Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koroze výfuku - 1.6 16V


RoumenCZ

Recommended Posts

Asi bych zajel v rámci záruky zpět do servisu Peugeot, kde byla provedena garanční prohlídka (placená) a ukázal bych jim výsledek STK a řekl, jak je možné, že bylo vozidlo před měsícem na prohlídce a ted na STK neprošlo.

 Auto už není rok v záruce a na výfuk se záruka nevztahuje, protože je to spotřební zboží.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

asi vás naseru, ale tak to dnes je--bavíme se o LEVNYCH autech, ti, co mají nějaký křížek na krku, jistě pamatují doby, kdy se fungl nová škoda 100 musela celá rozebrat (karosařina), natřít antikorozníma přípravkama plochy styku blatníků s karoserií, blatníky zevnitř atd.,atd., aby auto úplně neshnilo během 5 let, většinou se na tom makalo 4 víkendy..., dnes je karoserie perfektně antikorozně ošetřená a 10-12 let můžete jezdit, aniž byste na ni sáhli :myslim , uvědomte si ,že KAROSERIE je základ, ten zbytek co tvoří auto se dá během pár hodin lehce vyměnit..., takže zbývá několik dílů, které se snaží automobilky ošidit (i když to nikdy nepřiznají),  mezi ně patří i tlumiče výfuku--na druhou stranu ho dnes koupíte za litr a jezdíte zase pár roků...

 

nechci vypadat, že mám za každýcm uchem milion, ale tak to prostě je :roker u auta za 750 tisíc vydrží tlumič déle :) , proč asi??

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

vono je to dnes těžký , lidi jsou rozmlsaní ,vytopí 200 tis za káru a díví se ,že se o to ještě musí starat...nebo dokonce pod to vlézt nebo že to neumí samo couvat,že to žere dokonce 5 l/ 100 km ...

dnes je moda sedni a jeď 

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to neřešil. 301 patří k levnějším autům, takže při koupi se ušetřilo řádově 70 000 oproti např. 308 nebo VW nebo Rapid.

Kdyby nic horšího nebylo, tak díkybohu za tak malou závadu. Oprava bude stát řádově 2500.

Je to jen pokrčení rameny, ale v této situaci nic lepšího nelze.

:D Příště si skoč pro BMW nebo Mercedes, a možná budeš taky nespokojen, ale za dvojnásobné peníze...

 

PS: výfuk je zřejmě dvouplášťový. Držák ti přivaří nebo nahradí místní opravář, nebo i servis, za pár stovek.

Benziňáky, když se jezdí krátké trasy, tak bývají plné vody (zkondenzované), takže rychle reznou zevnitř.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky bych to neřešil. 301 patří k levnějším autům, takže při koupi se ušetřilo řádově 70 000 oproti např. 308 nebo VW nebo Rapid.

Kdyby nic horšího nebylo, tak díkybohu za tak malou závadu. Oprava bude stát řádově 2500.

Je to jen pokrčení rameny, ale v této situaci nic lepšího nelze.

:D Příště si skoč pro BMW nebo Mercedes, a možná budeš taky nespokojen, ale za dvojnásobné peníze...

 

Řádově 2500 za výfuk, který se nedá sehnat nikde jinde než v autorizáku. :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

RoumenCZ: nevím, proč se směješ, jestli máš podrobné informace, tak napiš.

Druhovýroba určitě bude existovat, když ne hned, tak brzy, protože tato auta jsou určena pro chudší východní trhy. A pokud znáš cenu z autorizáku, tak napiš. Samotný smajlík nemá informační hodnotu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

obávám se ,že drážkování/dírkování výfuků u PSA se nezměnilo,takže tam jde naroubovat cokoliv z podobného modelu benzín ,co se tam prostě vleze prostorově ,na tk to nemá vliv

Upraveno uživatelem myšut
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevím proč tu kdejaký šunt omlouváte tím, že je to prostě levné auto a proto to nic nevydrží. To by mělo být spíš k pláči. Mě to tedy s..e, levná věc by měla vydržet stejně jako ta drahá, akorát bude méně pohodlnější, nebude mít tunu kravin navíc apod. Proč to před pár roky ještě šlo, viz zmiňovaná 206ka v základu, která taky stála 200 tis a výfuk na ní drží dodnes (sice už silou vůle ale drží). To se asi vracíme do doby Škody 100 jak tu někdo zmiňoval aneb dodělej si sám. A ono to i jde, to by ale musel někdo chtít. Zajímavý byl teď v jednom z posledních Světů motorů test Dacie Logan, jedna z prvních z najetými 400 tis. km a využívanou jako pracovní auto. Celkem jsem se divil, když jsem to četl v jakém je dobrém stavu na svůj věk.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dacie? Placená reklama. Máme v práci Dustera který má najeto poctivých 80 000, r.v. 2011 a vrže podvozek klepe, bouchá, kobereček pod pedály je protrhlý už od asi 50 000 km. Pod tímto kobercem je polyestyrén který je vydrolený. Pedál spojky vrže, skřípe a při jeho sešlápnutí něco v něm křupne už od novoty. Dle servisu se závada u nich nikdy neprojevila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

domníváme se nahradilo kdysi používané , to si sedne ...  :D

 

hele jezdím s Mercedes Vito rv 2010 , 2,2 nafta s dpf(fap) filtrem bez aditiva, mám najeto aktuálně 275000km a výfuk původní a vypadá, že ještě dlouho vydrží a DPF nic nesignalizuje a auto tahá krásně.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...