Jump to content

Tak vím co po 406 za nový vůz


Guest MMMMM
 Share

Recommended Posts

Tak protože moje 406 bude mit 10 let, byl jsem připravit počkat ještě tak 2-3 roky a koupit 207. Ale takový propadák jsem dlouho nevidel. Viděl jsem pouze fotky a nic moc. Ale v čem jsem včera jel to je nová Honda Civic. Pánové to je krása, to je povezeni, prostě jsem se do ni zamiloval. Cena neni strašná ale počkam si na ní 2-3 let a bude moje. Sedel jste v ní někdo? Jaký máte zážitek.

Link to comment
Share on other sites

Guest Masinka

Je to pro me tezky neco takovyho napsat, ale ja taky nevidim v nabidce peugeotu zadny auto, ktery by mi po 406 vyhovovalo :-((((

107-na to jak je to maly a vevnitr hnusny, tak je to priserne drahy, za 150000 to bude prodejny, jinak ne.

1007-s tou cenou se taky pomatli, navic ve snehove vanici cekat 20s nez se mi zavrou dvere, dekuji nechci.

206-vyslouzila krasavice, ktera svoji technikou nikoho neoslni

207- paskvil, kterej bude navic priserne drahej, situace s uspesnosti 206 se opakovat nebude, protoze konkurence nespi.

307- zna nekdo z vas poruchovejsi auto? Navic nemeskej dizajn a tvrdost?

407- libila se mi a to moc, ale vevnitr je malo misto, srandovni kufr, super podvozek ale naprosto nedostacujici motory, ma to byt stredni trida, ale takhle se sotva dotahuje na nizsi stredni.

607-jestli ma konkurovat BMW-5, MB-E a dalsi vyssi stredni tride, tak mi tam chbi trosiku motor, protoze to co tam davaji je vysmech. Navic priserny podvozek.

Ale hlavne co mi vadi je to, ze se peugeot snad uplne vykaslal na vyvoj benzinovych motoru a veskery vyvoj jde do nafty, za kterou zaplatite o 100000 vic a budete odmeneni spotrebou okolo 10l, dekuji nechci.

Jinak co je podle me rozumny auto v jaky tride

maly auta - Novy Yaris

nizsi stredni -C4, novy Civic, Corola, S40

stredni-S60, V70

vyssi stredni-BMW 5, C6 (az na ty motory)

Auta na vyblbnuti - 350Z, BMW1, Fokus RS, STI

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Masinka

Je to pro me tezky neco takovyho napsat, ale ja taky nevidim v nabidce peugeotu zadny auto, ktery by mi po 406 vyhovovalo :-((((

107-na to jak je to maly a vevnitr hnusny, tak je to priserne drahy, za 150000 to bude prodejny, jinak ne.

1007-s tou cenou se taky pomatli, navic ve snehove vanici cekat 20s nez se mi zavrou dvere, dekuji nechci.

206-vyslouzila krasavice, ktera svoji technikou nikoho neoslni

207- paskvil, kterej bude navic priserne drahej, situace s uspesnosti 206 se opakovat nebude, protoze konkurence nespi.

307- zna nekdo z vas poruchovejsi auto? Navic nemeskej dizajn a tvrdost?

407- libila se mi a to moc, ale vevnitr je malo misto, srandovni kufr, super podvozek ale naprosto nedostacujici motory, ma to byt stredni trida, ale takhle se sotva dotahuje na nizsi stredni.

607-jestli ma konkurovat BMW-5, MB-E a dalsi vyssi stredni tride, tak mi tam chbi trosiku motor, protoze to co tam davaji je vysmech. Navic priserny podvozek.

Ale hlavne co mi vadi je to, ze se peugeot snad uplne vykaslal na vyvoj benzinovych motoru a veskery vyvoj jde do nafty, za kterou zaplatite o 100000 vic a budete odmeneni spotrebou okolo 10l, dekuji nechci.

Jinak co je podle me rozumny auto v jaky tride

maly auta - Novy Yaris

nizsi stredni -C4, novy Civic, Corola, S40

stredni-S60, V70

vyssi stredni-BMW 5, C6 (az na ty motory)

Auta na vyblbnuti - 350Z, BMW1, Fokus RS, STI

No musim teda rict, ze od Masinky bych neco takoveho naprosto necekal. Kdysi sem si dovolil taky neco takoveho napsat a byl sem malem vyhosten z tohoto klubu.

