Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

12V zásuvka v kufri


Kukajz

Recommended Posts

Někde se tu psalo, že u 307 (možná podle modelu) stačilo otočit pojistku resp. přepíchnout ji do jiných kontaktů. Ale zda tuto možnost má i 308 nevím, ani si neuvědomuju, že by to tu někdo zmiňoval :myslim Ale možná (snad ) se pletu ;)

Upraveno uživatelem Veverka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Trochu opráším dotaz. Mám Peugeota 308SW vti celkem nově a ten úsporný mód a odpojení všeho mi taky moc nevyhovuje. Používám auto k dobíjení modelů letadel a jelikož nejde o velké proudy, stačila u Xsary palubní zásuvka. Ta je po vypnutí motoru a vytažení klíčku u pažouta mrtvá. Co se stane a co udělá elektronika , když si natáhnu zásuvku přímo z baterie?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U 307SW byla zdní zásuvka trvale pod proudem, u 308SW nikoliv. Je tam šetřící elektronika, ale je to pěkně na ho... Často potřebuju k práci jedním foťákem fotit a druhý mezitím dobíjet, nebo odejít od zamčeného auta a nechat blikat oranžový majáček. Takže mám trvale do kabiny zavedenou zásuvku napojenou přímo na baterii a mám to vyřešené. Elektronika na to nic neříká, protože o ničem neví...  :) To zas výrobce myslí za nás, abychom si nevybili baterii, ale v paxi je to nanic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nie je to tak celkom pravda o tom uspornom mode. Ja som siel startovat, nechal som zapnute zapalovanie a za niekolko hodin baterka v prde eee vybita. Aj v predchadzajucom aute som to riesil, tak, ze som hrube kable odviedol do kabiny, cez poistku pre istotu a vnutorny pokoj. V 308 sa da lahko prevrtat diera okolo posilovaca brzd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Maják je sice extrém, ale nabíjení foťáků, mobilů nebo jiných na příkon nenáročných zařízení je běžná věc. Taky mě to pěkně se.e.

Za jízdy to beru, ale že bych šel dát nabít mobil nebo foťák do auta místo zásuvky na 220V. :bojim  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mně upřímně na eco modu vadí jen to, že se po cca 20 minutách vypne rádio, když se sedí v autě na místě a na někoho čeká. Ale co se týká dobíjení mobilů, apod - nijak mě to neobtěžuje, vždy to stačí za jízdy. Spíš to vnímám jako pozitivum, že se jednoduše nevybije baterka. Takových umělců znám... Svízelnější je pak startovat a z terénu vůbec odjet.

 

Než trápit při stání auto, radši bych si na místě "dobíječů při stání" opatřil přenosné dobíjecí baterie, nebo různé solární dobíječky, už je to dostupné...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...