lordmar Odesláno 5. únor 2016 Sdílet Odesláno 5. únor 2016 Ahoj, poslední dobou jsem si všiml nezvyklé věci u mé 206. Stává se mi že jedu a najednou slyším takové syčení, šumění, auto najednou ztratí výkon a nereaguje na přidání plynu (dá se maximálně dojét na nejbližší odstavné místo, případně jet hodně pomalu). Když vylezu z auta tak je cítit takový smrad jako z pálené gumy. Jakmile pustím plyn, tak přestane..Je to slyšet intenzivněji při jízdě, kdy otevřu okno (buď od motoru, nebo od podvozku). Byl bych velice rád, kdyby mě někdo alespoň nasměroval. Začlo to při nastarování, kdy bylo asi tak -10 stupňů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 6. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 6. únor 2016 Dnes jsem jel a po cca 3 minutách, než se motor zahřál se kouřilo jakoby od chladiče (těžko říct, jestli to s tím souvisí).. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 6. únor 2016 Sdílet Odesláno 6. únor 2016 nahraj to , kolik tam je vody ,kde to kape ...to je tak o ničem . Mě kdysi dojel týpek s autem a strašně se divil ,když jsem mu od 10 min prolézání auta podal víčko chladiče a jel jsem pryč.....asi to přeučoval na vzduchem chladený ...bez vody Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 7. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2016 Tak dneska jsem zpozoroval odkud jde to syčení. Je to přímo katalyzátorový díl výfuku, nevím zda před, nebo za katalyzátorem, každopádně nejintenzivněji jsem to slyšel jak je zakroužkované na obrázku. Nějaké další rady? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 7. únor 2016 Sdílet Odesláno 7. únor 2016 vlez pod auto, zjisti kde to fučí a pak vyměnit, zavařit, utěsnit--co chceš jiného s tím dělat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek Hurvajz Odesláno 7. únor 2016 Sdílet Odesláno 7. únor 2016 Píše že auto ztratí výkon, tak aby nebyl ten KAT vysypanej a tím ucpanej, pak to tlakuje a někde to začne utíkat ven, proto to syčí. Smrad jako pálená guma bude nahromaděním vyfukových plynů a unikem před KATem. Když se to ucpe tak nejde přidat plyn protože je to natlakovaný a motor se neroztočí, jen vyhodí nespálenou bohatou směs, proto i ten smrad. Takže kontrola Katalyzatoru a jeho případná výměna za univerzalní, cena od 2500,- za KAT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myšut Odesláno 7. únor 2016 Sdílet Odesláno 7. únor 2016 (upraveno) uni kat za 1400......bohužel už je na autě kvůli emis s hotovou Tk. http://www.citroenclub.eu/forum/download/file.php?id=821 Upraveno 7. únor 2016 uživatelem myšut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 7. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 7. únor 2016 ok, děkuji hlavně Hurvajzovy..Příští týden zajedu do servisu a řeknu jim tam o co jde. Pak napíšu jak to dopadlo. Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tarbo11 Odesláno 8. únor 2016 Sdílet Odesláno 8. únor 2016 Zdravím,měl jsem to samé u P106,1.1i,rozpadl se a vysypal Kat,a ucpal koncový tlumič.Musel jsem vyměnit Kat i koncový tlumič. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lordmar Odesláno 12. únor 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. únor 2016 Přesně tak, byl vysypanej (vevnitř drncal), každopádně ho mám již vyměněnej. Vyřízl se a navařil použitý univerzální Bosal. Takže téma vyřešeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.