majkysk Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 Prosím o info : súrne zhanam motor 2,5Td r.v.1997 na peugeot 605 ICQ 343539265, poradte mi prosím. Nechal som sa totiž dobehnut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 můžu se zeptat jak ses nechal doběhnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkysk Odesláno 9. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 jednoducho klasika super inzerat. Chlap pomenil kopec veci vratane chladica niekolko hadic ako i radiatoru kurenia. Ked som kupoval nechal som bezat motor. Pocul som ako unika vzduch spoza viecka na vyrovanavacej nadrzke. Chlapík mi doložil doklady origos so servisu o oprave a stave vozidla. Odpoved na viecko bola ze je tesnenie stare a atk vzduch unika. Auto vyzera super ozaj udržiavane tak som mu uveril. Presiel som zhruba 1500km a auto je už mesiac v servise. po kompletnom rozobrati motora zistili nasledujuce zavady : - hlava prasknuta tak ze sa neda zavarit - so zhavica odpadlo nieco co poskodilo valec a sposobilo ryhu vo vlozke ..... Oprava hlavy vyjde viac ako kupa motora ktory ma stoji v A cca 1000EURO. Je to moja druha 605 a som z toho hrozne sklamany. Inac v poradi 5 Francuz vratane dvoch kusov fungel novych aut a zial ani jedno sa mi nevydarilo :bojim:bojim .... takze toto spravim a koncim s francuzmi, NIKDY VIAC:xvul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tommate Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 tak to jsi smolař, ale asi to nebude Francií !! dej jim ještě šanci !! tady se určitě dočkáš pomoci v daném problému:papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkysk Odesláno 9. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 rad by som ale : 605 2,1td problem, Ciitroen Xsara 1,4i - problem elektronika pocas behu haprovála FUNGHEL voz, Citroen C5 problem z podvozkom Hydroactive sa ukazal ako velmi nespolahlivy prvok, peugeot 206 servisovany v peugeote fungel voz hnaci remen na alternator mi rozflakal polovicu krytov a hadic v motore, Citoren Xsara 1,9Td starsi voz ale inac celkom usiel len vecne problemy z palivovym systemom ale beriem chyba udrzby.... SMOLIAR sakra nahoda a to som vystriedal 18 aut a to mam 27 rokov. Som fanda do aut ale co je moc je moc. A ked mam auto cem ho mat proste v poriadku:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 Nechci rejpat, ale když už jsi měl 18 aut, tak už by jsi mohl vědět, co ti vyhovuje, ne? Po tvých zkušenostech s frantíkama bych od nich dal taky ruce pryč, holt to se není co divit. Ta C5 je mrzutá, ta se mi líbí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkysk Odesláno 9. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 To je fakt, len mne sa stale pacia velke a silne auta co 605 a C5 urcite su a to nevravim o pocite pohodlia. to musim Francuzom uznat, Stara klasika po ktorej a sa aj teraz kazdy obzrie - 605, nadcasove tvary - nove. A zakazdym si poviem - teraz to uz predsa sa musi podari? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Holly Odesláno 9. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2005 Čím jsou ta auta starší, tím hůř se ti povede dobrá koupě. Jinak 605-ka je moc pěkná, to se musí nechat, mě osobně se nejvíc líbí 405-ky, to jsou opravdu nesmrtelný tvary. No a 607 považuji za mistrovský dílo. Jinak se bojím, že za pár let už budou ty auta tak složitý, že pořízení ojetiny vyjde na údržbu a celkový náklady hůř než nový auto, protože pak se tam bude sypat 10x víc věcí než teďka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkysk Odesláno 10. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 to je fakt;) Ináč už som ten motor zohnal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 můžu se optat za kolik? typuju 10-15 tisíc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkysk Odesláno 10. