Guest Ludweek Odesláno 12. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2005 tak po delsi dobe mi to zase spatne startuje ted sem to tipnul na odumirajici baterii pac kdyz to natocim tak to neudrzi otacky a chcipne...pri dalsim startu mu trochu prislapnu a uz jede...neni to previdlem...ale vcera to bylo drsnejsi...pri tretim chcipnuti zustala svitit STOP a kontrolka pro slaby tlak oleje...je pravda ze oleje tam bylo minimum a minuly tyden jsem dolival tak chci vedet jestli to opravdu muze delat baterka nebo hledat chybu nekde v mazani?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 12. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2005 To mi něco připomíná. Mě to nastartovalo, ale jakmile jsem popojel tak už chcípal a pak nešel natočit. Když to začínalo tak pomáhalo prošlápnout plyn, později už ani to nepomohlo. Dělalo to hlavně v zimě. Po výměně baterie vše v poho. [upravil dne 12/12/05 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 12. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2005 Hmm.. chlapi... mne to nesedi Nie nahodou nastartovat je najvacsi problem?.. ved vtedy su okamzite odbery az 200A na starter Pocas nabehnuteho motoru su to oproti tomu uz len drobne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 12. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2005 Já to taky nechápal. Bylo mi to vysvětleno tím, že při startu už je velkej odběr a to prostě nějak rozhodí ŘJ a ta už nefunguje na volnoběh jak má (neovládá krokáč asi). Proto to chcípání a následná nechu? naskočit. Jakmile jsem to podržel plynem a počkal až se motor ohřeje na 75°C tak už vše potom OK. [upravil dne 12/12/05 Dave_k] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 12. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2005 hmm... to moze byt... :/.. ale podla mna alternator by mal byt schopny dobijat tolko, co auto spotrebuje pocas svojho chodu a pritom este dobijat bateriu... nemam pravdu? No.. a podla tejto teorie mi to asi nevychadza Ale zase... ked je bateria vycerpana zo startovania, tak \"cuca\" prilis vela z alternatora naraz a potom to asi nestaci riadiacke hmm... hovoris, ze ked sa ti to ohrialo na 75°.. tak to uz vobec nechapem co stym ma teplota motora .. ved spotreba elektriky je rovnaka.. nie? a volnobeh musi RJ udrzovat tym krokacom nadalej... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 13. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2005 Původně zaslal: ALFWORKS hmm... hovoris, ze ked sa ti to ohrialo na 75°.. tak to uz vobec nechapem co stym ma teplota motora .. ved spotreba elektriky je rovnaka.. nie? a volnobeh musi RJ udrzovat tym krokacom nadalej... a co sytic?? ten je elektronickej ne?? tak tohle ma asi neco spolecnyho s teplotou...mimochodem s tou mam taky problem...nevyleze mi pres sedmdesatku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ras Odesláno 13. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2005 zdravim vsechny mel jsem na sve 306 stejny problem se slabou baterkou. Musel jsem ujet nekdy 5, 6 km. nez se to vzpamatovalo. Po startu to nechtelo tahnout a melo to nepravidelne otacky. Po vymene baterky je vse ok. ras Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ALFWORKS Odesláno 13. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2005 Ludweek: Teraz ma napadlo..... moze byt potom problem s cidlom teploty!!.. ked ti to neukazuje, ze by to islo nad 70, tak je problem stym... neverim, ze motor sa ti na tych 70 nezohreje! A ked je zle cidlo teploty, tak ECU nezapina sitic - a moze to zle startovat.... Ale zase.. je to len teoria... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 13. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2005 to zni logicky...a kde je cidlo teploty?? na termostatu?? jinak se mi zda taky neprevdepodobny ze by to nemelo tech sedmdesat ale na druhou stranu...treba pri parkovani nebo v kolone to vyleze k devadesatce asi prvni vymenim baterii a potom se uvidi co dal...kdyz tu nikdo nenapsal nic o olejovy pumpe (jestli tam vubec neco takovyho je:D)nebo neco souvisejiciho s mazanim tak to asi resit nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dave_k Odesláno 13. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2005 hmm... hovoris, ze ked sa ti to ohrialo na 75°.. tak to uz vobec nechapem co stym ma teplota motora .. ved spotreba elektriky je rovnaka.. nie? a volnobeh musi RJ udrzovat tym krokacom nadalej... No ono asi nešlo o to zahřátí, ale o tu dobu než se vzpamatovala baterka a už nezatěžovala tolik altík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TITANa Odesláno 13. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2005 ak sa ti auto nezohrieva nad 70 tak mas spatnej termostat. skus to overit tym ze ked stojis namieste a zahrejes motor na 80-90 tak sa potom na aute prejdi 2-3 km a teplota ti klesne pod 70. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 15. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2005 tak pro oziveni tematu poradi mi nekdo jakou znacku akumulatoru a kde nejlevneji ji koupit ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Driver Odesláno 15. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2005 No ale pokud ti chcípne motor sám od sebe tak se STOP a kontrolka mazání rozsvítí vždycky. To je normální, motor neběží, není tlak oleje a tak se rozsvítí kontrolka. (šel jsem to pro jistotu vyzkoušet,abych si nevymýšlel). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 15. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2005 Původně zaslal: Driver No ale pokud ti chcípne motor sám od sebe tak se STOP a kontrolka mazání rozsvítí vždycky. To je normální, motor neběží, není tlak oleje a tak se rozsvítí kontrolka. (šel jsem to pro jistotu vyzkoušet,abych si nevymýšlel). no jo...to je fakt...promin uz magorim marne si ted snazim vybavit jak to presne bylo ale asi nema cenu to resit...jak rikam...vymenim akumulator a dal to resit nebudu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ludweek Odesláno 17. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2005 tak jsem dnes koupil gigawatt 55Ah a startuje to na jednicku cena byla 1400czk. ted uz jenom poresit ten termostat. diky vsem za podporu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 17. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2005 No ja neviem či to bude baterkou.Dnes v noci keď dobre prituhlo a ja som už týždeň uvažoval o nabití akumulátora idem štartova? a doslova mi to chytilo iba zázrakom.Ale hneď ako sa rozbehol motor tak šlo všetko ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.