devdem Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 trinity102> Hm, asi nejaky lepsi oddil. Ja teda tak trochu s helicoil vlozkama obcas neco opravuju, ale diru pro svicku za 10min nedam. to spis tak za hodinu. A jak jsi dostal ven z valce na placu v bazaru ty spony po prevrtani origo diry a vyriznuti zavitu pro vlozku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
devdem Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 (upraveno) jakou máte zkušenost s utěsněním šroubu pomocí toho červeného silikonu? Naprd. Pokud to potrebujes nouzove narychlo opravit, kup si topenarskou silikonovou pasku, omotej ten sroub a s citem ho tam nasroubuj. Ale nastalo prerizni ten zavit na vetsi a mas klid. edit: teflonovou pasku, ne silikonovou ... uz ten silikon vidim vsude :-) Upraveno 29. duben 2016 uživatelem devdem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trinity102 Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 (upraveno) Těch pár hliníkovejch špon vylítne při protočení bez svíčky a ten zbytek neublíží, jen se musí dát pozor na ten montážní koneček spirály, který se musí ulomit, aby nespadl do válceJinak nevím co by na tom trvalo hodinu (vyvrtat, vyříznout závit, našroubovat spirálku), pokud je tam přístup a není potřeba nic demontovat. Každopádně je to asi nejrychleší a trvalá oprava závitu. Preventivně používám na duralových přípravcích, které se často demontují, protože závit M4,5a 6 přímo v 4mm duralu moc utažení nevydrží. Nikomu to nevnucuju, je to pro inspiraci, určitě se to někomu bude hodit, takové ventilové víko na hliníkové hlavě dokáže pěkně pozlobit. Jinak s tou teflonouvou páskou to chce s citem. Když se to přežene, tak hliníková vana praskne. Zrovna mně tady leží z VW Crafter. Tam to majitel napakoval a praskla. Upraveno 29. duben 2016 uživatelem trinity102 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 neni na vane witvort ??ja jen ze se mi zda ze by pres metriku to teklo stejne at je novej nebo sjetej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
trinity102 Odesláno 29. duben 2016 Sdílet Odesláno 29. duben 2016 (upraveno) Podle toho u jakého. Vložky jsou i takové a utěsněné je to měděnou podložkou. Problém je tam, kde je závit kuželový, těsněný samosvorně. Upraveno 29. duben 2016 uživatelem trinity102 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Chtěl bych se zeptat zda li nemá někdo zkušenost, pod autem se mi objevuje tekutina, olej to nebude, je to svetlejší, objevuje se na středu vozu asi 5 cm za šroubem výpustě oleje, vede tam někde servo a může to být z nějaké hadičky? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 když to není olej, tak už jen brzd. kapalina, nebo chladící kapalina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Jeste se vratim k te brave, to ze to neni olej usuzujes jen podle barvy? Protoze prevodovy olej je taky svetly - pokud tam teda neni od pocatku toho auta. A v servu ja teda mam a mel jsem vzdy neco cerveneho nebo oraznoveho - olej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Bod pro vás , napsal jsem to špatně , není to chladící ani brzdová kapalina, máte pravdu je to olej kluci, jen jsem nemyslel motorovej, je to světloučkej olej, a jde ze shora někde nad úrovní olejové vanou co se týká výšky, ve středu auta kousek bráno mezi koly za šroubem olejové vany... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 To by mohl být olej ze serva. Neklesá hladina v nádržce nahoře na čerpadle posilovače? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 (upraveno) Jak jsem psal, pokud je svetly, tak ja si myslim, ze je nejspise prevodovy. (Ten umi tect pekne po olejove vane - kdyz ti treba potece gufero na hlavni hrideli prevodovky. A nebo se podivej, zda nemas mokrou/mastnou dluhou poloosu jak usti z prevodovky - mohlo by na ni tect gufero.) Pokud to teda neni nafta - ale tu poznas podle pachu. Ma typicky smrad jako na benzince. I prevodovy olej jde poznat podle smradu. Tezko popsat, ale kdybys k nemu cichnul, priste poznas, je dost aromaticky, podle mne az stiplave. Upraveno 22. srpen 2016 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Odpoledne kouknu, jak říkáš, v servu mám olej světlej v převodovce tuším tmavší, co se týká serva, jo v zimě s tím bojuji docela hodně, doliju, odvzdušním, ale přes víčko teče pak mám kaluž vždy kousek vedle pravého kola, tohle by mohlo být od serva ale proč tak daleko, tam pak vede nějaká hadice od serva? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Právě že neteče po vaně dolů, tade aspoň co jsem koukal ale až kousek za vanou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 Tece kousek za vanou, protoze jej sebere proudici vzduch za motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 díky, takže převodovej či olejovej, no chytnu něco do krabičky a porovnám dle barvy a vůně, dík moc kluci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 22. srpen 2016 Sdílet Odesláno 22. srpen 2016 to jo vzduch ho sebere, ale když auto 2 dny stojí je skna pořád na stejném místě, po jízde ano ale takto ne víš, navíc jsem si všiml že se tam vytvoří až v řádu hodin po zaparkování... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 29. srpen 2016 Sdílet Odesláno 29. srpen 2016 (upraveno) Tak kluci, do kelimku jsem odchytl kapalinu, je to jednoznacne ze serva. Pod auto se nedostanu, ale servo je na prave strane zhruba na urovni kola, netece nikde,dival jsem se okolo, vubec netusim jak se muzu objevit skvrna ve stredu auta cca 10 cm za vypusti oleje z olejove vany, to uz je dost daleko od serva, ze by nejaka hadicka? Nema nekdo zkusenost... Upraveno 29. srpen 2016 uživatelem treassure Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 29. srpen 2016 Sdílet Odesláno 29. srpen 2016 Může téct z posilovače řízení na převodce řízení, nebo z manžet na řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
treassure Odesláno 29. srpen 2016 Sdílet Odesláno 29. srpen 2016 Dekuji moc, ta prevodovka rizeni ci manzety jsou draha zalezitost kdyby doslo na nejhorsi? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 29. srpen 2016 Sdílet Odesláno 29. srpen 2016 Ano, je to docela drahá sranda, nová převodka řízení s posilovačem stojí cca 35 000,-. Někde se snad nechá sehnat repas. Pokud by šel olej pod manžetami, tak je v háji převodka řízení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.