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 no u nas stoji od 20 do 80.000,-Sk ale v Rakusku som napr. zohnal jeden za 500 Eur bez vane a zrejme aj poskodena kluka a druhy za 1000Eur ale vraj dobry. Ten co beriem stoji 25.000,-Sk bez turba:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 uf až sem se orosil:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 Původně zaslal: Holly Čím jsou ta auta starší, tím hůř se ti povede dobrá koupě. Jinak 605-ka je moc pěkná, to se musí nechat, mě osobně se nejvíc líbí 405-ky, to jsou opravdu nesmrtelný tvary. No a 607 považuji za mistrovský dílo. Jinak se bojím, že za pár let už budou ty auta tak složitý, že pořízení ojetiny vyjde na údržbu a celkový náklady hůř než nový auto, protože pak se tam bude sypat 10x víc věcí než teďka. no na 607cku jsem zvedav, pac to nevidim jinou alternativu az mi stavajici 605tka doslouzi...a az vyprsi sporeni tj. musi jeste 4 roky min slouzit. Slysel jsem rozporuplne ohlasy, nejvic se bojim toho, ze tyhle auta maji strasne moc nalitano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
majkysk Odesláno 10. prosinec 2005 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 tie co som pozeral tak okolo tych 200:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 Doporucuji auta kupovat v Nemecku nebo Rakousku aby jste se vyvarovali zklamani. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chechet Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 Původně zaslal: BobyD Doporucuji auta kupovat v Nemecku nebo Rakousku aby jste se vyvarovali zklamani. a co svycarsko? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kšanda Odesláno 10. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2005 švajc je nejlepší. krásný silnice, v zimě nesolej, ale musí se to proclít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vector Odesláno 11. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2005 Původně zaslal: majkysk rad by som ale : 605 2,1td problem, Ciitroen Xsara 1,4i - problem elektronika pocas behu haprovála FUNGHEL voz, Citroen C5 problem z podvozkom Hydroactive sa ukazal ako velmi nespolahlivy prvok, peugeot 206 servisovany v peugeote fungel voz hnaci remen na alternator mi rozflakal polovicu krytov a hadic v motore, Citoren Xsara 1,9Td starsi voz ale inac celkom usiel len vecne problemy z palivovym systemom ale beriem chyba udrzby.... SMOLIAR sakra nahoda a to som vystriedal 18 aut a to mam 27 rokov. Som fanda do aut ale co je moc je moc. A ked mam auto cem ho mat proste v poriadku:roker 605 2.1-- nebejvá problém, ale při tvim štěstí... Xara.. nevim co si měl, ale u těchhle citronů jde elektrika do kopru , stejně jako třeba u R25.. prostě vlastnost, každý auto má něco. Hydroactive je výborná věc pokud funguje a u nás bohužel, pokud nefunguje neni na tohle vybavenej servis a k dostání díly... Spíš mi připadá, že si neumíš vybrat Každý auto má svoje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rimmer Odesláno 11. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2005 Původně zaslal: majkysk tie co som pozeral tak okolo tych 200:roll no zalezi jak ... ale obecne maji ty lepsi kousky tak neco nad 100 tisic. Coz na auto stare 4 roky neni tak hrozne, ale bojim se veci jako ty ruzne spojky, remenice, setrvacniky (chci jedine naftak, takze 2.2hdi), ktere asi tak nejvic trpi predpokladam na stav ujetych km. Zase kdyz jsem se dival, tak cenove je to stejne, nekde i levnejsi nektere dily nez u meho 2.1TD, ale zase u 2.2Hdi se se spojkou asi meni i ten setrvacnik a pod. kraviny, takze opravdu bojim bojim Kdyby nebyly pasaty tak kurevsky drahe, tak bych asi sel do nich, pac na ty vw se da sehnat dily za pakatel, protoze je toho vsude plna prdel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 11. prosinec 2005 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2005 U těch větších aut (607) 200 t nic není, zvláš? na dlouhé trasy. Životnost očekávám tak na aspoň na 500 t. Když jsem měl 605 tak se sypala spíše kvůli rokům, než kilometrům (elektronika ovládání topení, netěsná klima atd.) Dokud to je firemní, tak se to většinou udržuje v dobrém stavu (ložiska, tlumiče, kotouče, poloosy), protože firma na to má peníze. Horší pak v soukromých rukách - krátké jízdy a šetření. Samozřejmě i u firmy se dá zhuntovat, ale tato luxusní auta si drží šéfové a nikomu nepůjčí (aspoň u nás to tak je). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.