Jefris Odesláno 11. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 11. prosinec 2021 V 2. 12. 2017 at 11:46, BezoM napsal: Vzduch fuka ale zimny (prava strana), pricom lava strana fuka teply ale z daleka nie tak ako by mala ... teply vzduch ide lepsie ked dam rychlost vzduchu takmer na minimum ... tak hned citim,ze ide teplejsi ... jj to zavzdusnenie ma tiez napadlo budem to riesit o tyzden ak budem doma ... nejaky navod ako odvzdusnit radiator ? znamy mi este poradil skusit auto naklonit, ze by mozno vytlacilo vzduch hore ... novy radiator sa mi velmi kupovat nechce, pretoze si fakt neviem predstavit co by sa na nom mohlo pokazit ... Dobrý den, mám stejný problém. Na pravé straně fouká jen vlažný vzduchu. Jak jste tento problém vyřešil? Děkuji za odpověď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 27. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 Ahoj, taky se pridam s problémem s topenim. Nastartuji jedu a pomalu zacne topit. Teplota vseho je na normalu. Po nejake dobe auto zacne foukat uplne ledovej vzduch. Topeni nastaveno na max.teplotu. Občas zacne znovu topit kdyz podrzim motor vice v otackach. Ale je to zase efekt na par minut. Zkousel jsem otevřít nádržku a ta byla prazdna, ale jak mile se uvolnil podtlak, do nadrzky natekla kapalina "pod tlakem" zpet. Kdyz to pak proturuju na miste s otevrenou nadrzkou je videt ze kapalina koluje...predopkladam ze kapaliny bude dost .... Nejaky napad? Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 27. prosinec 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 Ahojte, Moj problem bol nakoniec upchaty radiator. Prejavovalo sa to nasledovne a viem o dalsom chlapikovi, ktory to mal podobne a po mojej rade mu to pomohlo. Moj postup bol nasledovny: Auto zohriat na volnobeh s vypnutym kurenim. Nasledne zapnutie kurenia a sledovat ci fuka teply vzduch. Ak fuka iba chvilku tak je pravdepodobne zapchaty radiator. U mna som to meral aj laserovym teplomerom a prava strana radiatora sa takmer nezohrievala. Je to celkom babracka, ale za pokus ta vymena radiatora stoji. Ja som ho skusal aj preplachovat chemiou, ked som ho mal vybraty, ale to nepomohlo, takte odporucam ist rovno do noveho. ozzy56 a Péťa ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 Tak hlavně, že se dílo povedlo Akorát si říkám, jak se to může ucpat? Chápu, že tam jsou tenké trubky, ale ta chladící kapalina by přece tomu svým složením měla zabraňovat, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 27. prosinec 2021 Autor Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 To vobec netusim, ale ked sme sa ho snazili cistit tak z neho vychadzali dost velke kusky. Odfotit sa mi to bohuzial nepodarilo, kedze som to preplachoval sprchou. Kazdopadne ked som porovnal stary radiator a novy (valeo) tak novsi mal vacsi priemer trubiek, takze tam zrejme aj ked bude nejaky mensi bordel tak by s tym uz nemusel byt taky problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 27. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 (upraveno) Třeba na 307 jsem z toho teď vypláchl rez, dokonce někdo předemnou použil utěsňovač, ten taky udělá paseku. Pokud jsi druhý majitel, tak s tím nic neuděláš. Pokud první, pravidelně měnit chladící kapalinu. Většina lidí ji nechá x let než auto prodají a kupující se pak diví. Stačilo odpojit hadice co vedou do kabiny, napojit to na řád a bylo. Upraveno 27. prosinec 2021 uživatelem VojtouNerCZ ozzy56 a BezoM ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 tak tak , chladící kapalina se má měnit max. po 5 letech, ale dělá to málokdo..., ta kapalina neztrácí časem mrazuvzdornost, ale odolnost proti korozi, učili jsme se kdysi , odborně se tomu říká ,,ztrácí inhibitory koroze'' , či tak nějak no BezoM ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MJSytic Odesláno 27. