Marcel505 Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Lehký dotaz: Koupili byste si 505ku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neon Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 Já ti udělám radost...: JO:D Kdybych neměl mojí (někdy) milovnou 405 tak v nějakym slušnym stavu klidně asi 2,5TD - do benzinu bych nešel určitě - protože bych mu nevěřil. Já jsem na \"hranatý\" auta ulítlej - pžed 405kou jsem měl Citrona BX - takže u mě se neni čemu divit:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kšanda Posted December 8, 2005 Share Posted December 8, 2005 mi sme měli ve volhách motory z 505 tušim že 2,2 diesel:papa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk405 Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 asi ne ale je to tvarově zajímavé vozítko a překvapivě velkou výbavou o které se naší škodovce mohlo v té době jen zdát......prostě peugeot pro někoho i super veterán Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vertex Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 Jak už jsem Ti říkal, nemít svojí vymazlenou 205ku, bral bych jí. To auto se mi moc líbí, musela by mít ale super lak a asi bych taky do benzínu nešel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ota Posted December 9, 2005 Share Posted December 9, 2005 505 nevím, možná tak 2,2 turbo by bylo zajímavé, naftu rozhodně ne, ale zajímavější mi do budoucna určitě připadá 604 a taky (má oblíbená) 504, ve všech verzích Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 Kdybych měl pro ni garáž, tak určitě. Hlavně jak se teď nabízela v plné výbavě, za 30 t. Jako veterána. [upravil dne 10.12.05 P607Olda] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted December 10, 2005 Share Posted December 10, 2005 proc ne tak pret 20 lety to byl super kocar , ted uz mam doma CX 2,5 GTI TURBO a peugota neni misto musel by spat venku a to by byla skoda Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 Původně zaslal: kšanda mi sme měli ve volhách motory z 505 tušim že 2,2 diesel:papa 2,2 diesel se tam nedával, dělal se jen 2,3 a 2,5 diesel. Turbo jak kdy. 2,2 motory byli benzínový. Třeba Gti, Turbo Injection apod. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted December 19, 2005 Author Share Posted December 19, 2005 Hlavně myslete na to, že na to je vrakoviště, takže na 505ku jde určitě dost věcí sehnat. Ale jak říkáte, lev nemůže spát na dešti a sněhu, ten musí mít svou klec se střechou. A je mnoho důvodů, proč mít 505ku benzín... Taková 505ka 2,2 Turbo injection je podle jednoho bývalého majitele 505ky vysloveně na zabití! Jako letět s ní přes 200 km/h po Německý dálnici, to je co říct! A je mnoho důvodů, proč mít 505ku diesel... Kdyby byla ta 505ka 2,5 GTD Intercooler, který jsou moc cenný, tak to ani nepoznáte, že něco vezete! Jen se vám bude hýbat ručička u nápisu TURBO, jinak nic necítíte. Ale i já nic necítím ve svém dieselu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sova Posted May 10, 2006 Share Posted May 10, 2006 Je to hezký autíčko,hlavně to má tuším zadní náhon:super,ale kdybych si měl vybrat mezi CX GTI 2.5 Turbo a 505 vybral bych asi Citröena...je to takový zajímavější na pohled,a ze předu to vypadá božsky...např.tento je krásnej,ale kurevsky drahej což nechapu....http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7342932&id=qujjx4puwx3&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted May 10, 2006 Author Share Posted May 10, 2006 Tušíš správně, že je poháněna zadní náprava. O tom, jaké jsou to vozy na pohled, spory vést nebudeme, to by bylo na dlouho. Ale hlavní je ta věc, že i ten nejlepší Citroën v té době má nižší výkon než ta nejlepší verze 505ky. A v nynější době, kdy stojí benzín skoro 31 Kč, si myslím, že i menší obsah je při vyšším výkonu lepší, protože: Citroën 25 GTi Turbo 2, s motorem 2500ccm, má výkon 122kW/166HP. Za to Peugeot 505 2.2 Turbo Injection, s motorem 2155ccm, má výkon 128kW/174HP. Takže, co je lepší? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sova Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Marceli když to tak vezmeš,tak si myslím že je hloupost handrkovat se poměr obsah/výkon/spotřeba.Stejně sou to oba dva(peggy i citrón)žrouti jak prase,a pojistka je vlastně taky stejná...A stím že nejvykonější verze Citroenu je slabší než nejvykonější Peugeotu se ani nedivím...(Ne že by mě to nějak sralo)Ale Peugeot dycky Citroena \"omrdával\" je to stejný jako 306 GTI-6 (167HP) a ZX 16V(150HP)...Holt je jasný že Peugeot koupil Citroena a né naopak...v dávné historii Peugeot zanedbával Citroena ještě o poznání více...viz třídílný dokument Francouzký automobilový průmysl,běžel tuším na ČT2:roker [upravil dne 11.5.06 Sova] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Marceli, alespoň jeden musí být v opozici Já bych si ji nekoupil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted May 11, 2006 Author Share Posted May 11, 2006 Původně zaslal: Peta Marceli, alespoň jeden musí být v opozici Já bych si ji nekoupil. To, že to takhle říkáš mi nevadí. Ale jeden malinkatý důvod by jsi uvést mohl, ne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted May 11, 2006 Author Share Posted May 11, 2006 Původně zaslal: Sova Marceli když to tak vezmeš,tak si myslím že je hloupost handrkovat se poměr obsah/výkon/spotřeba. Ale Peugeot dycky Citroena \"omrdával\" je to stejný jako 306 GTI-6 (167HP) a ZX 16V(150HP)...Holt je jasný že Peugeot koupil Citroena a né naopak...v dávné historii Peugeot zanedbával Citroena ještě o poznání více... [upravil dne 11.5.06 Sova] Logicky vzato - motor o větším výkonu - větší spotřeba, ne? No dobrá, tak se pojďme handrkovat o tom, co je kvalitnější, když píšeš, že (cituji): Peugeot dycky Citroena \"omrdával\" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Péťa Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Peta Marceli, alespoň jeden musí být v opozici Já bych si ji nekoupil. To, že to takhle říkáš mi nevadí. Ale jeden malinkatý důvod by jsi uvést mohl, ne? To je jednoduché, nemám slabost pro veterány Navíc se mi hranatá auta obvykle nelíbí :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted May 11, 2006 Author Share Posted May 11, 2006 Původně zaslal: Peta Původně zaslal: Marcel505 Původně zaslal: Peta Marceli, alespoň jeden musí být v opozici Já bych si ji nekoupil. To, že to takhle říkáš mi nevadí. Ale jeden malinkatý důvod by jsi uvést mohl, ne? To je jednoduché, nemám slabost pro veterány Navíc se mi hranatá auta obvykle nelíbí :D V pořádku. Důvod přijat. (Ale s tou hranatostí nevím nevím..., moc hran tam není) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chuck11 Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Taky bych si 505 nekoupil:(,asi s těch důvodů že bych chtěl mladší auto a taky náhradních dílů na 505 asi moc není co:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcel505 Posted May 16, 2006 Author Share Posted May 16, 2006 Původně zaslal: chuck11 Taky bych si 505 nekoupil:(,asi s těch důvodů že bych chtěl mladší auto a taky náhradních dílů na 505 asi moc není co:myslim Jo, to máš pravdu. Ale je vrakoviště na 505ky, takže to se ještě dá a někdy to vyjde levněji než díly na jiné Peugeoty na jiných vrakovištích. Každopádně je teď velká hrozba - hrozí vyřazení dílů na 505ky. Každoročně se prý něco vyřazuje... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.