Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

308 SW Active 1.2 PureTech


honzanaj

Recommended Posts

Tak vozidlo je dnes při stavu počítadla 33.313 km na druhé servisní prohlídce a kromě běžných plánovaných výměn a kontrol jsem nasbíral ještě pár drobností ke kontrole - otáčení volantem se neděje plynule, ale po drobných krůčcích; LED denní svícení lehce poblikává; navigace se občas úplně ztratí; za zimy se ozývá houkání při otáčení volantem. Navíc dnešní ráno, kdy nějaká ty zima sice byla, ale rozhodně ne jako v ruskym filmu, mi připravilo zpestření - autu se vůbec nechtělo rozjíždět, pocukávalo, šlo neochotně do otáček a až když se trochu zahřálo, tak začlo trochu spolupracovat. Takže čekám na výsledek.

Upraveno uživatelem honzanaj
doplnění po nechtěném odeslání rozepsaného textu
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A jako obvykle, i tentokrát jsem servisní prohlídky využil k vyzkoušení něčeho nového, tentokrát je to krásná oranžová 208, skoro nová, jen asi 1800 km na počítadle. 
Jedná se tedy o Peugeot 208 pětidveřový ACTIVE 1.2 PureTech 82 MAN5 v barvě Orange Power metalíza. Z doplňků jsem zaznamenal 15" al. kola Azote, Connect Radio a mlhovky, v konfigurátoru tak za 305 tis. Kč (?).
Na auto se kouká hezky, sedí se trochu na bidýlku, ale za chvíli jsem si zvykl. Rozjezdy mám malinko rozpačitější, nějak se tomu nejdřív nechce, ale pak hned zabere a jezdí velice svižně i s 60 kW a 118 Nm. Do města vynikající, při vyšších rychlostech už trochu jankovatí a nedrží stopu. Na dálnici je těch korekčních pohybů volantem na můj vkus až moc. Motor je navíc proti vzorně utlumené 308 docela dost slyšet.
Pokud jde o místo, já sám (186 cm) se za volant vejdu, za sebe si jakž takž sednu, ale asi jen na kratší trasu. Na nákup a výlet ve dvou plně dostačující i kufr s 285 dm3 - 311 litry (dle metodiky). 
Ovládací prvky vesměs v pohodě, na dotykovém displeji jsem toho moc zajímavého nenašel.

A jako obvykle, závěrem pár obrázků:
 

208-1.JPG

208-2.JPG

208-3.JPG

208-4.JPG

208-5.JPG

208-6.JPG

208-7.JPG

208-8.JPG

208-9.JPG

208+308.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže aktuální stav počítadla kilometrů po dvou letech je 33333.JPG.40daae3874964f4fc0ec323bfeca188f.JPG

 

A po druhé servisní prohlídce jsme na tom takto:

- vyměněn olej, filtr, brzdovka, zkontrolováno vše dle pokynů, brzdy předek 50% obložení, zadek prý 2/3
- otáčení volantem po drobných krůčcích - prý vše zkontrolováno, utaženo, nikde žádný problém, takže to je asi takhle skutečně navrženo a vyrobeno a chová se tak elektrohydraulický posilovač. no, občas mi to vadí, občas si toho nevšímám...
- lehce pulzující intenzita LED denních světel - nebylo zatím možno zkontrolovat, technik přes elektriku nemocen
- navigace občas neví kde je - stejně jako v případě denních světel, zatím nic

Aktuální mrazivé noci se autu moc nelíbí. I když na něj jdu po ránu hodně mírně a něžně, nechce se mu moc rozjíždět a cuká se a vzpouzí, jako by bylo někde něco přidřeno. V servisu na to reagovali otázkou - kde tankujete. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Klasická otázka, kde tankujete a aký benzín či 98 a viac oktanový, nasrať ja mám cca 45 tis najazdené na ukrajinský benzín značky OKKO 95 Pulls a žiadny problém z benzínim, aspoň je bez eurobiosračiek....takže chyba v benzíne nemôže byť...a za dva roky som stihol 52500 km

Upraveno uživatelem luki52
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Ne! :bojim Neříkej ani ve srandě!

Můj vypěněný zadek je sice zatím po 7 měsících a asi 8 tis. ujetých km potichu, zato jsem minulý týden zaznamenal povrzávání od přední nápravy. Je to trochu jiný zvuk, možná tlumiče nebo něco okolo, ale už se zase nedokážu soustředit na nic jinýho.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zdar,

je to jak píši:(. Během jednoho měsíce progress na téměř původní stav. A teď otázka, jestli se to třeba nějak vydrolilo a kluci si akci úspěšně zopáknou vždy co půlrok nebo to nebude opakovatelné (myšleno technicky znova proveditelné na té samé nápravě). Zatím jsem nezjišťoval. Když tak se ozvu. 

Na předku nic nevrže.. Pouze burácí triplehrnec:)

P.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vrzani, to znám. :D

Taky bych to jel reklamovat. Nevím, jak ten úkon vypadá, ale možná špatná aplikace s tím že chyběla prilnavosti k povrchu (bez brouseni/nepouziti primeru...).

Já jen doufám, že GTi to má řešené jinak. Protože já nemám čas řešit auto, proto se kupovalo nové, že mě bude s návštěvou servisu otravovat jen jednou ročně...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tos nepotesil, doufám že se to ozve až před servisní prohlídkou. Možná to od nějakého DAMu řešili už ve výrobě. :myslim

Nicméně já mám servis 2 km od práce a do práce mě odvezou, ale stále je to komplikace, které člověk nechce mít u nového auta. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...