MilanF1 Odesláno 4. duben 2016 Sdílet Odesláno 4. duben 2016 Tyhle taky měly ochranu ráfku, ale byla tam k ničemu. Nevím, že by se to značilo jako "X". Značení existuje "XL", to je zesílená pneumatika, to znamená, že ten bok je tvrdší, tudíž lépe drží v zatáčkách. Avšak pokud se provozuje na rozbitých cestách, může to dopadnout popraskáním na boku, i to jsem viděl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 4. duben 2016 Sdílet Odesláno 4. duben 2016 jj XL - ja mel furt za to ze to jsou ty odsazeni kvuli poskozeni rafku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 7. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. duben 2016 Čekáme na vrácení dokladů po přepisu od předchozího majitele... Tak zkoumám, co bude a nebude potřeba udělat Naštěstí toho moc není. Chtělo by to omotat svody, aby se nekroutil plast okolo chladiče, tak objednám nějakou omotávku. No a pak se mi párkrát stalo, že jsem si škrtnul vanou o zpomalovací práh...Přestože auto snížené není, ale holt čeští inženýři... Nemá náhodou někdo nákres nebo kopyto, kdo vyráběl kryt pod motor? Za duralovou lyžinu od OMPu 9,5tis fakt dávat nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 7. duben 2016 Sdílet Odesláno 7. duben 2016 Na tu lyžinu pod motor zkus saxoclub. Lidí, co tam upravuje saxa na závodní vozy je víc než tady se 106kama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 8. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. duben 2016 To už jsem zkoušel, ale nenašel jsem nic "odpovídajícího" vesměs všechno typu, buď si jí nech udělat, nebo kup od OMPu... Holt léto bude dlouhé a kartonový mustr to jistí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 8. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 8. duben 2016 Pak ještě dotaz na ty, kteří mají omotané svody... Kolik jste toho spotřebovali? 10m pásky asi nebude stačit, což? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 19. duben 2016 Autor Sdílet Odesláno 19. duben 2016 Nu dobře, pásku jsem již objednal, budu doufat, že 15m bude stačit Tedy další dotaz, neboť 106 zase tak zmáknutou nemám... Zadní náprava... Je mi jasné, že je rozdíl s nebo bez vnitřního stabilizátoru... Liší se ještě jinak bubny/kotouče, kromě čepu a držáku brzdičů? Tedy co torzky a stabilizátor? Jsou shodné? Jde mi o to, že mi jeden soused nabízí "zadarmo" náhradní kus, ale bubnovou, z nějaké 1,4ky, tak jestli to mám poslat do šrotu nebo si jí schovat na repas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 15. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2016 Tak se mi po delší době zachtělo něco dělat na 106ce, tak jsem se pustil do praní originál potahů sedaček. No pěkný humus Největší radost měla manželka, když potom čistila vanu... A natahování potahu zpět na sedačku je taky zábava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 15. září 2016 Sdílet Odesláno 15. září 2016 Ty bláho, to je špíny ... Já mám v plánu klasické tepování. Ale jak se sundavá potah (já myslel, že to je na čalouníka). PS: Co ti to tam stojí za černýho krasavce? Manet nebo ČZ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 15. září 2016 Autor Sdílet Odesláno 15. září 2016 Ty potahy mají kolem dokola zip a pod ním jsou protažená očka z drátu, která jsou zachycená za rám sedačky. Cožpak o to, vyndat to šlo samo, ale zpátky to napnout je sranda... Tepování jsem měl v plánu taky, ale jednak se mi nechtělo namáčet molitan a druhak jsem právě čekal, že za těch 18let to bude trochu "špinavejší". Takže vyprat a hodím na to nějaké nevýrazné potahy. to v pozadí je čz 125T r.48 v pracovně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 25. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2017 Dlouho jsem sem nepřispíval, neboť zatím plány a investice do vozu vychází, tedy vůbec se v tom nevrtat a jezdit Nicméně naskytla se koupě motoru NFW, tedy originálu, tak jsem ho vzal. Je minimálně vizuálně v děsném stavu, uvidíme co bude uvnitř. Plán je generálka a výměna za ten vyladěný, který je v autě teď. No jo, jak člověk stárne, tak přichází na to, že nejlepší je originál. Jediné, co mi chybí ke štěstí, tak je ten hroznej had v podobě sání, tak kdyby ho někdo měl a chtěl ho prodat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vinorak Odesláno 28. březen 2017 Sdílet Odesláno 28. březen 2017 stejně nevím proč kluci francouzský neudělali TU5 z hliníku když to šlo u 1.0 1.1 i 1.4..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdenek86 Odesláno 28. březen 2017 Autor Sdílet Odesláno 28. březen 2017 (upraveno) Protože u hliníkovejch bloků jsou vložky, tady ne... Asi nedokázali vymyslet dostatečnou úpravu, aby se tam vešlo těch 1.6l Upraveno 28. březen 2017 uživatelem Zdenek86 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.