otojanicek Odesláno 30. březen 2016 Sdílet Odesláno 30. březen 2016 Ahoj všem, už jste někdo sami měnili baterii na P5008 a 1,6 Hdi 82 Kw ? Jakou jste koupili ? V servise boxu to píše : L3 720A 70Ah...ale z toho moc nezjistím rozměry. Díky za tipy a doporučení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 30. březen 2016 Sdílet Odesláno 30. březen 2016 Měnil mi ji zkušený servisák, dost obtížný úkon, musel toho dost rozebrat. Rozměry odměř u tebe, to je jediná jistota. 12V si podepřel jinou baterkou, aby nemusel všechno v autě nastavovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 30. březen 2016 Sdílet Odesláno 30. březen 2016 Obtizne je to jenom poprve, pak uz je to hracka. Nastavovat v aute se musi snad jenom hodiny. I radio si pamatuje vsechny stanice po odpojeni baterie, takze bych to nicim nepodpiral. A kdybych kupoval baterii, koupil bych zpatky origo ve velikosti L3 - da se koupit za 2550,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 30. březen 2016 Sdílet Odesláno 30. březen 2016 (upraveno) videa s výměnou baterie jsou na Youtube, není od věci se na ně podívat při první demontáži, je zbytečné ty plasty poulamovat Upraveno 30. březen 2016 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
johnvice Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 měnili, po 4 letech, ale nechal jsem to na odborníkovi, a priznam se co tam strčil netucham ale při garančce to prošlo přístup vynikající, v navodu pišou že méme kontaktovat odborný servis ostatně jako skoro u všeho ještě že tankovat mužeme sami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 neřekl bych, že je to až taková hrůza, pár plastů vycvaknout a jsi na kontaktech baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 19. duben 2016 Sdílet Odesláno 19. duben 2016 No já teď dobíjel a baterka je celkem dost zamontovaná. Naštěstí jsem jen odpojil + svorku. Je smutný že z lidí výrobci jen cucaj peníze skrze servisy, ale je fakt, že někteří uživatelé dokážou sprznit i to čepování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Suditscher Odesláno 25. leden 2017 Sdílet Odesláno 25. leden 2017 Tak jsem dnes vyměňoval beterii. Napřed jsem se podíval na video, podle něhož trvá výměna cca 20 minut. Ano, ve skutečnosti se stejným postupem mi to trvalo půl hodiny. Ale jen kvůli tomu, že při předchozí výměně někdo utáhnul ty 2 šrouby takovou silou, že jsem měl co dělat, abych je v takto stísněných podmínkách povolil. (Mimoděk se mi vybavila "oprava Lakatoše" ) Ale jinak je to v pohodě a na těch 20 minut se dá dostat. Ale na to video je fakt lepší se před první výměnou podívat. Ty plasty je škoda rozlámat, když to není potřeba. Předchozí baterku jsem podezíral, že je asi ještě původní a proto začala stávkovat. 1. nabíjení (od koupě v 5/2015 jako 4leté auto), kdy startér jen cvaknul a nic, jsem prováděl těsně po Vánocích. Nabito do plna za 4 hodiny nabíjecím proudem 4,2A (!). Za poslední měsíc se toho moc nenajezdilo, a když už, tak krátké trasy do 10km. Takže do minulého pátku každý týden na nabíječku, která po 4 hodinách nabíjení přepula do udržovacího modu. Říkal jsem si, že má baterka odslouženo a nedrží v těch - 15-20°C kapacitu. Tak jsem koupil tuhle: http://www.autobaterie-pema.cz/autobaterie-exide-premium-12v-72ah-720a-ea722_34728.html a sedí tam jak pr... v gatích . Jaké bylo ale překvapení, když jsem starou vyndal. 60Ah/550A baterka s r.v. 9/2014 a magické oko hlásí, že je OK. To se už nedivím, že nestartovala. V těch mrazech prostě 550A startovacího proudu, v autě s doporučeným proudem 700A, nestačilo k roztočení startéru víc než 4x. Nevím, jestli baterku měnil předchozí majitel ve Francii, ale spíš bych to tipoval na autobazar, kde jsem auto koupil . