Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

plastový kryt pod motorem


Guest Fabi Pavel

Recommended Posts

Guest Fabi Pavel

Zdravím Vás,
Kdo z Vás má po koupi auta plastový kryt pod motorem?
Většina, no skoro všichni ho nemají u benzínových motorů
popřípadě kde koupit a dá se bez servisu namontovat, myslím jestli jsou přichystané na autě díry?

post-54108-0-36134700-1454149237_thumb.j

Upraveno uživatelem Fabi Pavel
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dodatečný kryt motoru je špatná věc. :)  Například chlazení v parném létě při dlouhé rychlé jízdě má to zabránění proudění vzduchu moc rádo. Výrobce to, předpokládám, má všechno hodně otestované. Možná by jste si mohli někteří z vás vůz prohlédnou na zvedáku. Na spodku nových vozů je dost, možná až nepochopitelných detailů ovlivňujících proudění vzduchu pod vozem. Znečištění motoru bývá většinou od jízdy v těsném závěsu za jiným vozem. Plastový spodní kryt poškození motoru při návštěvě příkopu moc nepomůže.     

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mal som 2008 active 1.2 60kw, kryt som nemal.

po otvorení kapoty som bol stále zhrozený, humus sveta bol totálne všade.

o kúpe krytu som uvažoval do posledného dňa, no nakoľko auto odkúpil späť predajca, nebudem mu prispievať na biznis.

 

Dodatečný kryt motoru je špatná věc. :)  Například chlazení v parném létě při dlouhé rychlé jízdě má to zabránění proudění vzduchu moc rádo. Výrobce to, předpokládám, má všechno hodně otestované. Možná by jste si mohli někteří z vás vůz prohlédnou na zvedáku. Na spodku nových vozů je dost, možná až nepochopitelných detailů ovlivňujících proudění vzduchu pod vozem. Znečištění motoru bývá většinou od jízdy v těsném závěsu za jiným vozem. Plastový spodní kryt poškození motoru při návštěvě příkopu moc nepomůže.   

 

nesúhlasím: podľa môjho info majú allure výbavové stupne spodný kryt motoru - takto mi to povedal predajca.

prečo by rovnaká motorizácia ale vyšší výbavový stupeň mal zhoršené prúdenie vzduchu?

Veď sa len zamyslime, ani to nie je reálne: vzduch je za rýchlosti priam tlačený cez chladič do motorového priestoru, tým pádom je nútený unikať každou možnou škárou.

A že tam otvorov na únik vzduchu je dosť :)

Napr. moja 308 Style má spodný kry motoru, ba čo viac, celý podvozok je pekne zakrytovaný. Pomáha to ochrane a aerodynamike.

A čo kompletne zakrytované prémiové 6valce, 8valce?

Tie hrejú niekoľkonásobne a nemám pocit že to má výrobca nedomyslené, resp. že chce prispieť k rýchlejšiemu zničeniu motora.

Reálnu ochranu vidím ako zabránenie špinenia častí motoru, ochrana  remeňa pred kamienkami a nezabúdajme v zime na soľ.

Motorový priestor sa nešpiní len keď sa lepíte na auto pred vami, pneumatiky na mokrej ceste krásne tú vodu dvíhajú a rozprašujú...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemesis

Cituji Tě

...nesúhlasím: podľa môjho info majú allure výbavové stupne spodný kryt motoru - takto mi to povedal predajca.

prečo by rovnaká motorizácia ale vyšší výbavový stupeň mal zhoršené prúdenie vzduchu?...

Dostal jsi špatnou informaci. Spodní kryt motoru nemá výbava Active ani Allure. Pořídil jsem Ti jako důkaz pár foto. Je to rychle focený na třech variantách, které jsem měl dnes po ruce. Co s mne týká já bych spodní kryt motoru dodatečně nedal. Motor potřebuje chladit. Pamětníci vědí, že na Škodě 100/110 stačilo namontovat na levou stranu mřížky zadního čela mezinárodní značku CS a byl problém

s chlazením. Chápu je to úplně něco jiného. Motor vzadu atd, ale ta tehdejší oválná cedulka byla velká jen jako dlaň dospělého muže.

Má zkušenost s P 206 SW 2.0 GTI je taková, že při teplotě okolí kolem 30 stupňů a rychlosti cca 160 - 180 km/hod teplota oleje pomaloučku lezla nahoru. U mého P 406 coupé 2.2 je to úplně stejné. Oba tyto modely mají spodní kryty od výrobce. Model P 2008 jsem takto nevyzkoušel, ale asi bych věřil výrobci zda tam kryt je potřeba nebo ne. Jinak pokud se auto používá na silnici tak motor není dramaticky špinavý. Hodně rozhoduje krytí od kol a to řeší plastové podběhy. Ty jsou u P 2008 protažené hodně dolů. Nevnucuji svůj názor jen jsem se chtě rozdělit o zkušenosti. Dělej jak myslíš. Je to tvé rozhodnutí. :papa        

post-49077-0-48052500-1454444481_thumb.j

post-49077-0-00778900-1454444494_thumb.j

post-49077-0-68474900-1454444504_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zaujímavé, vďaka za info.

osobne si myslím, že spodný kryt len pomôže a určite nespôsobí prehrievanie motora ani pri náročnejších podmienkach.

zassa vrátim k svojmu predošlému príspevku, bavíme sa o malých objemoch, všetky väčšie prémiovky vrátane V12 sú zakrytované niektoré tak, že zospodu ani smietko nevojde, a predsa sa motory neprehrievajú.

To majú ešte tie autá aj gumové tesnenia na kapote, ktoreé po dovretí pekne uzatvoria motorový priestor zhora.

P2008 má krásne škáry po celej dĺžke kapoty.

Je tam kopec priestoru, kadiaľ môže teplý vzduch unikať, keďže ho vytláča vzduch prirodzene nasávaný chladičom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řemen s altíkem chrání plastový podběh. Jeho dlouhá boční část je důležitější než případný prostřední kryt motoru. Nečistoty jdou od kol. Připomínám, že předpokládám provozování vozu na asfaltové silnici a ne v terénu.  

post-49077-0-93774600-1454573695_thumb.j

post-49077-0-05767100-1454573697_thumb.j

Upraveno uživatelem JVT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 5 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...