Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

308 SW Active 1.2 PureTech


honzanaj

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...

Ano, vrzat může i HB, ale je tam menší zkrut, takže je to asi méně časté. 

Každopádně dnes jsem se objednával na garančku, v rámci které budou znova pěnit. Bylo mi řečeno, že po první aplikaci se problém běžně po nějakém intervalu vrací. Při druhé opravě dochází k nějakém navrtávání a novému plnění pěnou a to je prý definitivní řešení. Tak uvidíme.

P.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zdar vrzálistům.

Jen pro info. V rámci garančky bylo znova zapěněno. No nicméně druhý den jsem si všiml, že nové pěnění nebylo nic platné. Bude se řešit s frantíky další postup..

Dám pak vědět.

Jo a s garančkou mi byl v rámci údajné svolávačky přehrán soft motoru. Vyřešil se mi tím problém krátkodobě kolísavého výkonu bezprostředně po rozjezdu se studeným motorem, ale při vyšší okolní teplotě (v zimě se totiž toto neprojevovalo). Tak kdybyste někdo na 1,2 něco podobného registrovali, má to řešení. Přehraný soft by prý jinak měl řešit a předcházet klepání motoru. Žádné klepání mě naštěstí ani před tím netrápilo. 

Zadr!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 2 týdny později...

To je ovšem zajímavá novinka. Takže nakonec přece jenom technický upgrade, odstraňující příčinu a ne jen zalepit pěnou, aby to nebylo slyšet.
Tak jsem zvědav, kdy se mi to zase rozezpívá a jestli to jako obvykle bude nebezpečně kolidovat s koncem záruky ;-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Zdar,

že je upgrade se dalo čekat, ale je asi primárně pro nová auta, aby nerostly reklamace. A u těch již reklamovaných asi budou volit postup možná trochu podle aktivity majitele.. Nicméně na nápravu byla ofic svolávací akce, takže si nemyslím, že by konec záruky nějak ovlivňoval případnou budoucí opravu na náklady Peu. To, že nedokázali v záruce odstranit výrobní vadu je jejich problém. Ale třeba se pletu..

Zdar.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

To se dalo čekat. Ta pěna se prostě rozhýbe. Blbé je, že nové přetmelení už nikdy nebude dobré, protože ta uvolněná pěna tam zůstala. Takže té nové už se tam moc nedostane. Ale co, budeš mít novou nápravu a po starostech:)..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 týdnů později...

Absolvována další servisní prohlídka po třech letech, ve 42.450 km.
Olej + filtr, svíčky, kabinový a vzduchový filtr, nová stírátka, výměna řemenu pohánějícího příslušenství, doplnění nemrznoucí chladící kapaliny a kapaliny ostřikovačů, rozhýbání předních i zadních brzd + sražení hran destiček, seřízení ruční brzdy, lak krytu vnějšího zpětného zrcátka a náhradní vozítko na dva dny..... celkem za 13.500 Kč vč. DPH.

Pokud jde o znovu začínající vrzání již jednou vypěněné zadní nápravy, bylo mi řečeno, že se jedná o zvuky od zadních brzd, které bylo třeba rozhýbat... no, ještě jsem neměl příležitost se v klidu zaposlouchat, tak doufejme...
Každopádně kdybych neměl prodlouženou 5letou záruku, bylo by mi podle všeho při hlášení tohoto konkrétního problému odpovězeno "bez podpory", což by mě asi dost otrávilo.

 

Díky náhradnímu vozítku tentokrát vyzkoušena nová 108 v barvě hrášku Bunduelle, v hodnotě zhruba 225 tis. Kč a připomněl jsem si opět, že mini auto je pro přepravu jednoho (max. dvou) jakž takž, úsměv z toho, že jedete ve sranda-autě člověka brzo přejde, protože jízdní komfort neexistuje a především, každý se vás snaží za každou cenu předjet, nebo aspoň zamést do škarpy. Dvojnásob to platí pro řidiče těch nejhorších vraků, kteří rázem cítí šanci na prckovi dokázat, že nejsou tou největší hrůzou na silnici.

 

 

108-1.JPG

108-2.JPG

108-3.JPG

108-4.JPG

108-5.JPG

108-6.JPG

108-7.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tu zkušenost s miniautem má snad každý majitel--řídit v česku malé auto je o hubu :(, i když řídíš třeba 30 let a nejsi žádný zmatkující začátečník

ale v 18ti s velkým BMW jsi tady velký geroj :P

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 3 týdny později...
V 14. 11. 2018 at 17:02, Caly napsal:

Zdar,

že je upgrade se dalo čekat, ale je asi primárně pro nová auta, aby nerostly reklamace. A u těch již reklamovaných asi budou volit postup možná trochu podle aktivity majitele.. Nicméně na nápravu byla ofic svolávací akce, takže si nemyslím, že by konec záruky nějak ovlivňoval případnou budoucí opravu na náklady Peu. To, že nedokázali v záruce odstranit výrobní vadu je jejich problém. Ale třeba se pletu..

Zdar.

Dobrá rada všem, veškeré vrzání u 308 řešte během záruky..po mne Domansky 3 týdny po záruce chtěl za opravu 50 tisíc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...