ALE MUSIM RICT, ZE TED MA MASINKA NAPROSTOU PRAVDU, taky se mi zda, ze jim trochu ujizdi vlak.Teda spis uz ujel nez teprve ujizdi.

Link to comment
Share on other sites

Já bych taky 207mu tak rychle neodepisoval, uvidíme co se z ní vyvine. P407 si myslím, že je pěknej kousek a s motorem 2.0HDI to zase tak špatný auto není. A pokun někdo chce víc místa nebo silnej motor, tak a? si koupí karavan nebo nějakou našláplou Hondu.

Začíná mi to tu připadat, že když se Peugeotu dočasně nedaří, každej na něj začíná kašlat a jde k jiný značce.

Pežo?áci styďte se :xvul

[upravil dne 10/12/05 Vopičí]

Link to comment
Share on other sites

...neda mi to abych nereagoval:

307 - jsou v otazce spolehlivosti prumerna, problemy jsou vsude, nejen u peugeotu

407 - nedostacujici motory? nemyslim si to. 2,7 V6 hdi je podle me vynikajici kousek

607 - priserny podvozek. nesouhlasim, doporucuji se svezt novou faceliftovanou. opet tvrdim, ze 2,7 v6 hdi je pro tohle uato idealni motor

peugeot se nevykaslal na vyvoj benzinovych motoru. ano, investuje mnoho penez do vyvoje hdicek a spolecne s fordem pracuje na dalsich modelech, ale trend ustupu benzinu je jasny a je videt vsude a u vsech automobilek, vzdyt i honda dela naftu, dava se i do luxusnich aut, do sportaku... takova je doba.

cena nafty je stejna jako benzinu, ale spotrerba nafty je obecne nizsi. navic hdi poskytuje solidni zatah jiz od velmi nizkych otacek. a ohledne budoucnosti benzinaku, tak je preci jasne oznamena spoluprace s bmw, takze uz ve 207 bude preplnovana zazehova sestnactka.

vidim to jinak, ale treba se pletu :mrk

co vy na to?

Původně zaslal: Masinka

307- zna nekdo z vas poruchovejsi auto? Navic nemeskej dizajn a tvrdost?

407- libila se mi a to moc, ale vevnitr je malo misto, srandovni kufr, super podvozek ale naprosto nedostacujici motory, ma to byt stredni trida, ale takhle se sotva dotahuje na nizsi stredni.

607-jestli ma konkurovat BMW-5, MB-E a dalsi vyssi stredni tride, tak mi tam chbi trosiku motor, protoze to co tam davaji je vysmech. Navic priserny podvozek.

Ale hlavne co mi vadi je to, ze se peugeot snad uplne vykaslal na vyvoj benzinovych motoru a veskery vyvoj jde do nafty, za kterou zaplatite o 100000 vic a budete odmeneni spotrebou okolo 10l, dekuji nechci.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: michal 206

...neda mi to abych nereagoval:

307 - jsou v otazce spolehlivosti prumerna, problemy jsou vsude, nejen u peugeotu

407 - nedostacujici motory? nemyslim si to. 2,7 V6 hdi je podle me vynikajici kousek

607 - priserny podvozek. nesouhlasim, doporucuji se svezt novou faceliftovanou. opet tvrdim, ze 2,7 v6 hdi je pro tohle uato idealni motor

peugeot se nevykaslal na vyvoj benzinovych motoru. ano, investuje mnoho penez do vyvoje hdicek a spolecne s fordem pracuje na dalsich modelech, ale trend ustupu benzinu je jasny a je videt vsude a u vsech automobilek, vzdyt i honda dela naftu, dava se i do luxusnich aut, do sportaku... takova je doba.

cena nafty je stejna jako benzinu, ale spotrerba nafty je obecne nizsi. navic hdi poskytuje solidni zatah jiz od velmi nizkych otacek. a ohledne budoucnosti benzinaku, tak je preci jasne oznamena spoluprace s bmw, takze uz ve 207 bude preplnovana zazehova sestnactka.

vidim to jinak, ale treba se pletu :mrk

co vy na to?

Původně zaslal: Masinka

307- zna nekdo z vas poruchovejsi auto? Navic nemeskej dizajn a tvrdost?

