Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Legenda 504


Ota

Recommended Posts

  • O 2 týdny později...
  • O 1 měsíc později...
  • O 1 rok později...
Původně zaslal: Driver

Já jsem jednu modrou 504ku potkal v Plzni a potom v Červeným Kostelci :D

Jinak u nás jsem jinou nikde nepotkal, jenom v zahraničí.

Já jí potkal v Šebetově, ale tam jsem zase nepotkal nikdy tebe, kluku ušatá!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Marcel505

Původně zaslal: Driver

Já jsem jednu modrou 504ku potkal v Plzni a potom v Červeným Kostelci :D

Jinak u nás jsem jinou nikde nepotkal, jenom v zahraničí.

Já jí potkal v Šebetově, ale tam jsem zase nepotkal nikdy tebe, kluku ušatá!

No jednu 504-ku ma Lubos z Bratislavy, ktoreho pozna aj Marcel. Tu som aj soferoval... Pripadal som si ako v 505, len sa kasna viacej kolisala v zakrutach. Ale paradne vozitko, hlavne to cabrio by bolo!:super

[upravil dne 30/1/08 peco]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: peco

No jednu 504-ku ma Lubos z Bratislavy, ktoreho pozna aj Marcel. Tu som aj soferoval... Pripadal som si ako v 505, len sa kasna viacej kolisala v zakrutach. ...

[upravil dne 30/1/08 peco]

Ona má totiž 504 skoro totožný podvozek s 505, tak proto, a má to ještě takový pudingový tlumiče, proto se to houpe...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 3 týdny později...
Původně zaslal: barenst

Tak uz jsme rozhodnuty , chci 504 cabrio s V6 , svezl jsme se a uz vim co chci , nevi nekdo o nejake pekne ?

Koupíme s Driverem pěknou 504 sedana a uříznem jí střechu... Pak ti jí prodáme... :D

Medvěd: V egyptě by se 504 cabrio V6 asi nenašla...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ota

Cabrioletů s V6kou moc nebylo, ale dají se sehnat, taky mi jeden prošel rukama, ale nebyl úplně v tom stavu, jak bych si představoval...

Ono vůbec moc nebylo 504 cabrio. A co jsem slyšel, tak bych ani do ní nešel...

Projížděl jsi ji?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Projížděl jsem dva - 2litr karbu 1971 a tu V6ku, s každou jsem udělal jen pár kilometrů, to se s tím autem nestihneš ani seznámit, ten dvoulitr byl takový čajíček (možná to byla 18ka, nevím), ale dostačoval by, on už i tak byl na zadním sedáku extra průvan, hned potom jsem ale projížděl berlinu dvoulitr mechanickou stříkačku a ta proti tomu kabrioletu jela mnohem líp...no a na tu V6ku si moc nepamatuju, byl to taky karburátor 1976, měla najeto asi 125tis. km, ale motor mi nějak nesedl, snad trochu hlučel nebo co.. ale zas to jelo, nevím přesně, jaký má to PRV výkon s karburátorem v tomhle ročníku, ale tipnul bych si přes 120 koní a s tím odlehčeným autem...:papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Škoda žes to neprojel víc, prý ty 504ky cabrio, díky tomu že se kastle vyráběla v Itálii, prý už při prodeji, když to bylo nový, povrzávali. Ta kastle se prý kroutila když jsi třeba na něco najížděl apod. Jestli je to pravda nevím, ale tohle si hold pamatuji.

Jestli v tý 504 byla V6 karbec, tak mohla mít těch 140 koní - odlehčený to asi moc není, mysli na výztuhy podvozku cabria...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...