Jump to content

HELP


majkysk
 Share

Recommended Posts

jednoducho klasika super inzerat. Chlap pomenil kopec veci vratane chladica niekolko hadic ako i radiatoru kurenia. Ked som kupoval nechal som bezat motor. Pocul som ako unika vzduch spoza viecka na vyrovanavacej nadrzke. Chlapík mi doložil doklady origos so servisu o oprave a stave vozidla. Odpoved na viecko bola ze je tesnenie stare a atk vzduch unika. Auto vyzera super ozaj udržiavane tak som mu uveril. Presiel som zhruba 1500km a auto je už mesiac v servise. po kompletnom rozobrati motora zistili nasledujuce zavady :

- hlava prasknuta tak ze sa neda zavarit

- so zhavica odpadlo nieco co poskodilo valec a sposobilo ryhu vo vlozke .....

Oprava hlavy vyjde viac ako kupa motora ktory ma stoji v A cca 1000EURO. Je to moja druha 605 a som z toho hrozne sklamany. Inac v poradi 5 Francuz vratane dvoch kusov fungel novych aut a zial ani jedno sa mi nevydarilo :bojim:bojim:bojim .... takze toto spravim a koncim s francuzmi, NIKDY VIAC:xvul

Link to comment
Share on other sites

rad by som ale : 605 2,1td problem, Ciitroen Xsara 1,4i - problem elektronika pocas behu haprovála FUNGHEL voz, Citroen C5 problem z podvozkom Hydroactive sa ukazal ako velmi nespolahlivy prvok, peugeot 206 servisovany v peugeote fungel voz hnaci remen na alternator mi rozflakal polovicu krytov a hadic v motore, Citoren Xsara 1,9Td starsi voz ale inac celkom usiel len vecne problemy z palivovym systemom ale beriem chyba udrzby....:myslim SMOLIAR sakra nahoda a to som vystriedal 18 aut a to mam 27 rokov. Som fanda do aut ale co je moc je moc. A ked mam auto cem ho mat proste v poriadku:roker

Link to comment
Share on other sites

To je fakt, len mne sa stale pacia velke a silne auta co 605 a C5 urcite su a to nevravim o pocite pohodlia. to musim Francuzom uznat, Stara klasika po ktorej a sa aj teraz kazdy obzrie - 605, nadcasove tvary - nove. A zakazdym si poviem - teraz to uz predsa sa musi podari? :papa

Link to comment
Share on other sites

Čím jsou ta auta starší, tím hůř se ti povede dobrá koupě. Jinak 605-ka je moc pěkná, to se musí nechat, mě osobně se nejvíc líbí 405-ky, to jsou opravdu nesmrtelný tvary. No a 607 považuji za mistrovský dílo. Jinak se bojím, že za pár let už budou ty auta tak složitý, že pořízení ojetiny vyjde na údržbu a celkový náklady hůř než nový auto, protože pak se tam bude sypat 10x víc věcí než teďka.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Holly

Čím jsou ta auta starší, tím hůř se ti povede dobrá koupě. Jinak 605-ka je moc pěkná, to se musí nechat, mě osobně se nejvíc líbí 405-ky, to jsou opravdu nesmrtelný tvary. No a 607 považuji za mistrovský dílo. Jinak se bojím, že za pár let už budou ty auta tak složitý, že pořízení ojetiny vyjde na údržbu a celkový náklady hůř než nový auto, protože pak se tam bude sypat 10x víc věcí než teďka.

no na 607cku jsem zvedav, pac to nevidim jinou alternativu az mi stavajici 605tka doslouzi...a az vyprsi sporeni :) tj. musi jeste 4 roky min slouzit. Slysel jsem rozporuplne ohlasy, nejvic se bojim toho, ze tyhle auta maji strasne moc nalitano :(

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: majkysk

rad by som ale : 605 2,1td problem, Ciitroen Xsara 1,4i - problem elektronika pocas behu haprovála FUNGHEL voz, Citroen C5 problem z podvozkom Hydroactive sa ukazal ako velmi nespolahlivy prvok, peugeot 206 servisovany v peugeote fungel voz hnaci remen na alternator mi rozflakal polovicu krytov a hadic v motore, Citoren Xsara 1,9Td starsi voz ale inac celkom usiel len vecne problemy z palivovym systemom ale beriem chyba udrzby....:myslim SMOLIAR sakra nahoda a to som vystriedal 18 aut a to mam 27 rokov. Som fanda do aut ale co je moc je moc. A ked mam auto cem ho mat proste v poriadku:roker

605 2.1-- nebejvá problém, ale při tvim štěstí... Xara.. nevim co si měl, ale u těchhle citronů jde elektrika do kopru , stejně jako třeba u R25.. prostě vlastnost, každý auto má něco.

Hydroactive je výborná věc pokud funguje a u nás bohužel, pokud nefunguje neni na tohle vybavenej servis a k dostání díly...

Spíš mi připadá, že si neumíš vybrat :( Každý auto má svoje.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: majkysk

tie co som pozeral tak okolo tych 200:roll

no zalezi jak ... ale obecne maji ty lepsi kousky tak neco nad 100 tisic. Coz na auto stare 4 roky neni tak hrozne, ale bojim se veci jako ty ruzne spojky, remenice, setrvacniky (chci jedine naftak, takze 2.2hdi), ktere asi tak nejvic trpi predpokladam na stav ujetych km. Zase kdyz jsem se dival, tak cenove je to stejne, nekde i levnejsi nektere dily nez u meho 2.1TD, ale zase u 2.2Hdi se se spojkou asi meni i ten setrvacnik a pod. kraviny, takze opravdu bojim bojim :( Kdyby nebyly pasaty tak kurevsky drahe, tak bych asi sel do nich, pac na ty vw se da sehnat dily za pakatel, protoze je toho vsude plna prdel.

Link to comment
Share on other sites

U těch větších aut (607) 200 t nic není, zvláš? na dlouhé trasy. Životnost očekávám tak na aspoň na 500 t.

Když jsem měl 605 tak se sypala spíše kvůli rokům, než kilometrům (elektronika ovládání topení, netěsná klima atd.)

Dokud to je firemní, tak se to většinou udržuje v dobrém stavu (ložiska, tlumiče, kotouče, poloosy), protože firma na to má peníze. Horší pak v soukromých rukách - krátké jízdy a šetření. Samozřejmě i u firmy se dá zhuntovat, ale tato luxusní auta si drží šéfové a nikomu nepůjčí (aspoň u nás to tak je).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...