407- libila se mi a to moc, ale vevnitr je malo misto, srandovni kufr, super podvozek ale naprosto nedostacujici motory, ma to byt stredni trida, ale takhle se sotva dotahuje na nizsi stredni.

607-jestli ma konkurovat BMW-5, MB-E a dalsi vyssi stredni tride, tak mi tam chbi trosiku motor, protoze to co tam davaji je vysmech. Navic priserny podvozek.

Ale hlavne co mi vadi je to, ze se peugeot snad uplne vykaslal na vyvoj benzinovych motoru a veskery vyvoj jde do nafty, za kterou zaplatite o 100000 vic a budete odmeneni spotrebou okolo 10l, dekuji nechci.

já sem zastáncem peugeotů :)!!! a tam 1,6turbo fakt bude?já myslel že je to jen koncept:myslim
Link to comment
Share on other sites

Ja jel vcera v Toyote Corolle Verso v automatu - super svezeni a obrovsky auto ... jinak novej Civic je sci-fi, jedno z nejzajimavejsich aut, co jsem za posledni dobu v tomhle segmentu videl. Jdu se v ni svezt pristi tyden ;). A ten jejich turbodiesel je fakt extremne povedenej!

Jsem krapet offtopic, ja vim ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Masinka
Původně zaslal: michal 206

...neda mi to abych nereagoval:

307 - jsou v otazce spolehlivosti prumerna, problemy jsou vsude, nejen u peugeotu

407 - nedostacujici motory? nemyslim si to. 2,7 V6 hdi je podle me vynikajici kousek

607 - priserny podvozek. nesouhlasim, doporucuji se svezt novou faceliftovanou. opet tvrdim, ze 2,7 v6 hdi je pro tohle uato idealni motor

peugeot se nevykaslal na vyvoj benzinovych motoru. ano, investuje mnoho penez do vyvoje hdicek a spolecne s fordem pracuje na dalsich modelech, ale trend ustupu benzinu je jasny a je videt vsude a u vsech automobilek, vzdyt i honda dela naftu, dava se i do luxusnich aut, do sportaku... takova je doba.

cena nafty je stejna jako benzinu, ale spotrerba nafty je obecne nizsi. navic hdi poskytuje solidni zatah jiz od velmi nizkych otacek. a ohledne budoucnosti benzinaku, tak je preci jasne oznamena spoluprace s bmw, takze uz ve 207 bude preplnovana zazehova sestnactka.

vidim to jinak, ale treba se pletu :mrk

co vy na to?

ad 307 ja jsem mel za to, ze chces obe 307 poslat okamzite z domu, kdyz se ti na nich porad neco sere, ale to mi asi rikal nekdo jinej.

ve 407 je 2,7 HDI? Nemuzu to nejak najit, muzes mi prosim te ukazat, kde se to da koupit? Chtel bych sedan nebo SW. A pokud je tohle HDI nejlepsi motor, tak max. 230 a 0-100 za bezmala 9 s musi zakazniky primo ohromovat.

607 a podvozek, proc se tohle auto bez esp pri losim testu prevratilo? A pokud je tohle HDI nejlepsi motor, tak max. 230 a 0-100 za bezmala 9 s musi zakazniky primo ohromovat.

To, ze je nastaven trend nafty misto benzinu je jen blbost evropskyho zaprdenyho socialismu, ktereho nezajima co bude zitra. Jednou to doufam dotahne evropa tak daleko jako treba kalifornie (nejsem zadny zastance usa) a stanovi shodne emisni limity jak pro naftu tak pro benzin, spravedlive by bylo kdyby se z obou norem vzala ta prisnejsi kriteria. Ze odfiltrovat velmi nebezpecne karcinogeni mikrocastice bude problem ne-li nemozne je uz ted jasne.

Taky nerozumim tomu, ze rikas, ze spotreba nafty je daleko nizsi nez u benzinu, bud sis ze me delal celou dobu blazna nebo ti 307 nezere 10-15l?

1,6T je dobrej pocin, ale mel prijit tak pred 5ti rokama a ne za nekolik let, konkurence ma podobny motory uz ted.

