Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

EGR ventil


juventusturin

Recommended Posts

Ja netvrdim, ze to musi byt vzdy EGR. Jen u mne to byl. Rozebiral jsem to sam, ventil jsem zkousel, on proste netesnil ani zavreny,pruzina i kdyz dojela nakonec, tak ten ventil porad profukoval. Vymenil jsem jej za jiny. 

 

Mne na tom nejvice vadilo to, jak to s autem vzdycky silne cuklo dozadu, to jsem pak vypustil hromadu tvrdsich slov.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Raz pri prudkom zoslapnuti plynu mi to hodilo do nudzaku,dia ukazala chybu rozdielny tlak paliva a merany tak neviem ci i ten regulator tlaku sa da vycistit.Tak precistil som palivovu sustavu tecem 2000,vycistil som cele sanie a egr a uz to len sem tam cukne.Podla dia su hodnoty tlaku paliva ok.Nema niekto navod vycistenie toho regulatoru paliva?Dik

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já jsem vyměnil egr..  v létě a cukání chvilku přestalo .. asi po 2 měsícich jsem najel cca 5000km a zase. Byl jsem v peugeotu a bylo mi řečeno, že mi seridily egr ventil. Po měsíci mi začalo auto zhasinat na křižovatce a kolisat otáčky. Na diagnostice mi to hodilo vysoký tlak v potrubí .. V peugeotu mi bylo řečeno že je špatný čerpadlo. Hodil jsem to kamarádovi vyměnil regulační ventil a cukání a vše bylo vyřešeno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 11 měsíců později...

Kluci dělá mi to to samé na 508 103kw, přidám cuká, cukne, krátce nebo delší dobu, v nízkých nebo vysokých otáčkách. 2x mi auto na volnoběh samo chcíplo. V servise vyměněn palivový filtr, diagnostika nic. Poradil sem jim EGR, Regulační ventil apd..vše prý v pořádku. Mám si někde vyměnit všechny tyto komponenty a uzdravím tak vůz?? Ještě před tím chci pořídit to léčivé aditivum přímo od peugeota  Unik+ Diesel Kód produktu 1611332880..

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky za rychlé odpovědi. Na jak dlouho můžu nechat odpojený EGR, na vyzkoušení potřebuju alespoň jízdu kilák nebo dva, 2-10 minut odpojen může být? Servis mě poněkud zklamal, tak bádám sám, stav našich servisů to je teda něco.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kluci co to odpojení toho EGRu, jak dlouho ho můžu mít odpojen při zkušební jízdě. Aby mě to nehodilo někde do nouzáku a nemusel pak volat odtahovku a platit diagnostiku. Stačilo mi už jedno placení zbytečného servisu na autě který nikam nevedl.

Jinak určitě nefunkční díl nahradit novým, to je jistý. Jestli je origo taky Deplhi a stojí 3, tak není o čem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě odpojíš el. konektor z EGRu a vyrazíš. Předem si vytipuj kde se to nejvíce objevuje a jeď. Pokud se to neprojeví, tak zastav, připoj konektor a pokračuj. Prostě pokud pojedeš kousek, tak se nic nestane. Při tom zkoušení se mi nestalo, že by to spadlo do nouzáku. Nesmíš s tím ale jezdit několik km. Origo EGR je Delphi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Základní pravidlo u elektroniky - nic neodpojovat za provozu, pokud to zařízení není k tomu uzpůsobené. Nevím, jak to řeší ECU.

Odpojeného EGR bych se nebál i dlouhodoběji. Vlastní zkušenost. Hodí sice chybu, ale do nouzáku by to spadnout nemělo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady je výsledek, shledal jsem že EGR je vzadu v pravo, šedý konektor, k tomu vede černá hadice a takové potrubí předpokládám na výfukové plyny. 

Auto stojí, nenastartováno->konektor odpojen->nakopnu auto, jedu a stále cuká..

Dělá to v nízkých otáčkách v situaci jako například jedu 40 km/h na 3 rychlostní stupeň, přidám trošku plynu, chci jet 50 že jo a škubne 1x nebo 2x podle situace a zvoleného převodu i vícekrát.

Nějaký nápad, zkušenost? 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Co třeba regulační ventil jak tu někde psal neo.22, akorát nevim čeho, turba?

Na diagnostice sem to měl, já si ji snad budu muset koupit, za chvilku to tak fakt dopadne.

Na bmw, ale benzín stačila váha vzduchu odpojit pro zkoušku jestli funguje, bude tomu stejně u P508?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 9. 2. 2018 at 16:27, EnzoS napsal:

neo.22 koukal sem na ceny samotného EGRu a ty jsou mezi 4 a 13 tisíci..jak jsi se dostal na cenu s prací 3.500 Kč? 

záleží jak kde a jaký typ tam mas. mně tam muselo auto stát den, protože podle vin kódu jsem měl na výběr 2 druhy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...