Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

407SW - nefunguje zadní sterač a ostřikovač


vigk66

Recommended Posts

Ahoj, 

přestal mi fungovat zadní stěrač i zadní odstřikovač. Po otočení spínače zadního stěrače na páčce se neozve nic, žádný zvuk, natož pohyb a po dalším otočení, které má slustit zadní odstřikovač se také nic neděje. Přední stěrače i odtřikovače fungují.

Netušíte čím to je ? Nemá ten zadní stěrač společnou pojistku s odstřikovačem ? 

(Je fakt, že v zimě byl přimrzlý a já ho omylem spustil, ale utrhl se a stíral a i potom několik měsícu bez problémů, takže tím to asi nebylo a nenapadá mě nic, co by to mohlo zapříčinit)

 

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Ahoj.

  Môže to byť aj zahrdzavený stierač. Ten je na oske a keď sa tam dostane voda, poprípade soľ tak to pekne skoroduje a vytvorí sa tam taký film a stierač zostane zaseknutý.

Riešil som to nedávno. Pridám aj nejaké foro.

Upraveno uživatelem roxbury7
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdravím hoši, mám problém v tom,že mi nefunguje zadní stěrač  a odstřikovač ,nefunguje ani motorek když zvednu  sklo 5tých dveří ,ale výhřev zadního skla funguje a přední odstřikovače taktéž.

Nenapadá vás co by to mohlo být?  Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Mne sa stala obdobná vec a keď som zistil že problém je v dotiahnuti šruby stierača následkom čoho prasklo, tak bolo potrebné kúpiť ramienko stierača. Stierač som zmontoval na vzor kúpy no akosi som sa aj pozabudol a jazdil bez neho rok a pol až raz po daždi ma to nazlostilo a kúpil som nové ramienko. Po namontovaní stierač nešiel a samozrejme ani ostriekovač. Po kontrole kamarátom vyučeným autoelektrikárom zistil, že nie je prívod elektriky k zadnému motorčeku stierača. Po preverení elektrickej schémy k P407SW a fyzickej kabeláže od stierača  našiel pod zadným blatníkom z vnútra tri konektory. Vodiče boli funkčné a že chýba mi tam riadiaca jednotka.  Konektory boli dané dokopy obalené igelitom používaným so vzduchovými bublinkami a dookola oblepene izolačnou páskou.  Určite takto nemohla byť predservisná príprava hoci ku cuvacim snimačom z továrne a a prívod elektriky od poistiek po konektory bol no nepokračoval do konektora stierača a vodič bol bez problemov odskúšaný.

Ani nie pred minutou som to preberal s jedným z fora a myslí si, že sú prelomené káble v ohybe piatich dverí. Asi o tej riadiacej jednotke málokto vie. Ja som sa na takúto riadiacu jednotku bolo opýtať na autošrotovisku  v Prahe Šterboholách a chlapík mi ukázal, že v mojom aute nemôže byť taká riadiaca jednotka ako som mu ukazoval na fotke ale iná. Ukázal mi aj práve rozoberané vozidlo P407SW a tiež po otvorení kontajnera so súčiastkami mal takýchto riadiacých jednotiek na Peugeot jeden plný regál a ak zistím, aký typ som tam pôvodne mal, tak mi to nájde a predá. Cenu nevedel uviesť kvoli typu. Môj problém teraz je ako zistiť čo bolo odtiaľ vymontované počas roka a pol, keď som nepoužival stierač, mal som ho zmontovaný a tak evidentne by som  po návšteve ani v jednom  z podomových alebo značkových autoservisoch neodsúšal, či mi ide alebo neide stierač alebo odstrekovač. ani by ma to nenapadlo.

Možno to môže byť aj Tvoja elektronicka chyba, ak to nie je iná mechanická.

Tým by som sa chcel širokej verejnosti na tomto fóre opýtať či mi nikto nevie zistiť aký typ som tam mal. (VIN: VF36ERHRH21705585)

.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
V ‎15‎.‎8‎.‎2018 at 1:34, Thomashko napsal:

Ahoj. Roxbury, neopísal by si prosím presnejšie, ako si to rozobral. Tiež mám zaseknutú osku a neviem, ako celý ten mechanizmus mám dať dole z okna.

Ahoj, řešil jsem stejný problém asi před 14ti dny. Nejdříve musíš sundat plastový kryt který je zespodu okna u stěrače. Pak opatrně tenkým šroubovákem vycvaknout kryt nad osou stěrače a mikrospínačem okna. Pak uvidíš matici č. 13 kterou povolíš. Největší problém je sundání samotného stěrače, který je naražen na tisícihran, ten jsem měl totálně zarostlý a nešel za boha vytáhnout. Udělal jsem si na to i stahovák ale nešel dolu. Musel jsem stěrač ulomit abych se dostal k tomu tisícihranu. Ten jsem pak podél osičky stěrače ruční pilkou na železo rozřízl, ale musíš opatrně až si nepoškrábeš sklo nebo nezničíš závit na osičce. Pak už tisícihran sundat šel. Potom vyloupneš horní těsnění, pod kterým je ještě pérový pojistný kroužek s dalším těsněním. Obojí opatrně vyloupneš a osičku vytáhneš směrem dolů. Pak lehce osičku očistit jemným šmirglem, včetně díry, promazat vazelínou a vše opět poskládat zpět.:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nebo druhá možnost bez sundání stěrače z osičky. Sundat vnější a vnitřní kryt ramínka. Tenkým sroubovackem odchlipnout kulate těsnění z horní části a spodní části pod raminkem a stříkat tam sprej na uvolnění šroubů od rzi. Z vnitřku skla myslím klíč 19 pomalu otáčet osičkou z jedné strany na druhou. Bude to trvat dlouho, ale mám to ověřený a funkční. Použil jsem sprej od Xintexu s nějakým mazadlem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...