To, ze japonci zacali delat rakovinotvorny motory, je jenom diky tomu, ze chteji prodavat auta i v evrope, v japonsku ani v americe by se takhle snizovat nemuseli. Kdyby evropsky automobilky vrazily ty same penize co v posledni dobe do naftovych motoru do alernativnich zdroju nebo hybridu, tak v tech autech jezdime bezne uz dneska a nebudeme se dusit ve mestech ze smradu naftovych i benzinovych motoru. Z evropskych statu ma zatim rozum snad jenom Svycarsko, kde o naftu zavadite jenom nahodou a kdyz se nejakyho svycara zeptate proc si nekoupi naftu, tak na vas jenom prekvapene vyvali oci a zepta se proc by to delal? BTW nafta tam je leckde i o 3 Kc drazsi.

ja se omlouvam za tolik kritiky, ale kdyz jsem premyslel, co bude nasledovat po 406, tak jsem z hruzou zjistil, ze u peugeotu me nic nedokaze oslovit v dnesni dobe koncit 3,0 benzin na 155 kW je opet jenom vysmech. Pryc jsou doby 405 a 205, kdy peugeot dokazal nabidnout adekvatni a velmi konkurenceschopne motory a ac bych si to nepral, tak jestli peugeot nejak zasadne neprehodnoti svuj postoj, tak prijde do obrovske krize, ze ktere se bude jen tezko dostavat a to bych mu nikdy nepral.

Link to comment
Share on other sites

Guest Masinka
Původně zaslal: Vopičí

Já bych taky 207mu tak rychle neodepisoval, uvidíme co se z ní vyvine. P407 si myslím, že je pěknej kousek a s motorem 2.0HDI to zase tak špatný auto není. A pokun někdo chce víc místa nebo silnej motor, tak a? si koupí karavan nebo nějakou našláplou Hondu.

Začíná mi to tu připadat, že když se Peugeotu dočasně nedaří, každej na něj začíná kašlat a jde k jiný značce.

Pežo?áci styďte se :xvul

[upravil dne 10/12/05 Vopičí]

asi to HDI bude dobrej motor, kdyz to pises, me se jenom nelibilo, ze mi to zralo 10 l, kdyz s benzinem stejnym stylem jedu za 8,5. Pry to tahne odspodu, me se ale zdalo, ze to musim naopak porad tocit nad 2000 ot. aby to jelo, tak kde je chyba.

To ze chci vzadu 5 cm vic na kolena znamena, ze si musim koupit karavan? Nebo kdyz chci svizny svezeni tak si mam kupovat hondu?? Ne, ja si chci koupit peugeota, protoze si o sobe myslim, ze jsem peugeotak. Kdyz zacnu kritizovat tak to znamena ze se mi neco nelibi.

To, ze se peugeotu docasne nedari je pravda a bohuzel bude hur, protoze na obzoru nevidim jedinej model, kterej by byl opet tahounem, mozna jim bude 207, ale jsem docela skepticky, ovsem velmi rad bych se mylil.

Link to comment
Share on other sites

Nech mi niekto povie, ze preco tie HDi tolko zeru?...

Ved si spominam na 309 a 1.8D... bol to sice len atmosfericky diesel a auto bolo lahke (do 1 tony) ale na dlhe vzdialenosti to zralo 4,5 l !!!!

Akoze sa toto neda spravit aj s HDi?.. ved tie HDi motory by mali byt otom, ze ked tomu pridam, tak to vdaka turbu vladze chodit, ale ked stym chodim normalne, tak nech to nezerie... :(

Mam 2.0 benzin... a ten mi momentalne zerie aj deti popri cesty :(... na dlhu vzdialenost je to 7,5l.. ale vybral som si, tak sa nestazujem... ale keby mi toto iste spravilo aj HDi-cko a zaplatil by som za neho o 100tisic viac, tak by som bol mierne povedane nasraty....:myslim

Vazne sa to ubera divnym smerom :(

A ked citam o problemoch 307, tak sa mi zviera v hrdle, ze preco som do toho isiel :(..

