neo.22 Odesláno 12. únor 2018 Sdílet Odesláno 12. únor 2018 V 10. 2. 2018 at 15:30, EnzoS napsal: Co třeba regulační ventil jak tu někde psal neo.22, akorát nevim čeho, turba? Na diagnostice sem to měl, já si ji snad budu muset koupit, za chvilku to tak fakt dopadne. Na bmw, ale benzín stačila váha vzduchu odpojit pro zkoušku jestli funguje, bude tomu stejně u P508? nachází se vzadu za motorem. mně diagnostika psala příliš nízký tlak v potrubi to mi psala moje diagnostika. V originál peugeotu mi řekl že mám špatně turbo, ale to mi přišlo divné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EnzoS Odesláno 12. únor 2018 Sdílet Odesláno 12. únor 2018 (upraveno) Díky, já se na to podívám jaký tam je přístup, když bude přístup ok, tak ho vypreparuju sám, prohlídnu a uvidím. Kdybych znal někoho kdo umí číst real data v diagnostice a ne jen číst a mazat chyby tak bych to měl jednoduší. Měl sem to už jednou na diagnostice, týden bez auta a výsledek servisu směšný. Hele ještě se tě zeptám tu tvou diagnostiku máš klasicky kopii z číny nebo origo za desetitisíce a jak jsi spokojen? Upraveno 12. únor 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 12. únor 2018 Sdílet Odesláno 12. únor 2018 (upraveno) přístup je na prd.. Je to až vzadu. Mám to s českého bazaru a je to kopie ale funguje to dobře je to přímo ta na peugeot/citroen stala 4 tisíce. Jediný co mi na to nejde je přepnout auto do češtiny nebo jsem to nenašel ještě. Upraveno 12. únor 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 12. únor 2018 Sdílet Odesláno 12. únor 2018 Neo, neprepnes ho do cestiny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
neo.22 Odesláno 12. únor 2018 Sdílet Odesláno 12. únor 2018 (upraveno) Co jsem slyšel já jsem udělal aktualizaci firmware a možný to je co jsem viděl. Upraveno 12. únor 2018 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 12. únor 2018 Sdílet Odesláno 12. únor 2018 Pánové, vraťte se prosím k tématu EGR, ať to není další z vláken, co se stočí jinam. Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EnzoS Odesláno 15. únor 2018 Sdílet Odesláno 15. únor 2018 Jestli se můžou dávat odkazy, tak tady mám jeden který může pomoci s otázkami k tomuto problému ohledně cukání, chcípání motoru u P508 i s videem z diagnostiky. https://www.honestjohn.co.uk/forum/post/112436/peugeot-508-sw-2-0 Příští týden bych se do toho sám za pomoci vlastních sil pustil vyměním regulační ventil a pro jistotu vyčistím funkční EGR, pokusím se něco nafotit, tak uvidím jak mi to půjde rychle. Ověřoval sem díl DELPHI Ventil regulace tlaku, Common-Rail-System, číslo produktu9109-936A v německém eshopu podle VIN a díl je shodný. Ovšem raději ten ventil první demontuju a najisto objednám nový díl. Nebo se toho bát nemusím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EnzoS Odesláno 11. duben 2018 Sdílet Odesláno 11. duben 2018 Teď budu trošku duplikovat abych to nemusel psát celé znovu Postoupil jsem následovně, byl jsem dnes odvézt auto do autorizáku UNI AUTA PEUGEOT a CITROEN s.r.o. Jindřichův Hradec a za 4 hodiny jsem si pro něj jel zpátky. Jmenované závady se bohužel neprojevovali, občas malé škubnutí. Na autě byl proveden tento servis: testovací jízda(i se mnou osobně), diagnostika-software, geometrie, jarní prohlídka, umytí vozu Cena: 1.449 Kč Cesta ze servisu byla bez problému, bez jakéhokoliv problému s cukáním. Nicméně i přesto všechno se pro svůj klid na ten regulační ventil atp. ještě sám podívám. Říkal sem si, že optimální částku za opravu bych byl ochoten dát 40.000-50.000 Kč a ono tohle Ve škodovce sem dával letos auto na geometrii za 900 a tady za 600. Servis i vzhledem k ceně za služby, pružnost a rozsah prací doporučuji všemi deseti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 10. červenec 2018 Sdílet Odesláno 10. červenec 2018 (upraveno) Ahojte. Nevím, zda to souvisí s EGR, ale možná jo... Můj problém je takový: jedu na jakýkoliv stupeň (hlavně 3 a 4), pustím na chvíli plyn, znovu šlápnu na plyn a motor má tak 0.5 - 1 sekundu prodlevu a pak cukne a už zas jede normalně. Když proces opakuju, opět cuk. Zítra se zkusím dostat na dia, tak třeba něco napoví... UPDATE: dneska jsem byl na dia v Peugeot Hodoňovice...žádná závada, měřili vstřiky, taky OK. Tak mi přehráli sw v řj. motoru s tím, že by to mělo pomoct. Nic nepomohlo, auto cukalo stejně a navíc po updatu sw mi přestal fungovat tempomat a omezovač Tak jsem jim to psal a odepsali dotazem, zda tempomat je originál, nebo dodělávaný doma. Co to je za hloupou otázku??? Ale to jsem odbočil. Dneska jsem zkušebně odpojil EGR, projel to a žádné cukání. Zapojil jsem to zpět a taky žádné cukání, tak já nevím Upraveno 12. červenec 2018 uživatelem alternativ Update Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patejrik Odesláno 17. červenec 2018 Sdílet Odesláno 17. červenec 2018 Ahoj, začínám si všímat podobného problému. