Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

špatná elektřina


hrdacek

Recommended Posts

Ve stejný čas kdy se mi stalo že mi nejde proud na stop ventil tak mě přestalo svítit i žhavení myslel jsem že to bude relé nebo žhavící svíčky svíčky jsou vyměněny a relé je dobré zjistil jsem že do relé nejde z konektoru proud takže nejspíš budu dávat kopletní elektrické vedení podle mě to bude tím protože když jsem napojil na stop ventil ten originální kontakt tak se začal pálit kábl když jsem šel po něm kam jde tak by měl jít do relé. Potřeboval bych poradit je to špatné vedení nebo ne?

Jedná se o 306 1.9td

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zhaviace rele aj stop ventil su napajane zo spinacky (2/3 poloha ak si na stop ventil pripoji pripojil kabel bez istenia a horel tak stop ventil je v skrate 

a ked nejde prud tak pozeram poistky ci niesu odpalene 

 

na venti pripoj kablik z plus pola baterky (nasad si rukavice) ak bude horiet kabel ventil je v skrate

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zhaviace rele aj stop ventil su napajane zo spinacky (2/3 poloha ak si na stop ventil pripoji pripojil kabel bez istenia a horel tak stop ventil je v skrate 

a ked nejde prud tak pozeram poistky ci niesu odpalene 

 

na venti pripoj kablik z plus pola baterky (nasad si rukavice) ak bude horiet kabel ventil je v skrate

ten drát jsem zkoušel rovnou z baterky a nic nehořel dojel jsem s tím takhle aspon do garáže 100metrů a pojistky jsem kontroloval a ty jsou dobrý

Upraveno uživatelem hrdacek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked si skrtal kablom  od plus polu baterky po jeho pine 

 

proste ,treba zistit ci ventil je ok alebo je spaleny 

 

ale ked ti motor isiel tak musi byt ok bol otvoreny 

 

jak startujes ? a dusis motor? cez ten plus pol baterky na ten ventil?

 

to napetie na relatku zhavenia(konektor pin3) a stop ventile si ako meral ? musis merat az po otoceni klucika do druhej polohy

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ked si skrtal kablom  od plus polu baterky po jeho pine 

 

proste ,treba zistit ci ventil je ok alebo je spaleny 

 

ale ked ti motor isiel tak musi byt ok bol otvoreny 

 

jak startujes ? a dusis motor? cez ten plus pol baterky na ten ventil?

 

to napetie na relatku zhavenia(konektor pin3) a stop ventile si ako meral ? musis merat az po otoceni klucika do druhej polohy

startuji tak že mám žhavení vyvedený na manuální že zmáčknu tlačítko a držím a od toho ventilu natáhlý drát k plusu od baterky

to jsem právě měřil a žádnej proud ani v jednom pinu nebyl zkoušel jsem to zkoušečkou šroubovák se žárovkou, klíček byl otočený na druhou polohu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...