Chcete vediet preco? Lebo som spominal na staru dobru 309 s ktorou nebol ziadny problem a v domneni ze Peugeot robi spolahlive a dobre auta, tak som kupil tuto.... zatial snim sice nemam nejake kriticke problemy,

ale je iste, ze keby som ho kupoval nove, za plnu cenu (v pripade mojej vybavy a motora je to zhruba ~750t SK)

tak by ma vazne slahlo keby som mal za tu cenu tak poruchove auto :(

Za zhruba tu cenu kupim Hondu Civic a to je uplne ina kategoria !!... kto pozna kvalitu vypracovania Japoncov, tak je mu to jasne :(

Link to comment
Share on other sites

Guest Masinka
Původně zaslal: ALFWORKS

Nech mi niekto povie, ze preco tie HDi tolko zeru?...

je to o emisich, chces-li zachytit skodlive latky, tak musis dat do cesty nejakou prekazku. V pripade nafty je to FAP filtr, ktery zachytava saze, coz je chvalihodne, ze naftaci uz nekouri, ale to skodlive v tom ze to nezachyti male karcinogenni castice, ktere se drive vazaly na ty saze, takze ted kdyz jedes za naftakem s fap filtrem a mas k dispozice byt nachylny na rakovinu, tak si bud jistej, ze ji dostanes.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Vopičí

Začíná mi to tu připadat, že když se Peugeotu dočasně nedaří, každej na něj začíná kašlat a jde k jiný značce.

Pežo?áci styďte se :xvul

[upravil dne 10/12/05 Vopičí]

A mě to zase začíná skoro zavánět sektářstvím - to jako, když si jednou koupím Piškota (přes kterýho jsem teda poznal tenhle klub s množstvím príma lidiček) mám si dát klapky na oči a tvrdit, že už nikdo nikdy nic lepšího než Piškot vymyslet nemůže??? Sorry, ale chyba není u mě, ale spíš u těch slepých piškotověrců - kdyby se všichni chovali tak, aby se \"nemuseli stydět\", tak by veškerý vývoj mohl jít do Paďous, protože byste si toho novýho a novějšího a nejnovějšího a pro manželku a pro dceru a pro syna a pro vnoučata kupovali už jen ze setrvačnosti, protože jste si na počátku 21. století koupili auto se lvem na kapotě, které na konci století 20. bylo celkem pojmem a vy jste pro to do toho lva tak těžce zamilovali, že ač většina Vašich přátel jezdí v autech prostornějších, spolehlivějších, provozně levnějších a elegantnějších, Vám se prostě ta pupeční šňůra vzniklá ve Vaší postpubertální nerozvážnosti nedaří přestřihnout.

Tímto jsem chtěl říct, že není vůbec špatné koukat po jiných značkách a sledovat, co se komu povedlo - a že Peugeot jde poněkud špatnou cestou, to v této diskuzi zmiňuje většina účastníků. Já třeba Piškota nikdy nijak zvláš? nechtěl, ale tak nějak se to sešlo a momentálně mám dva - to však neznamená, že moje další auto bude nutně další Pežó (i když taková 406 Break 2,2 HDI nebo 807 se stejným motorem by mě určitě slušely) - spíš to šacuju na Passata, Octávku nebo z francouzů třeba Xantošku. Co se týče nových aut, tam si umím představit opět Passata (nádhera), Octávii (praktické využití vzhledem k ceně) nebo Audi A6 (jiná - nedozírná finanční hladina) - z frantíků mě daleko povedenější než 407 přijde koncernový Citroen C5 - to je podle mě též ten pravej nástupce 406ky.

Co se týče nafty a Mašinkově averzi na ní, už několikrát se to tu řešilo a v podstatě vždy se došlo ke stejnýmu závěru - někdo má rád holky, někdo vdolky - ale vzájemně se kvůli tomu netřeba napadat (ale myslím si, že zlatá éra Pegů byla právě zkonstruováním bájného Indenoru a pokračující nesmrtelnými 1,9 D montovanými do 205, 309 a 405 - HDI už je krok špatným směrem a tam VW s TDI natrhl Pežotu ři?.

[upravil dne 10-12-05 Medvěd]

Link to comment
Share on other sites

Guest Masinka
Původně zaslal: Medvěd

HDI už je krok špatným směrem a tam VW s TDI natrhl Pežotu ři?.

nesouhlasim ze HDI je oproti TDI krok spatnym smerem, VW s TDI od pristiho roku konci a prechazi na CR.

souhlasim ze TDI natrhlo HDI rit.

konstatuji, ze HDI i TDI i vyvoj benzinu je krok spatnym smerem, spravny smer by mely byt alternativni paliva, motory nebo hybridy.

[upravil dne 10/12/05 Masinka]

[upravil dne 10/12/05 Masinka]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...