LBlaha Odesláno 17. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2005 Dobrý den, mám problém. Před týdnem jsme si kopil 406 2,1TD a dneska se mi rozsvitila kontrolka diagnostiky, ihned sem chtel vypnout motor (byl sem vydesenej), ale motor se nevypnul i kdyz sem vyndal klicek. To sem byl 100Km od baraku (pred tim sem jel v totalni kalamite, spousta snehu max. rychlost 40-50km/h. Dojel sem s tim az domu vse slapalo jak melo (opet sem jel v kalamite). Doma zastavim a vypnu motor uplne v poradku. Znovu nastartuji a vse v poradku. Po hodine chci jet znovu pryc a nastala uplne stejna situace kontrolka sviti a motor nejde normalne vypnout. Po naslednem ujeti cca 3km zastavim a vse opet ok. Tak nevim myslite ze by to mohla byt nejaka vlhkost? Jak mam postupovat dal? Dekuji za dobre rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AntonP Odesláno 18. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2005 Zrejme bude vadny magneticky vypinaci palivovy ventyl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LBlaha Odesláno 18. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 18. prosinec 2005 Dneska už diagnostika nesvítí, ale motor mi občas nechce zhasnout hlavně pokud je studenej. Po ujetí několika km je vše ok. Až zase když to chvilku stojí tak to nejde normálně \"chcípnout\". Volal sem do servisu a ty říkali, že by to mohlo být na naftovém čerpadle ventil. Je to možné? Popřípadě nevíte kolik by to mohlo stát? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 18. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2005 Hmm.. no neviem... ale ako by predtym nez chces ten motor vypnut vedela ta diagnostika, ze ten ventil neuzatvori?.. to by som pochopil, ze sa ti diagnostika rozsvieti, ked chces zhasnut a predsa to nezdochne.. Holt.. su to komplikovane motory.... videl by som to na precitanie chybovych kodov Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hynda Odesláno 18. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2005 Dej to napíchnout ne? - vod toho to tam je, mě to chlapík vymazával za 200 kilča . --taky se mirozsvítila dia. když sem jel v totálním lijáku a nejelo to od 2300 ot. Druhej den to bylo dobrý, ale kontrolka svítila furt tak to vymazal a v poho. Je to ale jinej případ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LBlaha Odesláno 19. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 19. prosinec 2005 bYL SEM NA DIAGNOSTICE A NIC NENASLI. Auto nejde pořád chcípnout standartně klíčkem.... zítra to jdu zkusit ještě jinam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek205 Odesláno 20. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2005 Možná by to mohl být elektromagnetický ventil přívodu nafty do čerpadla jesti je to TD.HDI to už má řízený jinak!když přivedeš na ten ventil napětí tak je otevřen a motor jede a když to chcipneš tak by se měl zavřít!podivej se na kontakty popř. ventil celý! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LBlaha Odesláno 20. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 20. prosinec 2005 Tak máte pravdu má by to být onen ventil na čerpadle. Ve čtvrtek už to vezu k jednomu servisákovi, který dělá čerpadla pro peugeut servis v Kolíně. Měl by to zvládnout na počkání. No doufám že to nebude stát velký tisíce. Jinak děkuji za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LBlaha Odesláno 21. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 21. prosinec 2005 Tak je opraveno. Byli to zoxidované kontakty někde pod baterkou. Teď je vše ok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.