Karoot Odesláno 5. červen 2018 Sdílet Odesláno 5. červen 2018 Mne to tiež vŕzga a to mám HB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caly Odesláno 15. červen 2018 Sdílet Odesláno 15. červen 2018 Ano, vrzat může i HB, ale je tam menší zkrut, takže je to asi méně časté. Každopádně dnes jsem se objednával na garančku, v rámci které budou znova pěnit. Bylo mi řečeno, že po první aplikaci se problém běžně po nějakém intervalu vrací. Při druhé opravě dochází k nějakém navrtávání a novému plnění pěnou a to je prý definitivní řešení. Tak uvidíme. P. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caly Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 Zdar vrzálistům. Jen pro info. V rámci garančky bylo znova zapěněno. No nicméně druhý den jsem si všiml, že nové pěnění nebylo nic platné. Bude se řešit s frantíky další postup.. Dám pak vědět. Jo a s garančkou mi byl v rámci údajné svolávačky přehrán soft motoru. Vyřešil se mi tím problém krátkodobě kolísavého výkonu bezprostředně po rozjezdu se studeným motorem, ale při vyšší okolní teplotě (v zimě se totiž toto neprojevovalo). Tak kdybyste někdo na 1,2 něco podobného registrovali, má to řešení. Přehraný soft by prý jinak měl řešit a předcházet klepání motoru. Žádné klepání mě naštěstí ani před tím netrápilo. Zadr! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadasSchim Odesláno 14. říjen 2018 Sdílet Odesláno 14. říjen 2018 Zdravím, tak jak dopadlo poslední řešení vrzání? Mám najeto 48tis. a začíná mi to vrzat, tak budu zítra volat do servisu. Jenže mám již po záruce, tak doufám že to nebude balík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzanaj Odesláno 18. říjen 2018 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2018 U mě zatím pořád potichu. Uplynul rok a během něj asi 13 tis. km a zadek po vypěnění mlčí jak pěna ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadasSchim Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Tak dnes návštěva autorizovaného servisu Peugeot a vypěnění zadní nápravy vyšel na 1918,- a trvalo to asi 3h díky vytvrdnuti pěny, tak uvidím, snad to pomůže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libca4 Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 zdravím, proč jste to platil, když to má Peugeot jako konstrukční chybu, která se projevuje především v závislosti na nájezdu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 25. říjen 2018 Sdílet Odesláno 25. říjen 2018 Řekl bych proto, že je auto už po záruce. Rikic339, ozzy56, pavelu96 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caly Odesláno 26. říjen 2018 Sdílet Odesláno 26. říjen 2018 (upraveno) Zdar! Vidíte, vůbec jsem nenapsal, jak to dopadlo. V rámci záruky vyměnili celou nápravu. Prý již nevrzající upgrade. 3 reklamace už se asi báli:).. Zdar. Upraveno 26. říjen 2018 uživatelem Caly gramatika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzanaj Odesláno 5. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 To je ovšem zajímavá novinka. Takže nakonec přece jenom technický upgrade, odstraňující příčinu a ne jen zalepit pěnou, aby to nebylo slyšet. Tak jsem zvědav, kdy se mi to zase rozezpívá a jestli to jako obvykle bude nebezpečně kolidovat s koncem záruky ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzanaj Odesláno 5. listopad 2018 Autor Sdílet Odesláno 5. listopad 2018 Měl bych takovou jednu technickou věc - myslím si správně, že v P308SW - T9 nejsem schopen jinak než za použití nářadí alespoň odklopit či zvednout sedáky zadních sedadel, nebo je dokonce vyjmout, tak, jak tomu bývá běžně u všech ostatních aut? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caly Odesláno 14. listopad 2018 Sdílet Odesláno 14. listopad 2018 Zdar, že je upgrade se dalo čekat, ale je asi primárně pro nová auta, aby nerostly reklamace. A u těch již reklamovaných asi budou volit postup možná trochu podle aktivity majitele.. Nicméně na nápravu byla ofic svolávací akce, takže si nemyslím, že by konec záruky nějak ovlivňoval případnou budoucí opravu na náklady Peu. To, že nedokázali v záruce odstranit výrobní vadu je jejich problém. Ale třeba se pletu.. Zdar. