Bobišek Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Zdravím klubáci, potřeboval bych radu. Už nějakou dobu se mi děje to, že jedu, normálně řadím, mám tam třeba 50km/h, pak odřadím do neutrálu a otáčky spadnou na 500-600 ot./min. Jediný co mi na to zatím pomáhá je, že ,,klepnu do plynového pedálu, a on se pak chytí, a drží si tečh 900 ot./min. Děje se to delší dobu a pokaždé když nastane takováhle situace, ale už mě z toho m*dá . Dokážete mi někdo říct nebo poradit čím by to mohlo být ? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 A to tam máš parní motor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 To bude šlapací Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 jako že bys napsal, co tam je za motor, víš? takle se dost blbě dá poradit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 no tři válce měl trabant, a taky Miník jezdil se třema odesláno z Lumie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Trabant měl dva, tři měl Wartburg.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vendelinek Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 vlastně no jo,kecám , wartburg odesláno z Lumie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Miník nejezdil, Miník stále jezdí. Tři stačí, když turbo tlačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest minimaxa Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 A když už, tak Wartburg měl i 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Podívej se na kabely od zapalování, zdali nejsou poškozené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobišek Odesláno 20. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Je to motor 1.1 44kW HDZ r.v. 98 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ChouLu Odesláno 20. únor 2016 Sdílet Odesláno 20. únor 2016 Krokáč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobišek Odesláno 23. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 23. únor 2016 Díky.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 23. únor 2016 Sdílet Odesláno 23. únor 2016 Bobišek: tak teď teda nevím. Jede ti to na tři válce, nebo máš jen nízký volnoběh? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobišek Odesláno 25. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 25. únor 2016 Jede mi to normálně na 4, ale při odřazení do neutrálu mi to padne na 500 ot./min. a přijde mi to jako kdyby jel na tři. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bobišek Odesláno 29. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 29. únor 2016 Tak krokáč nový a s chvilkovou radostí opět špatně.. Kabely ke svíčkám.. můžou to dělat, nebo je to nesmysl ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S@jmon Odesláno 3. březen 2016 Sdílet Odesláno 3. březen 2016 zkus při přítmý sledovat zda ti na cívce nepřeskakujou mezi kabelama jiskry pak budou vypálený koncovky kabelů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 3. březen 2016 Sdílet Odesláno 3. březen 2016 Nastartuj zkus odpojit kabel od svíček. Je možné, že ne poškozená izolace. My jsme měnily kabely a od té doby auto necuká a i rozjezdy jsou čisté. Otáčky jsou pravidelné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimBeem Odesláno 4. březen 2016 Sdílet Odesláno 4. březen 2016 Jediný co mi na to zatím pomáhá je, že ,,klepnu do plynového pedálu, a on se pak chytí, a drží si tečh 900 ot./min No mrkni jak volně ti chodí plynový pedál - vyhákni si lanko od krokového motorku a uvidíš jestli se to bude v pohodě vracet. A druhá důležitá věc je nemít to lanko našponované - je tam na to sponka a vroubkovaná průchodka, kterou se to nastavuje. V krokáči (bosch systém) je spínač volnoběhu a pokud to lanko nebude volné, může se stát že se ti nesepne spínač a ŘJ neví, že máš nohu z plynu - nereguluje otáčky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.