Haryk Odesláno 4. duben 2016 Sdílet Odesláno 4. duben 2016 (upraveno) hned bych to bral http://www.novinky.cz/auto/399430-peugeot-zacal-v-cesku-prodavat-omlazenou-2008-s-trivalcem-stoji-310-tisic.html Upraveno 4. duben 2016 uživatelem Haryk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 6. duben 2016 Sdílet Odesláno 6. duben 2016 Haryk Napiš jakou chceš verzi, motorizaci, barvu a případné placené doplňky. Pak jen RČ, adresa, telefon, mail a 10% z ceny vozu jako záloha. Objednám a zbytek peněz až při předání vozu a) úvěrem b) doplatíš převodem. Je to jednoduché Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Veverka Odesláno 6. duben 2016 Sdílet Odesláno 6. duben 2016 Proč tam asi psal kondicionál?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spider.skret Odesláno 31. červenec 2016 Sdílet Odesláno 31. červenec 2016 http://www.autorevue.cz/peugeot-2008-gt-line-16-bluehdi-mestsky-elegan#articleStart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 28. září 2016 Sdílet Odesláno 28. září 2016 Včera jsem v tom autě seděl. Bohužel, design interiéru je pro mě nepřijatelný - disharmonie tvarů, barevné kontrasty černá - stříbrná, tohle opravdu ne. A platí to pro většinu interiérů, které jsem u Domanského viděl. Mám 207 a pamatuji si první dojem z toho auta - velikostí pro mě akorát, ale ten interiér... Nějak jsem si časem zvyknul. To jsem ještě nevěděl, kam design posune. Je to škoda, protože s peugeotem jsem spokojený a časem bude potřeba nové, kvůli interiéru ne u PSA. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Charlie 1 Odesláno 29. září 2016 Sdílet Odesláno 29. září 2016 Me se naopak líbí interiér,člověk nesmí byt konzervatoři,jsou to nova auta a podle toho maji moderní interiéry... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 29. září 2016 Sdílet Odesláno 29. září 2016 Jasně, nedá se nic dělat. Já raději střídmost, umírněnost a harmonii barev i tvarů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 29. září 2016 Sdílet Odesláno 29. září 2016 Ještě pro vysvětlení, proč jsem tohle auto prohlížel. Kvůli příjezdu k chatě - 200 metrů nezpevněné cesty - zvažuji jako příští auto něco s vyšším podvozkem, možná 4x4. U PSA se mně líbí výborná antikorozní ochrana, moje 207 je po 5 letech (100 tis. km) bez koroze karoserie. Jenomže ten interiér... Tak hledám i jinde. Např. SUZUKI VITARA. Tady si zase nejsem jistý s pozinkováním plechů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. září 2016 Sdílet Odesláno 29. září 2016 ono je to u každé značky o kompromisu, to mi věř, a v dané cenové hladině je to plusminus jedno, co koupíš...,třeba u jiné značky ti nedají požadovanou barvu karoserie k tvému vybranému modelu, někdy je to vybírání auta na hlavu, podle mě je nejdůležitější ochrana karoserie--ta se mění nejobtížněji, narozdíl od motoru, náprav,atd. , ale nakonec- aut je tolik, že si nakonec vybereš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zingali Odesláno 29. září 2016 Sdílet Odesláno 29. září 2016 Taky si myslím, že nerezavějící karoserie je zásadní věc. Dávám přednost tomu, že moje současný auto má vyšší spotřebu oleje, ale nerezaví. Ne všechny značky používají pozink. plechy a prodejci to nevědí... Třeba ta VITARA - v jednom pražském salonu mně řekli, že je pozinkovaná. Na internetu jsem našel jiné informace. Hrátky ne dvanáctiletou záruku na prorezavění, kdy si předplatím ještě jednu karoserii mně věru nelákají. Nakonec si určitě auto vyberu, popřemýšlím, vystřízlivím a uvidím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.