Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

chyba 52 P 405


Steve McSteve

Recommended Posts

Mam takyto problem,,,, pred casom mi zacalo intenzivne svietit "K", po teste mi to vyplulo chybu 52,,, co je zmes vzduchu a benzinu mimo toleranciu. motor zacal vynechavat, isli len dva valce,,, pokial som to zhavil nad 4000 ot/min tak sice svietila chyba ale motor isiel good. Pridala sa chyba 51,, co je lambdasonda 1,,, postupne sa to upravovalo,,, len teraz je spotreba 10 l,,,, predtym 8l,,,,, dva dni bol klud,,, dnes mam na CPU chybu 52 a chybu 31.... Uz ozaj neviem co stym. Fcul mi poradte,,,, vdaka

Peugeot 405 SRi,,, s motorom Mi-16

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mrkni se na potenciometr, jestli ukazuje spravný údaje.

Já ksyž sem s ním měl problémy tak to většinou na dianostice (z nějakýho důvodu) ukazovali chybu lambdy, ale s tou nic nebylo.

Po výměně potencáku vše OK.

Předtím přesně jak píšeš - sporadicky se objevovalo K... po odpojení baterie zmyzlo na několik hodin, pak zas... ale kope ti to? Jakoby to chtělo zdechat v zižších otáčkách... to je právě ta nesprávná směs benzínu/vzduchu.

Btw: abych se vyhnul problémům - tohle je moje zkušenost, neporučuju podle ní ani odšroubovat šroubek a cokoliv uděláš je na tovji zodpovědnost :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fusion

Mrkni se na potenciometr, jestli ukazuje spravný údaje.

Já ksyž sem s ním měl problémy tak to většinou na dianostice (z nějakýho důvodu) ukazovali chybu lambdy, ale s tou nic nebylo.

Po výměně potencáku vše OK.

Předtím přesně jak píšeš - sporadicky se objevovalo K... po odpojení baterie zmyzlo na několik hodin, pak zas... ale kope ti to? Jakoby to chtělo zdechat v zižších otáčkách... to je právě ta nesprávná směs benzínu/vzduchu.

Btw: abych se vyhnul problémům - tohle je moje zkušenost, neporučuju podle ní ani odšroubovat šroubek a cokoliv uděláš je na tovji zodpovědnost :D

ano,, kopalo to,, ale teraz uz su len dve chyby na CPU,,, 31 a 52,,,, co vsetko mam pozriet v potenciometri?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, jsem tady nový a vidím, že řešíte to co trápí i mě. Taky mi svítí \"káčko\". Mám s tím problém už dlouho. Dokonce jsem už zkoušel i 2x vyměnit lambdu. Vždycky to pomohlo, tak na cca 1000km a pak se to rozsvitilo znovu. Na diagnostice to brachovi technikovi vyhazovalo právě tu lambdu, ale ta je určitě ok. Někde se mi na to taky koukli a také zjistili moc bohatou směs ve výfukových plynech. Spotřeba 10l. Zmínili jste nějaký potenciometr, o který se jedná? Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj tady Milan. Tak nad tim tvym broblemem premyslim a napadlo mne co takhle zkusit s nekym vymenit ridici jednotku. Mel jsem znameho a tomu zase auto jelo a z niceho nic zhaslo. Nechal ho 5 minut a znovu nastartoval dalsich 20km v poho a potom zas nic. V Peugeot servise jim to nic neukazalo. Zkusil vymenit ridici jednotku a ejhle auto doted jezdi. Tak zkus tu jednotku, nejlepe kdyby ti ji nekdo pujcil a budes aspon o krok dal. Budes vedet, ze centralni mozek je v poradku a muzes se v klidu soustredit na cidla a senzory, lambda sondu atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...

ČERVENÉ KÁČKO OPĚT V AKCI! :grr

Dostali jsme se s Pižim (díky) k výměně řídící jednotky z jiné 405 a zjistili jsme, že tou to není. Zkusili jsme hned prohodit z našich aut i váhu vzduchu, vstřikovače. Efekt žádný :myslim Káčko svítí (resp. se rozsvěcuje během jízdy) pořád. Spotřeba 12l při max. úspornén stylu jízdy. Původně jsem takhle jezdil za 8l. Nevíte někdo??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak ja již psal MARCELUS se ketrým jsme zkoušeli přehodit řídící jednotky, celou vstřikovací rampu i stlakovými ventily benzínu, váhu vzduchu, dokoce to kolega mněl i na emisní mašině a pokušel de stáhnout bohotost na klapce je to stále v pr---- Pořád to hlásí chyba č 52. Vyresetovali jsme chyby v jednotce , ale po chvílce to hlasí znova. A co se týká te lambdy tak ta se dvakrát koupila nová a první vydržela 500 km a šla do háje a druha po 1000km už nepomáhá. jo pokud jsme do sání na emisích foukli více stlačeného vzduchu tak lambda začala pěkně chodit, ale pokud je směs moc bohatá tak se vypne. Už jsem z toho marný: :aut:mad::bojim:o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Může ti to přisávat vzduch před lambdou, ta pak jde rychle do kopru, protože lambda pak dává signál chudé směsi, jednotka jí moc obohatí a nespálený zbytek dohořívá na sondě. Pozná se to na emisích. Mrkni, jestli nemáš prasklé svody, nebo špatně těsní spoj svody-výfuk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak je vadná opravdu ta lambda. Prohodili jsme ji s Pižim a já byl ok, zatímco mu svítilo \"káčko\". Problém je ale v tom, že jsme ji měnili za novou už 2x. Jednou nějaká obyč., podruhé originál Bosh. Ta obyč. vydržela 1.000 km ta orig. dokonce jen 500 km. Něco v tom voze ji asi odrovnává... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...