WiZiPoK Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 Nazdarek, posledni dobe (po vymene zarovek v palubce + upevneni rezunujiciho tachometru, nebo po poklesu teploty atd..) mi prestal spravne ukozavat budik teploty vody .... pred tim ukazoval porad cca 90 C, ted podle nalady ale stabilne Problem je v tom, ze jedu jak dokazi, rucicka nejede nad cca 75C, ale pozor, staci vypnout motor, okamzite nastartovat a rucicak jen se na okamzik zastavi na 75 a pak vyleze na 80C a pak tam konci ..... nekdy vyleze na 80C i bez RESTARTU systemu nekdy ne .... kdyz porovnavam s teplotou oleje, tak tam budik ukazuje furt spravne (myslim si to) alespon stejne jako pred zasahem do palubky, nebo pred necem jinym ... do rychlosti cca 100km/h je prilepena k 90C, pri rychlejsi jizde (130-150) se ustali na hodnote cca 105C, pak pri spomaleni se znova ustali na 90C ... ---- samozrejme rucicka teploty vody jeporad na 75, resp. 80C. Kde muze byt chyba? - rozonovalo mi beco v kaplicce, nechal jsem tam vymenit zarovky a odhalit rezonanci - vymenili + opravili, od te doby my neukazuje teplota jako pred tim - muze to na to mit vliv? - dolel jsem chladici kapalinu cca 0.5l pred mesicem - ze by toto? - a taky je teplota v podlesni dobe hoodne pod 10C .. pred tim bylo nad - ze by termostat? Dalsi zajimavosti je, ze kdyz zapnu zapalovani a kdyz se jeste nic nedeje, tak rucicka ukazovatele teploty se 8x zacvaka a poskoci (tik-tak) pak se zastavi ..... po vypnuti motoru taky ...... ..ze by me privital pred startem a pak se rozloucil? -- nebo se dobijinejaky kondenzator? POMOOOOOOOOOC .... Prosiiim o radu, resp. pmoc Diky WiZi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
viktorg Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 Paraada to ale musis jazdit s malou spotrebou ked mas hned po vlozeni klucika idealnu teplotu motora:D:D:D Ale teraz vazne vypada to na studeny spoj a to bud na palubnej doske,alebo potom pri cidle teploty motora ktore posiela \"signal\" do teplomeru vody... Moja rada´: pezriet vsetky kontakty na cidle a palubke... PS: zacni cidlom, malo by to byt jednoduchsie,poskrabkat kontakt a nastriekat sprejom na nizkonapatove spoje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
WiZiPoK Odesláno 9. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 nazdarek dobry napad kde ho hledat ? jinak k tem 75C se dostava pozvolne, podle zahrati .... ale dal nejede pak po restartu najednou je tam 80C WiZi [upravil dne 9.12.05 WiZiPoK] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lavak_Bob Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 To skôr vyzerá na zaseknutý termostat.Postláčaj hadice stá? sa odsekne ale aj tak by som doporučoval vymeni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.