Přejít na obsah
Bobišek

Čelní sklo

Recommended Posts

Přesně tak... Jednou jsem ho měnil známému - chtěl ušetřit tak koupil bazarovy a nějaký noname lepidlo. Sice jsem ho varoval ale nenechal si říct. Do auta teklo jako z prostrileny konve a brzy mu opět prasklo. Po výměně od profika max spokojenost

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

na saxu mame menene obe okna
predni je i s gumkou stejne nahore je mezera a tece tama

zadni je bez gumy (asi garaz oprava) je nakrivo a teklo taky :grr :grr

nejlepsi by bylo ty moje nechat udelat znovu

 

k dotazu: rezny drat a trochu sikovnosti a okno je venku (pokud je poskozene vymlatit kladivem a obrousit puvodni lepidlo)

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Díky. Tím řezným drátem je myšleno přímo na řezání skel nebo třeba struna od kytary stačí ?  :D a nějaké doporučené lepidlo nebo zkušenosti s ním ( značka ) ? Díky  :super

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

čau 

možná ti pomůže popis práce aby jsi pochopil, že je to lepší nechat to odborníkovi.

Potřebuješ strunu. To je speciální drát, nejlepší je ten hranatý. Struna z kytary doopravdy není to nejlepší. Musíš demontovat stěrače, plastové kryty a vše ostatní co překáží v přístupu k oknu. Musíš mít nějakou slabou plastovou destičku, kterou posouváš při řezání mezi strunou a přístrojovou deskou. Tím zabráníš odření desky tou strunou. Musíš mít speciální jehlu kterou propíchneš lepidlo a protáhneš tu strunu na řezání. Musíš mít pomocníka na to řezání. Při řezání se postupuje pomalu a tahá se strunou podél okna sem tam. Chce to dělat pomalu struna se hodně hřeje a ráda praskne. Pohyb strunou je dost namáhavý, musíš jí mít namotanou na dřevě. Ideálně kousek naříznutého topůrka nebo něco podobného. Do zářezu vložíš strunu a několikrát otočíš kolem toho dřeva. Rukou tu strunu neudržíš. To si dřív uřízneš prsty. Při řezání je velké nebezpečí poškození uvnitř desky a venku laku karoserie. Po vyříznutí okna jej lze vyjmout. Zbytek lepidla v rámu okna se musí odřezat až na barvu. Tam kde jsi se dostal při řezání a čištění až na plech je dobré natřít ta poškozená místa barvou. Pokud to neuděláš tak se může stát, že koroze za čas vyleze až ven okolo okna. Když už je barva suchá je potřeba natřít místo kde bude lepidlo filerem. Natírají se obě místa. Okno i karoserie. V sadě lepení oken je filer přiložen. Pokud to neuděláš tak lepidlo špatně drží. Lepidlo se dodává v kartuších jako je prodávaný silikonový tmel. Potřebuješ pistoli na vytlačování lepidla. To lepidlo je hodně husté jde to dost špatně. Možná se budete muset při aplikaci lepidla střídat. Lepidlo se nanáší špičkou seříznutou do trojúhelníku. Špička bude také v sadě lepení. Většinou se lepidlo aplikuje na karoserii. Výška lepidla je kolem 10 mm. Lepidlo je nanášeno do špičky. Nesmí se lepidlo nikde vynechat. Tím, že lepidlo otevřeš tak ti začal běžet čas. Musí se pracovat rychle. Lepidlo začne ihned po otevření pomalu tuhnout. Po aplikaci lepidla je možno okno nasadit. Ideálně potřebuješ tři osoby. Jeden je ve voze a přidržuje okno, ostatní jsou na obou stranách a hlídají přesné ustavení okna. Tam kde se lepí okna mají na manipulaci přísavky a zvládnou to ve dvou. Po vložení okna do rámu už se moc posouvat nedá. Je dobré po přitlačení okna do lepidla okno zajistit proti posunu lepící páskou. Páska se nalepí na okno a střechu. Okno je těžké a má snahu se sesunout pomaloučku dolů. Co je také sranda, že až si umažeš od lepidla ruce tak to nejde umejt. Lepidla se prodávají různá podle toho kolik máš času. Existují i taková, že je možno vůz vybavený airbagy znova používat už za dvě hodiny. Tak rychle zaschnou a udrží okno při případné aktivaci airbagu. Ty moc nedoporučuji. Raději použít lepidlo s delší dobou zasychání. Lepidlo zasychá působením vzduchu a tuhne od kraje do středu. Uvnitř je lepidlo měkké ještě několik dní. Snad jsem tě dostatečně vystrašil. V servisu mají po ruce všechny potřebné přípravky. Existuje dokonce přípravek na vyřezávání okna strunou se kterým tu práci zvládne jen jeden. Už jen dostat tu strunu z venku kolem okna dovnitř nebo obráceně a nic při tom nepoškodit je pakárna.  

Upraveno uživatelem JVT

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Rano som si nasiel prasknute celne sklo (asi pnutie karoserie). Nad samovymenou som ani neuvazoval. Skocil som do Hornet-Autosklo, dohodol sa, odstavil rano, na obed zobral. Polske sklo, cakumprask 100€. Do auta netece, senzor funguje, nalepky prelepene. Akurat s tymi fix paskami o karoseriu mi zliezol i lak  :( a pri cca 80+ km/h je odpor vzduchu viac pocut v kabine.

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

když se po převratě vyrojily ty Skloservisy, během snad tří let jsme přestali zasklívat v našem autoservisu--(teda jen vyjímečně), protože když prasklo sklo nám, šla škoda na náš účet, kdežto skloservis přijel, zasklil auto svým sklem a poskytl záruku na sklo i na práci...,navíc celková cena za výměnu byla nižší, než naše nákupka čelního skla :mrk (bez práce)

Upraveno uživatelem ozzy56

Sdílet tento příspěvek


Odkaz na příspěvek
Sdílet na ostatní stránky

Pokud chcete odpovídat, musíte se přihlásit nebo si vytvořit účet.

Pouze registrovaní uživatelé mohou odpovídat

Vytvořit účet

Vytvořte si nový účet. Je to snadné!

Vytvořit nový účet

Přihlásit se

Máte již účet? Zde se přihlašte.

Přihlásit se

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

×