straki007 Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Ale prd. Ty asi nectes nebo nevim. Jeden do ECU druhy do pojistkovky. Vis co je pojistkovka??? A ani nemusis menit. Staci zmerit jestli do neho vede 15 napeti. Tzn ze je to napeti po zapnuti klicku. Ale urcite vede pokud auto startuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 mas toto rele? https://www.google.sk/search?q=1920+7L&tbm=isch&imgil=mTFq4bmSioPBwM%253A%253BGVLtbBvBjvpgBM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fwww.alibaba.com%25252Fproduct-detail%25252FNEW-Flasher-relay-1920-7L-FOR_1807846798.html&source=iu&pf=m&fir=mTFq4bmSioPBwM%253A%252CGVLtbBvBjvpgBM%252C_&usg=__Tki2cO_yxtbW17017htmowRZE1s%3D&biw=1440&bih=809&ved=0ahUKEwjDyeGKtd7LAhUKEJoKHeScC20QyjcIJg&ei=1Ij2VsOPDoqg6ATkua7oBg#imgrc=mTFq4bmSioPBwM%3A ak ano takk by to malo ist do neho Tohle rele se pouzivalo u starych krapech. 307 ma vse rizene pres BSM. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vesniczan Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 (upraveno) Straki čtu, ale přemýšlím nad autem a nemyslím na to, co bylo napsáno. Napětí drží na 14.2 V stabilně. I když auto blbne, takže zkusím vyměnit jen kabel od ecu. Upraveno 26. březen 2016 uživatelem Vesniczan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 (upraveno) ja len pozrel SB a to rele tam bolo v old modeli 307 (tak tam neni a sb ukazuje somarinu)tak len som to vydedukoval ,schemu nemam ty mas tak mu povedz ktory kabel (cislo)to tam je a bude spokojny i ked ten kabel bude ok lebo jak pises motor by nesiel Upraveno 26. březen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Tak nic podobného jsem nenašel, hledal jsem u pojistek pod volantem. Mělo by to být tam? Ctes co ti kdo pise? U svetla na strane ridice je pocitac motoru neboli taky ECU. U toho je hned pojistkova skrinka neboli BSM. A jak pisu ja i krtek tak druhy kabel je ok jinak by auto nebezelo vubec. Tady uz neni co radit. Delej si to jak uznas za vhodne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vesniczan Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Straki čtu, ale přemýšlím nad autem a nemyslím na to, co bylo napsáno. Napětí drží na 14.2 V stabilně. I když auto blbne, takže zkusím vyměnit jen kabel od ecu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vesniczan Odesláno 26. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 26. březen 2016 Napětí na kabelu od ecu když to blbne hodně kolísá, když to jde normálně, je tam 12.7 V stabilně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 26. březen 2016 Sdílet Odesláno 26. březen 2016 (upraveno) na kabelu od ecu je PWM regulacia to merakom nezmerias ale treba t osciloskop alebo diagnostiku toto tam je https://sk.wikipedia.org/wiki/Strieda_(elektronika) merakom tu regulaciu proste neuvidis pokial nema meranie striedy(oznacovane ako duty cycle) su aj take meraky maximalne co mozes urobit je merat tie dva kable merakom a hybat kablovymi zvezkami ci sa ti neprerusi nektory z kablov to je asi tak vsetko co mozes urobit v tvojich podmienkach Upraveno 26. březen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.