Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Splnění snu - Coupé, ale jaké?


pštros

Recommended Posts

kdyby neměla hyundai tak debilní reklamy, podporu prodeje NV od importu jakou má , tak se prodává i víc.  mimochodem hyundajů se přesto v  čr  prodá víc než peugeotů. jejich kvalita šla opravdu nahoru , jenže u nás opravdu platí patriotem za každou cenu. jinak nákupy aut do firem bohužel ještě pořád ovlivnuje lidský faktor (resp má dáti, dal, resp dostal :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím kde šla kvalita nahoru, ale i30 nebo co to je, to je šrot :D v práci jsem s tím asi půl roku musel jezdit, mělo to nalítané asi 40tis km, jezdil s tím jen 1 obchodní zástupce... A vrzalo všechno. A lidé to kupují, když to je levné.....ale ta cena se někde projevit musí. To je to samé jako humus jménem Dacia... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to pštros: Ano dacia je humus ale jako novota je velice levna a se zarukou. Proto nektery rodiny jdou do toho. Ne kazdy ma natolik velky prijem aby si mohl dovolit puga, skodu ci neco takoveho.... My je meli v bejvaly praci, je to hrozny ale na par let by se s tim dalo prezit..... Jinak kufr to ma hodne dobrej :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

O tom, jakej je Dáčka "humus" by asi nejvíc mohl povyprávět Maximiník - nevybavuju si ale ani jedinou zmínku, která by Dachnu hanela.

Známý měl Sámpéro a taky si nestěžoval - je to ale o tom, že za málo muziky (peněz) se prostě 100 % koncert těžko uspořádá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já chápu, že lidé s rodinou co chtějí auto se zárukou sáhnou po nové Dacii, ale....za 2 roky to auto je zralé do šrotu...

Buster, toho má jeden známý veterinář. Jezdí denně po Moravě za pacienty, má najeto asi dost a 2x do měsíce je v servisu, pořád něco.

To auto má mrtvé tlumiče už po 30tis. km, tak mi někdo řekněte co to je za šrot...

 

 

Ušetřit při koupi a pak litovat v servisu?

Není lepší ojetý prověřený model...? Za stejné peníze jak nový od Dacie apod.?

Upraveno uživatelem pštros
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Drahý Peugeot?  :myslim

To už dávno není pravda (neberte to doslova, tady jsem zaměstnanec a na nové to moc není)

V roce 1999 stál P 206 5P XR PRESENCE 1.1 60k s výbavou: dálkový centrál, el. přední okna, posilovač řízení a jeden airbag stejně jako dnes

P 2008 ACTIVE 1.2 82k s výbavou: dálkový centrál s možností rozsvícením světel na dálku, el. přední okna, posilovač řízení, 6 airbagů, handfree telefonu, tempomat s omezovačem rychlosti, klimatizace, LED denní svícení a to jsem určitě na nějakou výbavu zapomněl. :super    

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takhle to přeci brát nemůžeš

 

dej si do roviny aktuální auta ve +/- stejné motorizaci a výbavě a podívej se na koncové ceny

 

I30

308

Fabia

Logan

Focus

 

 

prostě koncovka bude vždy u Fabky a 308 větší

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

takhle to přeci brát nemůžeš

 

dej si do roviny aktuální auta ve +/- stejné motorizaci a výbavě a podívej se na koncové ceny

 

I30

308

Fabia

Logan

Focus

 

 

prostě koncovka bude vždy u Fabky a 308 větší

Fabka je konkurence pro 308? Snad pro 208, ne? :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Logan MCV, kufr skoro 600 litru, klima, tempomat, denni svetla, el.okna, el.zrcatka vyhrivana, radio s handsfree, vzpera kapoty motoru v zakladu :P auto stalo nove 264.000,- vc. 5 lete zaruky. Servis zna jen z garancky, ta prvni stala vloni 2900,- ;) nikomu Dacii nenutim. Dale nez na letiste nejezdim, zbytek cesty zvladne Airbus :P

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obdobný model je.

Fiesta, 208, Fabia, Polo, Clio, I20.

další řada

Focus, 308, Octavia, Golf, Megan, I30.

Kam mám zařadit Logana to tedy nevím. nechci mu ubližovat je to jiná liga.  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jenže co stála záruka bere čert, ale během záruky je nutné jezdit na garančky a ty stojí :) takže si člověk tu záruku zaplatí :D :D

A vůbec, diskutuje se to mimo vlákno, není tak?

Vraťme se prosím k Coupé...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jiná věc je platit balík za origo a platit rozumné peníze za běžný servis.

Pokud jde o výměnu oleje a tak, autorizovaný je 3x dražší...

Stačí mi, když jsem před X lety jel se služební Kiou Ceed na výměnu oleje, filtru, kabinového filtru, kontrolu brzd - skoro 6tis kč a netuším za co..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...