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 Aha, tak to potom jo. Já to u aut měním celkem pravidelně. Většinou se to spojí s výměnou termostatu, rozvodů, děravého chladiče nebo s opravou bouračky BezoM ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2021 tak potom máš kapalinu čistou, bez rezavé barvy , a ty radiátory topení byla tovární chyba--nové radiátory mají větší průřez trubiček a neucpávají se..., údajně chtěli snížit objem kapaliny v motoru, tak se jim to podařilo (snížili o jednoho panáka), ale začaly se ucpávat radiátory..., mám to od jednoho z autorizáku, jak sem koupil, tak prodal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 28. prosinec 2021 Sdílet Odesláno 28. prosinec 2021 (upraveno) Dneska jsem si vsiml, jel jsem prvni asi 2km, dokud nebyla voda ohrata, tak to topilo relativne normalne, pak po ohrati na 90c zacal foukat zase ledový vzduch. Pak uz jak kdy. Chvíli studené chvili teple....rikam si, kdyby bylo neco ucpanýho, netopilo by to porad Upraveno 28. prosinec 2021 uživatelem davidekcz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jefris Odesláno 1. únor 2022 Sdílet Odesláno 1. únor 2022 (upraveno) Dobrý den, mám stejný problém. Povedlo se vám tuto závadu odstranit a popřípadě jak? Děkuji za odpověď. Upraveno 1. únor 2022 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maťo GT Odesláno 3. únor 2022 Sdílet Odesláno 3. únor 2022 Caute, to iste sa mi deje na 508ke (r.v. 2012,230 000km) mojej priateľky.Rozvody pravidelne menené,takže neviem ci to bude mať súvis s chladiacou kvapalinou. Skúsim asi najprv tie klapky a motorček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. únor 2022 Sdílet Odesláno 3. únor 2022 pokud to chvíli topí a pak zas nee a klapky jsou funkční, bývá to částečně ucpaným radiátorem--prostě ta trocha vody co jím proteče, neohřeje radiátor tak, aby mohl normálně topit, zapnete ventilátor v kabině a proud vzduchu ho ochladí..., příčina může být i v tom, že někdo před vámi nalil utěsňovač chladících soustav a ten skončil v radiátoru..., rozvody s tím nemají nic, i když je na jejich řemenu pumpa , kdyby bylo něco s pumpou, bude se přehřívat motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davidekcz Odesláno 7. únor 2022 Sdílet Odesláno 7. únor 2022 Problem jsem vyresil, zadna sranda teda... Nevim jestli jsem to tady k tomu psal, ale vsiml jsem si, ze se pomalu ztracela i voda, ale pomalu v radu tydnu... Dal jsem auto znamemu do servisu a problem byl v egr ventilu, respektive v jeho chlazeni. Ma na sobe mali plastovy chladic, ma takove plastove zebrovani a v jednom miste byla prasklinka. Tudy se voda ztracela a delalo to zrejme i bublinu, tudiz chvili topilo, chvili ne. Vymenil se cely egr, vcetne toho chlazeni a neni problem. Cena chladice vs celého egru uz byla skoro bez rozdilu. alternativ, Péťa a ozzy56 ohodnotil 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
polpotovec Odesláno 29. říjen 2023 Sdílet Odesláno 29. říjen 2023 (upraveno) Zdravím, prosím o radu, topení u spolujezdce fouká studený vzduch, u řidiče fouká pocitově málo teplý vzduch. U radiatoru jedná trubka horká, druhá studená. Ucpaný radiátor? Děkuji za radu. Upraveno 29. říjen 2023 uživatelem polpotovec gramatika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jefris Odesláno 29. říjen 2023 Sdílet Odesláno 29. říjen 2023 (upraveno) Dobrý den, řeším stejný problém. Na jiných fórech jsem se dočetl, že by to měl být ucpaný radiátor. Bohužel jsem se k tomu ještě nedostal, abych vám to mohl potvrdit. Upraveno 29. říjen 2023 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BezoM Odesláno 29. říjen 2023 Autor Sdílet Odesláno 29. říjen 2023 Pre kazdeho kro riesi problem so spolujazdcovou stranou skuste moj navod vyssie. Vypnute kurenie, zohriat auto na 90 a nasledne pustit kurenie. Ak ide aspon chvilu teply vzduch tak je zapchaty radiator. Ja som to aj meral laserovym teplomerom a pocas vypnuteho kurenia ak si dobre pamatam tak boli obed trubky teple, po zapnuti kurenia jedna rychlo ochladla. ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 29. říjen 2023 Sdílet Odesláno 29. říjen 2023 doporučím přejít na první stránku tohoto linku a číst, pak začít jednat, protože objednací lhůty v servisech..., někde psali, že tato zima má být hrozně studená (píšou to každý rok) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 2802 Odesláno 20. leden Sdílet Odesláno 20. leden Ahoj. Tak jsem měl ten stejný problém na P508. Pravá strana foukala studený vzduch. Levá u řidiče vlažný vzduch. Pozorováním jsem zjistil...Když jsem se coural po městě,práva strana začala foukat vlažný vzduch. Když jsem jel rychleji,zase studený. Když jsem dal vnitřní okruh,práva strana foukala vlažný vzduch. Když jsem stranu řidiče stáhl na studeno,pravou stranu na nejvyšší teplotu tak práva strana foukala vlažný vzduch. V několika servisech Peugeot mi bylo řečeno, že u P508 klapky nikdy neřešili,ale radiátor (výměník tepla) ano. Tak jsem dnes vyměnil radiátor a topí to jak blázen,obě strany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.