Tommy002 Odesláno 26. duben 2016 Sdílet Odesláno 26. duben 2016 Ahoj všem, přestalo mi fungovat přepínání palubního počítače. Po sundání kloboučku na páčce u stěračů jsem zjistil, že je ulomený spínací plíšek, který přebírá pokyny z trnu na kloboučku. Otázka zní: dá se rozdělat páčka od stěračů (sundat ovládání stírání zadního okna?) Díky za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubkoSK Odesláno 26. duben 2016 Sdílet Odesláno 26. duben 2016 Dá sa nasilu vytiahnuť ten posledný prstenec ovládania zadného okna ale myslim že ten pliešok nevymeniš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. duben 2016 Sdílet Odesláno 26. duben 2016 (upraveno) Správně, tzn. jak to patří, to lze udělat pouze pomocí přípravku, který si můžeš zhotovit. - sežeň si tu pružinku, např. z vrakáče. Pájet tu starou je asi zbytečná práce, ulomí se znovu. - když už máš dole klobouček, stiskni ty dvě křidélka a opatrně začni stahovat ovládací madlo - připrav si tenkou pinzetu (zubařská), a jakmile je tam škvírka, pomoz pinzetou tomu plastovému dílu dolů. Zároveň vysuň pružinku z těch nepatrných výstupků, které ji drží na místě. Pokud toto neuděláš, tak lze sundat ten plast i pružinku násilím, ale hrozí, že ulomíš ty nepatrné výstupky. - sestavení s novou pružinkou: - přípravek je kulatina D6 (kus silného hřebíku), na konci zbrousíš dvě plošky, tak, aby na ně šel akorát narazit ten plastový díl, který nese aretační pružinky. Musí tam jít narazit, držet na něm sám a zároveň netrčet skrz, aby v plastovém dílu zůstala ještě prohlubeň. (tak nad tím přemýšlím, ideální by bylo, kdyby kulatina byla naříznutá a pružila) - přípravek si upneš svisle do svěráku - nasadíš plastové madlo - nasadíš (narazíš) plastový díl, přitom do něj vložíš ty pružinky a nehty je vpravíš do madla - do madla vložíš novou pružinku, pod ty nepatrné výstupky - přípravek vyjmeš ze svěráku, opatrně skloníš, zda to všechno nevypadne, doneseš k autu a narazíš na křidélka. (Pokud jsi ulomil ty nepatrné výstupky, anebo to do nich nenasadil, tak pružinka v této chvíli vypadne.) Obvyklé návody nerespektují ty nepatrné výstupky. Zda se do toho pustíš takto, anebo zda sundáš volant, COM, rozebereš atd., je na tobě. Tak, jak jsem to popsal, to chce trénink a hlavně vědět, co se uvnitř skrývá, což teď nemáš. Normálně se to dělá na stole. Asi nejlepší by bylo koupit z vrakáče páčku (200?) a natrénovat si to a tím získáš i pružinku. Upraveno 26. duben 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy002 Odesláno 29. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. duben 2016 Díky za podrobný návod. Přistání na měsíci proti tomu vypadá jako hračka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 (upraveno) Kdybys to měl opravit podle autorizovaného servisu, tak by ti vyměnili celý COM, tedy 5 až 14 tisíc, podle provedení. Takže se hledá jiné řešení. Buďto demontáž COMu a opravit na stole, anebo opravit v autě. Jak píšu, sežeň si páčku z vrakáče, dej pozor, aby byla stejná, jako máš (viz inzerát v mém podpise, obrázek č.1) a pak si to na stole natrénuj. Po desáté rozborce a sborce už budeš promovaný opravář páček. Ještě mě napadlo, (mohu prověřit), že na páčce světel je stejná pružinka, a pokud nemáš mačkací konec páčky (nápis AUTO na páčce), tak můžeš ty pružinky navzájem prohodit. ale na čem si natrénuješ rozborku a sborku? Upraveno 29. duben 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy002 Odesláno 2. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2016 Na RCčku mám vlevo auto, ale lepší rozdělávat jednu páčku než dvě náhradní páčku mám z 307 SW, ale když jsem chtěl vyměnit celou páčku, tak na tištáku je jiné uchycení, takže půjdu cestou rozebírání a trénování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 (upraveno) Je více typů páček, koukni na fotky v mém inzerátu, a díly jsou nezáměnné. Máš doma rezervní páčku stejného typu, jako v autě? Jinými slovy - když nepasoval tišťák (jeden typ tam má kontakty vytvořené na tišťáku, druhý typ tam má konektor), tak ti je páčka nanic - možná ti ji na vrakáči vymění kus za kus. Upraveno 2. květen 2016 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy002 Odesláno 12. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2016 Tak když byl volant dole, tak se povolil i tišťák na ESP...Je tam založený jako u svinovacího metru. Netušíš o kolik otáčet má být navinutý, aby řidící jednotka vyhodnotila, že je volant rovně? Protože mi nasazení zpátky mi to hlasí ESP/ASR Disfunction. Btw. opravu páčků, co máš v odkaze děláš přímo ty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. květen 2016 Sdílet Odesláno 12. květen 2016 V inzerátu je uveden kontakt: Peugeot servis Zábřeh, tel. 583 411 572. Pokud se jedná o sestavení páčky, můžeš mi ji poslat, sestavím ti ji (zdarma, jen za poštovné). Nezlomenou pružinku máš? S tím rozvinutým "metrem" nevím, vím jen, že se to v servise snaží vyměnit komplet bez rozebírání. Jde tam o bezpečnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommy002 Odesláno 12. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2016 Jasný a na tom čísle se dovolám tobě? Náhradní páčku (ani pružinku) zatím nemám...To ESP mě teď štve více...A pokud nerozchodím to, tak pak už rovnou můžu pořídit nový COM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 12. květen 2016 Sdílet Odesláno 12. květen 2016 To není moje číslo - ode mne by ses toho moc nedozvěděl... ESP jsem rozvinuté ani neviděl... Minule jsem měl závadu na té "svinovačce", sehnal jsem ji z vrakáče za 1000 a vyměnili mi ji v servise. Psal jsi, že páčku máš rezervní, ale předpokládám, že je to ten jiný typ, který ti nepasuje. Tak ji zkus vyměnit na vrakáči. Pružinku seženeš na vrakáči - oni tam budou mít páčky s poničenými kontakty, ale pružinka OK. Myslím že pružinka je shodná nalevo i napravo, tzn. blinkry/stěrače. LadislavD ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.