BezoM Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 Ahojte, prosím Vás prestala mi kúriť práva strana. Aj ked zapnem fúkanie naplno tak cítim iba jemný prúd vzduchu, neviete mi poradiť čo by to mohlo byť ? Vďaka za odpovede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 Že by klapka, jako u 7 řady??? To snad už né ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 12. červen 2016 Autor Sdílet Odesláno 12. červen 2016 Tak konečne sa oteplilo a mohol som pozhadzovat plasty a skrinku nakoniec bolo vypadnute otváranie klapky, takze stacilo premazat a pohrat sa so spravnou polohou a uz znova vsetko fuka ako ma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 29. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2017 (upraveno) Páni takže vraciam sa ku mojej téme auto chladí, ale nehreje na pravej strane ... myslíte,že je to chyba v radiátore ak ľavá strana hreje ako divá ? Popíšem trocha čo som si všimol: Kúrenie do pri nastavení na cca 21-24 stupňov fúka vlažný až by som povedal chladný vzduch .. teraz v zime to je cítiť najviac ... nad 25-28 cítim,že by aj mohol ísť teplý, ale úplne slabo až nulovo ... myslíte,že to je ovládaním klapky ? v lete som to musel nastavovať ručne kedže motorček bol vyskočený ... všetky klapky sú ovládané jedným motorčekom pri kastlíku ? Podľa toho čo som sa dočítal na fóre ak budú obe trúbky teplé tak radiátor je v poriadku však ? Vdaka Upraveno 29. leden 2017 uživatelem BezoM Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 29. leden 2017 Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Radiátor to nebude , ten je společný pro obě strany , bude něco s ovládáním nebo s klapkami , každá klapka má svůj ovládací motorek . Podívej se , jestli ti zase nevyskočilo to táhlo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 29. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2017 Aj som si myslel, len som si nebol istý či tam nebudú úplnou náhodou 2 ... budem sa musieť znova pohrať s tou klapkou možno som ju aj zle zložil keďže som to nastavoval pri zapnutej klíme v lete a nenapadlo ma to overiť pri ohreve ... Kazdopadne to musi pockat na lepsie pocasie ... Dam vediet ak nieco najdem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Mňa by zaujímal prístup k tým regulačným klapkám, čo všetko je treba rozobrať a tak.... Do budúcnosti sa to môže hodiť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 30. leden 2017 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Zatial som riesil iba spolujazdcovu stranu postup je pomerne jednoduchy, zhodit kastlik, samozrejme listy tomu sa clovek nevyhne ... a tam najdes motorcek, ktory ovlada klapky, len si nie som isty ci vsetky klapky su ovladane iba s tym jednym motorcekom, tym myslim klapku na TEPLY a ZIMNY vzduch ... mohol by mi to niekto potvrdit ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
loque Odesláno 30. leden 2017 Sdílet Odesláno 30. leden 2017 Tu sú nejaké foto, ako to vyzerá, pre inšpiráciu. Keď som videl, ako vyzerajú niektoré diely (jemné plastové klbiky, páčky a kolieska) tak to po vykrehnutí materiálu môže byť zaujímavé... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 2. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 Ahojte prišla zima a ja som sa znova vrátil k môjmu problému konečne som to rozobral na oboch stranách a po takmer 4 hodinách sa hrania s klapkami to vyzerá že tie sú v poriadku, ale zlobi radiátor. Keďže láva strana hreje ale úplne slabo teda nie tak ako by mala (porovnané s tatkovou 5008)... našli sme radiátor a ten je úplne zimný ... dokonca keď som ho meral teplomerom tak akonáhle cez neho prúdil vzduch tak sa dokonca ešte ochladzoval ... keď sme vypli kúrenie a nechali bežať auto tak sa radiátor začal zohrievať a po zapnutí pravej strany chvíľku kúrila dokym znova neochladol radiátor ... takze mám podozrenie či neni upchatý alebo vzduch ? Nemá niekto podobnú skúsenosť ? Plus pridávam fotky prístupu ku klapkam ... do servisu sa mi s tým veľmi nechce ísť keďže tam najskôr budú chcieť dávať dole pristrojovku a to by som nerád ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 2. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 Nefuka vzduch alebo nehreje? Divno si to popísal. Radiátor môže byť zavzdusneny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 2. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 Vzduch fuka ale zimny (prava strana), pricom lava strana fuka teply ale z daleka nie tak ako by mala ... teply vzduch ide lepsie ked dam rychlost vzduchu takmer na minimum ... tak hned citim,ze ide teplejsi ... jj to zavzdusnenie ma tiez napadlo budem to riesit o tyzden ak budem doma ... nejaky navod ako odvzdusnit radiator ? znamy mi este poradil skusit auto naklonit, ze by mozno vytlacilo vzduch hore ... novy radiator sa mi velmi kupovat nechce, pretoze si fakt neviem predstavit co by sa na nom mohlo pokazit ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 2. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 Odvzdusnovanie, otvoriť najvyšší bod v okruhu kurenia, čiže chladiaci okruh, vacsinou vicko na nadrzke a už len "turovat" aby okruh koloval čo najlepšie a v najvyššej teplote aby sa vzduch dostal k otvoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 2. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 2. prosinec 2017 Vyskusam a dam vediet ako som dopadol este uvazujeme ho vybrat a skusit preplachnut, myslis,ze to je dobry napad ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 3. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2017 Odvzdusnit to budeš musieť tak či tak, aj po demontáži radiatora. Je to ešte robota navyše. Najprv overiť odvzdusnenie, potom klapky, či sa hýbu tak , aby to kúrilo, a radiátor až nakoniec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 29. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2017 Takze konečne som sa k tomu dostal a radiátor je vonka ... po naliati teplej vody, ktorej sa tam ledva vošlo deci hriala minimálna časť takze sme ho začali preplachovat prípravkom na odstránenie nečistôt ... aktuálne už cez radiátor pekne prúdi voda a vyšlo z neho neskutočne veľa bordelu ... zajtra ho budem zakladať tak dám vedieť výsledok plus to pofotim Mám, ale otázku čo sa týka chladiacej kvapaliny ... aktuálne mám ružovú, ale známy mi povedal že do Peugeotu by mala ísť žltá ... viete mi poradiť či to je dobrý nápad ju vymeniť ? Vďaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2017 je jedno, jakou má chladící kapalina barvu, hlavně je nemíchej a když máš radiátor venku, dej novou, třeba origo peugeot auto máš od novoty?? nejde mi do hlavy, jak se může ucpat radiátor topení u auta z roku 2011 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 29. prosinec 2017 Autor Sdílet Odesláno 29. prosinec 2017 Však práve toho sa bojím či sa cela vypustila lebo viem že miešať sa nesmú ... rozmýšľam nad tou žltou ale predtým tam ešte nalejem cistu destilovanu a vypustím ... práveže nemám od novoty a predchádzajúci majiteľ bol naozaj darebák čo sa týka údržby bohužiaľ som to zistil až pozde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2017 ano, určitě systém propláchni pořádně nejprve vodou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
molnar252 Odesláno 12. březen 2019 Sdílet Odesláno 12. březen 2019 Zdravím vie mi niekto poradit čo bude vadné a co kvoli tomu bude treba všetko rozobrat u vodičovej strany nefuka na nohy ostatné fungujú a u spolujazdca nefúka teplý vzduch. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.