Escaper Odesláno 17. březen 2016 Sdílet Odesláno 17. březen 2016 Ahoj po letech. už nějaký ten pátek mám problém se svou stařičkou 206. Motor 1.4i 55kW. Zlobí volnoběh a to tak, že někdy drží normálně +- 1000ot. Když se dotku plynového pedálu (opravdu stačí jen dotknutí) tak otáčky vyletí na 2000 - 2500ot a nespadnou dolů. Musím zařadit rychlost a přes spojku stáhnout otáčky dolů a pak zase drží. V jízdě při přeřazování otáčky taky nespadnou. Spotřeba je normální, motor běží plynule, startuje nadrc. Vyměněný motorek volnoběhu, čidlo podtlaku sání, svíčky. Prosím o radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 17. březen 2016 Sdílet Odesláno 17. březen 2016 Ty žiješ :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 17. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 17. březen 2016 Žiju a nespamuj mi tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chilliluk Odesláno 21. březen 2016 Sdílet Odesláno 21. březen 2016 Měl jsem podobný problém u 406, byla to prasklá hadička k regulátoru tlaku paliva - přisávalo si to vzduch a rozbíhalo se to do otáček. Zajímavý bylo, že jen v rozmezí teploty 70-80 stupňů, což každého mechanika zmátlo a pořád hledal každý něco v elektronice, ale byla to blbá hadička. Řešil jsem to asi tři roky, než na to přišli. Po téhle zkušenosti bych nepodceňoval netěsnosti a přisávání vzduchu kdekoli, dřív než bych začal vyměňovat drahý součástky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 23. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2016 Moc díky je to dobrý poznatek. že by si to bralo hodně vzduchu a pak letělo do otáček je logické. No a teď už jen najít kde by si to mohlo přisávat vzduch Nenapadá někoho nějaká nemoc 206? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 23. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. březen 2016 Tak jsem to zkusil a fakt to funguje. Odpojil jsem hadičku viz šipka na obr. a zaslepil ji. Koncovku co vede z černé krabice sání jsem taky zaslepil a najednou motor šlape jak hodinky. Co dál? Nechat zaslepené? Přeci jenom to tam ti inženýři kvůli něčemu udělali. Z obrázku je vidět, že toto místo sání za klapkou, je hadičkami spojeno se sáním před klapkou. Netuším jak tedy funguje klapka když může vzduch kolem ní přímo do sání. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pe.Tr Odesláno 23. březen 2016 Sdílet Odesláno 23. březen 2016 Pavle dej tam new hadicku, jakoukoliv uni. odesláno z mého telefonu co držím v ruce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 24. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 24. březen 2016 no jo ale to může přisávat kudykoli. Tím kouskem co jsem zaslepil, tou další částí co vede k ventildeklu a klidně i to černou tvrdou hadičkou co vede někam dozadu, asi od nádrže či co. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jojtik Odesláno 24. březen 2016 Sdílet Odesláno 24. březen 2016 Ja len podotknem, ze to vedie do nadoby s aktivnym uhlim (odvetranie benz. par) a cely ten diel (od rozbocovaca sania k veku ventilov ak potrubiu pred klapkou) stoji origo 32€. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 25. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2016 Díky, a nemáte někdo obrázek kam ty trubky vedou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. březen 2016 Sdílet Odesláno 25. březen 2016 (upraveno) neviem isto ale pozri ci v tej hadicke neni spetna klapka to znamena smerom z ciernej krabice pred klapku vzduch prejde ale opacnym smerom neprejde pretoze takto hadicka napriamo do sacieho potrubia by asi zmysel nemala ta hadicka je odvetranie klukovej skrine Upraveno 25. březen 2016 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 25. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2016 Zpětná klapka tam asi nikde neni, nenašel jsem ani žádné zbytky. Když nastartuju auto s odpojenou tou hadičkou, tak má vysoké otáčky a tou přírubou saje strašně moc vzduchu, jasně protože klapka je uzavřená. ale myslím, že by to němělo sát bokem mimo klapku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 25. březen 2016 Sdílet Odesláno 25. březen 2016 no nieco tam musi byt inak by tie vysoke otacky boli aj s napojenou hadickou pretoze je to vyvedene do atmosfery ,hadicku demontuj celu dole a tak ju prezri pripadne do nej fukni z jednej a druhej strany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Escaper Odesláno 25. březen 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. březen 2016 Nemel jsem sice čas to rozkuchat, ale na service boxu jsem to po dlouhém hledání našel. Nikde se nepíše nic o zpětném ventilu. Hadice 1 je připojená do sání před škrtící klapku. Tak teď babo raď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.