Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Protihluková izolace přední kapoty.


Cvach

Recommended Posts

Ahoj, trochu oživím toto téma..

 v servisu při výměně spojky mi oddělali hlukovou izolaci mezi motorem a kabinou, že byla už hodně roztrhaná a celkově špatná. Teď je v kabině hluk jak ve 20 let starým Golfu TDi, což mě docela štve, protože jediný důvod, proč jsem byl ochoten nechávat to auto a akceptovat všechny ty opravy a náklady na něho byly vlastnosti toho auta, zejména ticho v kabině.

Nevíte někdo, zda se dá sehnat nová hluková izolace? U Peugeota to bude poměrně drahý, takže rozhodně druhovýroba. Už takhle mě to auto sežírá za živa..

Díky moc za info.

Upraveno uživatelem Sanil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i kdyby se dalo koupit, radím nekupuj--bude to pravděpodobně moc drahé, ale zavolej, někdy to vyjde i v autorizáku...., na moje berlingo 2016 chtěli 4500 Kč za kus slisovaného papíru (roztrhala mi to kuna)

nalepil bych profi zvukovou izolaci s tím hliníkovým potahem, nevím jak se jmenuje, ale někdo ještě napíše

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

před 18 minutami, ozzy56 napsal:

i kdyby se dalo koupit, radím nekupuj--bude to pravděpodobně moc drahé, ale zavolej, někdy to vyjde i v autorizáku...., na moje berlingo 2016 chtěli 4500 Kč za kus slisovaného papíru (roztrhala mi to kuna)

nalepil bych profi zvukovou izolaci s tím hliníkovým potahem, nevím jak se jmenuje, ale někdo ještě napíše

4500? No ty kráso.. 

A to samolepicí se nemůže třeba odlepit vlivem tepla? Aby mi to neshořelo třeba

před 6 minutami, vagi napsal:

To vypadá celkem dobře asi koupím to a nějak to tam narvu, díkes

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Sanil
Taky se mě to stalo. Koupil jsem LUK sadu a dělalo to stejný problémy, jako tobě. Rok jsem to vydrzel. Přitom si řekneš, LUK je kvalitni (asi je, ale ne na francouzky auta). Dal jsem Valeo sadu a je po problemu. Tuhle zkusenost s LUK melo vicero lidi okolo na PSA autech- výsledek: nebrat.

Pokud ti to delal servis, tak jim to reklamuj a muzes jim tohle sdelit. Jak benzin, tak nafta je odrbana kvalita a spatna konstrukce, aspon na francouzky auta (misto 8 pruzin 4, plastovy lozisko misto kovovyho). Valeo a neni problem, stejna cena pritom.

Tehdy me to menil servis, ale byl jsem u toho a spatnou montazi to nebylo, proste LUK nefunguje dobre na PSA. Auto mam dodnes, ale benzin, kde sada stála 2 litry, tak jsem to zas tak neřešil.

Upraveno uživatelem inoxing
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No ja jsem si koupil Valeo 826634, pružin bylo myslím 6 (4 po obvodu a 2 navíc pod těma hlavníma) a původní spojka byla LUK (možná byla ještě z výroby, protože se prý dávala Sachs a Luk), nejradši bych tam dal zpět tu původní.. Trochu se to teď srovnalo, ale stejně to není jako předtím a to jsem mel radost, ze mám ušetřený peníze kvůli absenci dvouhmoty. 

Jinak jsem si sjel do servisu aby mi dali zpět tu zvukovou izolaci aspoň a trochu jsem to tam líp přidělal, aby to drželo a aspoň už nemusím poslouchat ten rachot motoru.

Jako 307 je dobrý auto po jízdních vlastností, dokonce těch 66kw skvěle táhne, je ve svy třídě největší, designově nadčasový ale otravný s opravami. Když to porovnám s 306kou, tak ta je sice zastaralá, ale neotravuje mě a navíc tam jde všechno povolit a vyměnit jak po másle

Upraveno uživatelem Péťa
Necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou spojkou je to fakt zaujímavé. Menil mi ju mechanik, ktorý mal najlepšie skúsenosti práve s Luk spojkami (všeobecne, nie s peugeotami), no tak som si povedal, prečo nie. Teraz už by som určite skúsil radšej to Valeo. Len pripomínam, že žiadny problém s hlučnosťou nepociťujem, je to jednoduchá spojka (benzín). Ale pedál je oproti iným peugeotom 307 v ktorých som sedel, jednoznačne najtvrdší. A možno to nebude ani tak značkou, ako tým že to vyrábajú aj na desiatich miestach po svete, a človek niekedy ani len nedokáže zistiť kde presne vyrobili tú čo si kúpil, neviem.

Upraveno uživatelem 307rg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jop když je pedál tvrdý, tak se zvolila spojka s větší hodnotou vymršťovací síly, kdy je přítlačný talíř tužší (jeste to nekdy dela zadrhávajici lozisko).. Tu samou zkušenost jsem měl u 306ky, ale tam jsem tu spojku takto zvolil schválně

 

Kdyby to nebylo tak drahý na výměnu, tak bych nejraději zkusil jeste Sachs, jenže dávat dalších 6000 za práci a 3000 za spojku fakt nechci 

Upraveno uživatelem Sanil
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...