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spejbl601 Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 Prosím mohli byste sem dát video jak vyměnit baterii?? Nikde nemůžeme najít...:-/ Děkujeme Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 tady relo ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Suditscher Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 (upraveno) Ozzy56 mě předběhl Já jsem jen odpojil kompletní "- svorku" už v autě a ne jen kabel, jak je na videu a svorku přehazuje až venku z baterky na baterku. Ke šroubu svorky -pólu je lepší přístup než k tomu kabelu. Upraveno 26. leden 2017 uživatelem Suditscher Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Péťa Odesláno 26. leden 2017 Sdílet Odesláno 26. leden 2017 Měnil jsem baterku v Samsung Galaxy S6 (který se musí horkým vzduchem rozlepit) a tam je video dlouhé cca 9 minut. U auta to musí být přes 12 minut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Suditscher Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 To bude asi tím, že auto je o 3cm větší. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 V 26. 1. 2017 at 18:17, Suditscher napsal: Ozzy56 mě předběhl Já jsem jen odpojil kompletní "- svorku" už v autě a ne jen kabel, jak je na videu a svorku přehazuje až venku z baterky na baterku. Ke šroubu svorky -pólu je lepší přístup než k tomu kabelu. taky jsem se divil, proč tu minus svorku odpojuje tak blbě (složitě) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radek171076 Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 Páč nemá šikovný česky ručičky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 28. leden 2017 Sdílet Odesláno 28. leden 2017 (upraveno) V 26.1.2017 at 18:17, Suditscher napsal: Ozzy56 mě předběhl Já jsem jen odpojil kompletní "- svorku" už v autě a ne jen kabel, jak je na videu a svorku přehazuje až venku z baterky na baterku. Ke šroubu svorky -pólu je lepší přístup než k tomu kabelu. Hlavně na té mínusové svorce je jednotka stavu nabití baterie (ta malá černá krabička , co ten borec na videu odpojil ) a ta se nesmí odpojovat z kabelu - při utahování matice ta jednotka může prasknout a pak se mění komplet celý kabel ukostření Omlouvám se za dezinformaci , tohle platí pro jiné vozy , Peugeot má jednotku stavu nabití aku jako výměnný díl a tudíž je demontovatelná , ale je lepší při výměně baterie neodpojovat ji z kabelu a sundávat to i s mínusovou svorkou komplet . Upraveno 28. leden 2017 uživatelem jarokare straki007 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirous Odesláno 4. únor 2017 Sdílet Odesláno 4. únor 2017 Ahoj Já jsem teď měnil po 6,5 roku baterii její kapacita byla už jen 50% a při mrazech -15 C nic moc.Prostě jsme ji bez problému vynadal a dal jsem tam 74Ah Vartu oproti originálu 70Ah varta. Vše bez problému.Souhlasím s ozzy56 žádná hrůza to není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
otojanicek Odesláno 7. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 7. leden 2019 Info pro ty kdo budou menit baterii svépomocí ............pro 1.6 Hdi motor s 82 kw..... po 6,5 letech jsem musel měnit ( kapacita byla už jen 50% a nešla nabít na víc) ........vybral jsem tuto : EXIDE Premium 12V 77Ah 760A EA770........ a sedla tam skvěle. ( a na te puvodní orig. baterii L3 byla dokonce nálepka značky.... Exide) Cena úžasná : 1800 kč s dopravou zdarma: https://www.autobateriebrno.cz/autobaterie-exide-premium-77ah-ea770 Péťa, ozzy56, radim.1008 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pavelu96 Odesláno 23. listopad 2019 Sdílet Odesláno 23. listopad 2019 (upraveno) Využiju tohle téma. Po 14 dnech stání mi zdochla baterie a to stylem - normální start na poprvé,rozjezd a po 50ti metrech škub škub a stojíme uprostřed silnice... A teď bude stačit nahodit auto přes kabely a baterka se probere, nebo vyndat a pripojit na nabíječku? A nebo jasná akce před Vánoci - koupit novou? Jakou? Ta co je v odkazu výše? Baterka je pravděpodobně původní cca 6let Mám 1.6 eHdi 84 kw se startstopem VIN VF30A9HD8DS056217 Upraveno 23. listopad 2019 uživatelem pavelu96 relo ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 23. listopad 2019 Sdílet Odesláno 23. listopad 2019 (upraveno) Ahoj , vzhledem ke stáří baterie a k tomu , že neustála 14 dní stání , bych dal novou , abych se s ní nemusel trápit v zimě . Podle SB tam máš L3-70AH-760A-AGM , takže ta , co je v odkazu , to není ... Na těch stránkách je to tahle https://www.autobateriebrno.cz/autobaterie-exide-start-stop-agm-12v-70ah-760a-ek700 A ještě bych zkouknul alternátor a klidovej odběr proudu . Upraveno 23. listopad 2019 uživatelem jarokare pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.