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Che Guevara Odesláno 18. červenec 2018 Sdílet Odesláno 18. červenec 2018 Čau - hlásím stejný problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rast4fa Odesláno 29. červenec 2018 Sdílet Odesláno 29. červenec 2018 (upraveno) Dobrý chcel by som sa vás opýtať klubáci pred mesiacom som si kúpil krásne zánovné autíčko 508 sw gt 150kw 170 000 komplet servisná história v peugeote auto som dal ešte aj ja skontrolovať a všetko v poriadku a teraz zhruba po mesiaci išiel som dlhšiu trasu a zrazu začala automatická prevodovka čudne preradovať do 2 ky a výkon 0 bodov auto sa nehlo čo mi nešlo do hlavy pri tých 150 kw a predošlej skúsenosti a bol vymenený dpf filter .pedál na podlahe a auto išlo ako trabant. Dal som ho na diagnostiku a chybu vyhodilo erg ventil ale problem je že to auto to nerobí vždy iba z času na čas a aj keď to robí tak mi to chybu motora nevyhadzuje na prístrojovke a pritom keď to urobí idem ako keby v núdzovom režime ale núdzovy to nie je lebo idem aj cez 100 ale nemám ťah a ani predbiehať sa mi nedá auto sa strašne pomali rozbieha keď dám pedál na podlahu preradí ma do dvojky a otáčky na preradenie do trojky pri velkom hluku motora trvá aj 15 sekund aj viac a nevládze a preradí až pri 4500 tis.otačok.a v peugeote mi povedali že cena s robotou u nich výmena montáž 770€a to nie som ochotný platiť keď som teraz dal za auto 10 500€ je to pre mňa celkom dosť.existuje aj dáke iné riešenie ako to urobiť alebo za normálnu cenu vymeniť dakujem za pomoc. Upraveno 29. červenec 2018 uživatelem Rast4fa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 29. červenec 2018 Sdílet Odesláno 29. červenec 2018 Četl jsem to 2x a stejně jsem nepochopil, kde je problém, a co se má vlastně vyměnit To je opravdu takový problém to napsat tak, aby to bylo jasné a srozumitelné? ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 29. červenec 2018 Sdílet Odesláno 29. červenec 2018 Zkus odpojit konektor z EGR ventilu a normálně nějakou dobu jezdi. Pokud to bude ok, tak budeš mít jistotu. Rast4fa ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rast4fa Odesláno 12. srpen 2018 Sdílet Odesláno 12. srpen 2018 A Erg ventil zablokovaný a odpojený auto pár tisíc kilometrov išlo ako hodinky ale problem sa vrátil pridám pedál na podlahe auto si podradí ale drží to do dalšieho preradenia minimálne 15 sec a neťahá vôbec iba keď povolím pedál trochu hore vtedy ako keby dostal silu a preradí ale akonáhle zas skúšam pridať a dám pedál na podlahu predadí dajme tomu do 3 ky a drží ju aj 15 sekund pri pedáli na podlahe aby sa preradil do vyššieho stupňa. Podotýkam erg ventil je odstavený zaslepovať sa nezaslepoval vraj to nebolo nutné lebo klapka bola ešte funkčná a pri tom ako som vypol motor sa zaklapla načo následne mi robili deaktiváciu čiže musí byť uzavretý ale odstranený nie je. Poraďte čo by mohlo byť ten problem odstraniť ho úplne alebo čo dáke skúsenosti ?diagnostika neukazuje nič dakujem vopred za pomoc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 30. srpen 2018 Sdílet Odesláno 30. srpen 2018 V 10. 7. 2018 at 19:35, alternativ napsal: Ahojte. Nevím, zda to souvisí s EGR, ale možná jo... Můj problém je takový: jedu na jakýkoliv stupeň (hlavně 3 a 4), pustím na chvíli plyn, znovu šlápnu na plyn a motor má tak 0.5 - 1 sekundu prodlevu a pak cukne a už zas jede normalně. Když proces opakuju, opět cuk. Zítra se zkusím dostat na dia, tak třeba něco napoví... UPDATE: dneska jsem byl na dia v Peugeot Hodoňovice...žádná závada, měřili vstřiky, taky OK. Tak mi přehráli sw v řj. motoru s tím, že by to mělo pomoct. Nic nepomohlo, auto cukalo stejně a navíc po updatu sw mi přestal fungovat tempomat a omezovač Tak jsem jim to psal a odepsali dotazem, zda tempomat je originál, nebo dodělávaný doma. Co to je za hloupou otázku??? Ale to jsem odbočil. Dneska jsem zkušebně odpojil EGR, projel to a žádné cukání. Zapojil jsem to zpět a taky žádné cukání, tak já nevím Takže po zaslepení EGRu se situace nezměnila a nakonec se ukázalo, že je v háji vysokotlaké čerpadlo. Nemáte někdo navíc Delphi 1920.LP? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 7. září 2018 Sdílet Odesláno 7. září 2018 Konečně čerpadlo vyměněno a cukání úplně zmizelo! pavelu96 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 7. září 2018 Sdílet Odesláno 7. září 2018 Pre info ostatným, koľko vyšla výmena? A dával si nové alebo nejaké z bazáru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
alternativ Odesláno 8. září 2018 Sdílet Odesláno 8. září 2018 (upraveno) Bazarove cerpadlo za 3500Kc a prace, vcetne vycisteni nadrze a palivoveho vedeni, byla za 1500Kc. Upraveno 8. září 2018 uživatelem alternativ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rast4fa Odesláno 10. září 2018 Sdílet Odesláno 10. září 2018 Čerpadlo si menil palivové ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.