pavluga Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 Ahojte,moje auto se chová divně a potřeboval bych radu.Při vyřazení, nastartování - prostě přechodu na volnoběh mi otáčky motoru buď klesnou strašně nízko na cca 500 ot/min, chvilku se auto brání, ale pak zdechne. Nebo nastane druhá situace a to, že otáčky vyletí na cca 1700ot/min a tam to drží.Jindy je situace ale zcela normální a auto má volnoběhové otáčky správně. Koumal jsem na netu co by to mohlo být, mnoho rad vedlo k tomu, že může být zanesený či špatný krokový motorek.V servisu mi to potvrdili, že by to mohl být ten problém, tak jsem objednal nový motorek, ten se vyměnil a NIC...auto má stále stejný problém.Neví někdo kde by ještě mohla být chyba? Případně jestli neměl někdo stejný problém?Mám 406 v kombíku, r.v. 2000, 2.0i 99kW (benzín).Díky moc,Martin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 21. duben 2016 Sdílet Odesláno 21. duben 2016 Asi mě někteří ukamenují. ale zkusil si při těch otáčkách poklepat na potenciometr plynu? Měl jsi to na DIA? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavluga Odesláno 2. květen 2016 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2016 To s tím potenciometrem jsem nezkoušel.Na DIA to bylo dvakrát (jednou nyní a jednou cca před 3 měsícama), ale nic se nenašlo.Tedka jsem to měl v servisu a byly zoxidovane kabely do ŘJ, tak se to cele vycistilo i krokovy motorek.tyden to slapalo OK, ale tedka motor zase volnobehuje prevazne na 1800ot/min...a jen vyjimecne spadne na tech 800-1000...Ach jo... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 prever falosny vzduch, hadicky ,sacie porubie ,klapka atd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chilliluk Odesláno 2. květen 2016 Sdílet Odesláno 2. květen 2016 To jo, mně se to chovalo podobně, byla to prasklá hadička k regulátoru tlaku paliva. Bylo to v nějakým záhybu, že to nebylo vůbec vidět. Zkus taky prověřit čidlo teploty motoru, ale spíš bych to viděl na to přisávání vzduchu. Mění se otáčky s teplotou motoru? Kolísají, nebo jsou vysoké, ale stabilní? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavluga Odesláno 1. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 1. červen 2016 Ok, díky za tipy. Zkusím se podívat na nějaké to přisávání vzduchu (ale s pomocí kámoše bo jsem amatér). No otáčky se vyhoupnou na nějakou hodnotu a tam drží, viz. třeba těch 1800 ot/min. (když sešlápnu plyn několikrát, tak se to někdy vrátí do normálu, někdy ne)Ale někdy se stane, že jdou na druhou stranu, jsou jenom cca 500 ot/min, nějakou chvíli se to snaží udržet na té hodnotě a pak to zdechne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.