Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jakoby pripaleny smrad za autem


filoyof012000

Recommended Posts

Ahoj

 

Sem tam se mi stane, ze po dojeti do garaze po trochu delsi jizde (rekneme 15 - 20 km) citim za autem lehce smrad jakoby pripaleny gumy nebo neceho pripalenyho. 

 

Dnes rano jsem byl v servisu, kde mi menili na zadni brzde kryt (puvodni urezl a upad) a pri kontrole auta sena nic neprislo, brzdy nepribrzduji, vsechno je volny a OK. Pri prijezdu do servisu do citi nebylo (jel jsem tam ale jako tro kratky jizdy s prerusenim). Pri dojezu domu jsem to zase lehce citil ale obehl sjem auto a IMHO to neni od zadneho kola a ani to neni citit v motoru pri zvednuti kapoty. 

 

Nejaky napad, cim by to mohlo byt? Neco chycenyho na vyfuku? Bufik? 

 

Nekdo podobnou zkusenost?

 

Dik

 

Honza

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Taky má hodně specifickej smrad probíhající regenerace FAP filtru. Možná se ti spouští, ale jak jedeš krátkou trasu, tak se nedokončí a tak pořád dokola.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podpis upraven... .807 2.2 HDi, FAP ON..

 

No, fap by to byt mohl.... Protoze kdyz jedu 5km, 2 km a 3km a mezitim zastavim, tak nic a kdyz vpodstate stejnou trasu v kuse zpatky, tak to cejtim... proto mi prislo, ze bufik neni zase tolik pravdepodobnej, ten se ted spousti vpodstate hned... 

 

Jak smrdi regenerace FAPu? Ma to prijde trochu jako pripalena guma nebo tak neco... ale nen moc vyrazne, jen lehkej smradek... a jak dlouhou trasu potrebuje k probehnuti? 

 

Honza

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To iste som cítil zatiaľ len raz chytal som gumy, disky ci niesu teple a nič, dal som hlavu pod auto či niečo ucítim skade to ide, a vôbec som nevedel čo to je. Presne ako píšeš spálená guma. :myslim  Ešte jedno som si všimol smrad bol len v zadnej časti auta

Upraveno uživatelem Lubo§
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano, je to citit jen vzadu, proto jsem si puvodne myslel, ze pridiram brzdy nebo neco podobnyho. Se mi totiz stalo, ze mi odrezl a za jizdy upadl kryt brzdoveho kotouce v pravym zadnim kole a raflo se to do rafku tak, ze uz neslo popojet.. nez jsem prisel na to, co je spatne.... sem porad hledal na krizovatce, co mam po autem zaryty do asfaltu... pak jsem sundal kolo a vyhodil to ven a jezdil chvili bez toho deklu, ale ten smrad a prave vzadu.. tak jsem si myslel, ze se neco poskodilo a drbe to, i kdyz kolem slo na heveru protacet lehce.... 

 

Dneska rano jsem byl v Peugeotu, plech namontovali novy a pri celkovy kontrole podvozku na nic neprisli... ale tam sjem se dostal na tri pomerne kratky jizdy, takze zadny smrad... no a domu jsem jel najednou, cca 10 km a lehky smrad.... 

 

Bude to regenerace FAPu... jinak, prvni dva pripady kdy jsem to citil byly v situaci, kdy snezilo a bylo celkove hnusne a mokro, ale dneska rano cise bylo trochu snehu i nekde na silnicich, ale mirne pod nulou a vicemene sucho. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tuhle záhadu jsem taky řešil,jenomže mám benzin,takže fap to není...Myslel jsem že se nahřívá plast zadního nárazníku od výfuku,na velkých dírách ťukal tlumič výfuku do uchycení tažného,takže jsem předtím trochu přihnul držák výfuku,proto mě to napadlo.Dokonce jsem na ten nárazník co je nelblíž tlumiče dal takovou tu hliníkovou vícevrstvou folii co se dává kolem horkých částí,ale pořád jsem měl pocit že to někdy smrdí spáleninou,tak nevím.Pak přišla zima a teď už bohužel druhý měsíc nejezdím,tak nedořešeno...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

Tak nevim, cim to bylo, od ty doby jsem s autem uz jezdil, 4x dlouha jizda po dalnici 100km, z toho jednou nalozeny a s vozikem a nejaky kratky jizdy a ted jsem zatim nic necitil... ale nikdy nebylo vyslovene mokro... 

 

No, pokud se to deje i jinym a auta nehori, tak to asi bude normalni... 

 

H. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Stejný problém, jiné okolnosti: po spoustě krátkých pojížděj v minulých týdnech (3-5 km město) jsme jel "dál" - asi 25 km, jeden pěkný rovný stoupák, pak kus dálnice, tak jsem to  chtěl malinko protáhnout, trochu jsem přišlápnul na trojku asi na 3000 - 3100 otáček ,,, a auto plný smradu spálený gumy/plastu.

 

Zdálo se že zvenku to není, nechal jsem to odvětrat  zkusil to znovu - nedošel jsem ani na ty 3000 a vzdal to - začalo to smrdět zase, Je to závislý na vytočení do otáček, zpátky jsem jel i 110 - 120 na pětku a nic. Teplota trvale v normálu, tj. 80.

 

Vaše tipy, pánové?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...