 

Takže v pohodě 5-6K materiál + práce je tak na dvě hoďky ... :)

Upraveno uživatelem StibTo
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já měním vše TRW a je to do 10k předek a zadek komplet..

 

Jinak co se týče motoru tak si nemohu stěžovat - už mám najeto 210k a zatím žádný vážnější problém. Jen je dost náchylný na kvalitu nafty - než jsem přišel, co tomu sedí nejlíp, tak mi i často chcípal motor za jízdy.

 

Jsem akorát trochu rozpačitej z podvozku u 407 (sw) obecně - na dálnicích paráda, ale vše ostatní je poněkud horší a na našich rozbitých silnicích to je dost hlučný a až nepohodlný, nehledě na to, že po nájezdu cca 100k km (pořizoval jsem předváděčku z firmy) se začaly uvolňovat různý věci jak v interiéru (občasné klepání palubky, uchycení pásů, vrzání sedaček atd.) tak hlavně v exteriéru (páté dveře vč. okna, podlaha v kufru, různé plasty ve spodu atd..) - vlastně se s tím potýkám do teď a obávám se, že už to lepší nebude, ale to je na jinou debatu..

 

Pro dlouhý cesty na nerozbitých rovných silnicích vřele doporučím :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tohle klepání je snad u každý 407 někde míň jinde víc ... U mě třeba palubka (zatím ?) nevrže zato plato vzadu bych nejraději vyndal, pochcal a zapálil .... Ono na ty naše strašný cesty se asi objektivně úplně stoprocentně nehodí žádný auto ... Možná nějakej Citroen s tím hydro podvozkem ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...