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzanaj Odesláno 28. leden 2019 Autor Sdílet Odesláno 28. leden 2019 Takže musím bohužel konstatovat "Vážení přátelé, ano." Už zase to vzadu lehce povrzává!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Caly Odesláno 28. leden 2019 Sdílet Odesláno 28. leden 2019 To se dalo čekat. Ta pěna se prostě rozhýbe. Blbé je, že nové přetmelení už nikdy nebude dobré, protože ta uvolněná pěna tam zůstala. Takže té nové už se tam moc nedostane. Ale co, budeš mít novou nápravu a po starostech:).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzanaj Odesláno 27. únor 2019 Autor Sdílet Odesláno 27. únor 2019 Absolvována další servisní prohlídka po třech letech, ve 42.450 km. Olej + filtr, svíčky, kabinový a vzduchový filtr, nová stírátka, výměna řemenu pohánějícího příslušenství, doplnění nemrznoucí chladící kapaliny a kapaliny ostřikovačů, rozhýbání předních i zadních brzd + sražení hran destiček, seřízení ruční brzdy, lak krytu vnějšího zpětného zrcátka a náhradní vozítko na dva dny..... celkem za 13.500 Kč vč. DPH. Pokud jde o znovu začínající vrzání již jednou vypěněné zadní nápravy, bylo mi řečeno, že se jedná o zvuky od zadních brzd, které bylo třeba rozhýbat... no, ještě jsem neměl příležitost se v klidu zaposlouchat, tak doufejme... Každopádně kdybych neměl prodlouženou 5letou záruku, bylo by mi podle všeho při hlášení tohoto konkrétního problému odpovězeno "bez podpory", což by mě asi dost otrávilo. Díky náhradnímu vozítku tentokrát vyzkoušena nová 108 v barvě hrášku Bunduelle, v hodnotě zhruba 225 tis. Kč a připomněl jsem si opět, že mini auto je pro přepravu jednoho (max. dvou) jakž takž, úsměv z toho, že jedete ve sranda-autě člověka brzo přejde, protože jízdní komfort neexistuje a především, každý se vás snaží za každou cenu předjet, nebo aspoň zamést do škarpy. Dvojnásob to platí pro řidiče těch nejhorších vraků, kteří rázem cítí šanci na prckovi dokázat, že nejsou tou největší hrůzou na silnici. vendelinek, Péťa, ozzy56 a 1 další ohodnotil 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. únor 2019 Sdílet Odesláno 27. únor 2019 (upraveno) tu zkušenost s miniautem má snad každý majitel--řídit v česku malé auto je o hubu , i když řídíš třeba 30 let a nejsi žádný zmatkující začátečník ale v 18ti s velkým BMW jsi tady velký geroj Upraveno 28. únor 2019 uživatelem ozzy56 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 27. únor 2019 Sdílet Odesláno 27. únor 2019 Určitě je větší než náš prdík ( smart),to je sranda auto po městě a jak všichni koukají co to jede,když s tím jedu do práce po obvodu tak to jde ale po městě po nakupech i zuby cvakaj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mikis Odesláno 28. únor 2019 Sdílet Odesláno 28. únor 2019 Se mi líbí to, že udělají něco špatně na zadní nápravě, že vrže jak vrata od chléva a pak řeknou "bez podpory" no potěž. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzanaj Odesláno 1. duben 2019 Autor Sdílet Odesláno 1. duben 2019 Přezuto, umyto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wlaca Odesláno 16. duben 2019 Sdílet Odesláno 16. duben 2019 V 14. 11. 2018 at 17:02, Caly napsal: Zdar, že je upgrade se dalo čekat, ale je asi primárně pro nová auta, aby nerostly reklamace. A u těch již reklamovaných asi budou volit postup možná trochu podle aktivity majitele.. Nicméně na nápravu byla ofic svolávací akce, takže si nemyslím, že by konec záruky nějak ovlivňoval případnou budoucí opravu na náklady Peu. To, že nedokázali v záruce odstranit výrobní vadu je jejich problém. Ale třeba se pletu.. Zdar. Dobrá rada všem, veškeré vrzání u 308 řešte během záruky..po mne Domansky 3 týdny po záruce chtěl za opravu 50 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.