Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Asi špatná elektronika


spatnoch

Recommended Posts

Ahoj, setkali jste se někdo s problémem u 307 s elektronikou, konkrétně asi s kolísáním napětí?

 

Mám 1.6 benzín, 80kw, 2002 a občas (každá druhá jízda) mi blbne elektrika v autě. Občas vypne a zapne rádio, někdy se otáčkoměr zblázní a lítá nahoru a dolů, někdy nefunguje el. stahování oken, světla i palubka v noci problikávají (jakoby zvyšují a snižují intenzitu svícení) a má to vliv i na motor. Prostě to někdy při rozjíždění a dobržďování se zařazenou rychlostí cuká.

 

Neřešili jste to už někdo?

 

Díky moc.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1. Očistit všechna ukostření + kontrola kabeláže

2. Proměřit jaké napětí drží baterka při vypnutém/zapnutém motoru

3. Alternátor dát na diagnostiku - nechat ošetřit, atd ....

Mě problikávala světla, nechal jsem zdiagnostikovat altík, startér, kostry ok + kabeláž taky, nakonec začal lítat otáčkoměr a rychoměr za jízdy do nesmyslných hodnot na určitý okamžik, nakonec se po čase ukázalo, že byla špatná baterka a nedržela napětí kolik měla, výměna za novou a je klid.

A od Šumperku je kousek, Nečas Zábřeh, tam jsou řemesla znalí a za rozumné ceny.

Upraveno uživatelem Tony Stark
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Těžko uhodnout, jak jsi zdatný elektrikář, na tom končí všechny rady - buďto tázající neumí a pak je zbytečné odborně radit, anebo se mi pak vysměje, že to všechno ví.

 

Popisovaná závada není typická, může ji způsobovat vícero příčin, postup hledání máš popsán výše, Tony Stark.

 

Nejjednodušší je, pokud auto ještě jede, dojeď do Zábřeha, postav tam auto a buď se podaří, aby se pan Martin na to podíval hned, anebo pojedeš domů vlakem. Člověk, který takových závad už viděl tisíce (20 let, denně např. 5 aut), bude vědět, jak na to. Když tam předem zavoláš, tím líp, ale nenech se odradit, před domem je ti auto stejně nanic, a oni to opraví během několika dnů (nebo hned), jak bude čas.

Upraveno uživatelem P607Olda
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

Muzu dat malej tip, presne to co popisujes u me mel na svedomi velkej konektor u BSI, ta radici jednotka prislusenstvi, ktera ma na sobe nahore pojistky. Tak se do mi do ni nejakym zpusobem dostala voda a zacal se vypalovat jeden z velkejch konektoru, nebylo to nijak videt, zacalo to pomalu, nechodilo rychlovytahovani okynek, pak zacalo lupat a restartovat radio, pak uz to bylo vostry, pak pekelny cukani, vypnuty budiky za jizdy, atd...proste se tam vypalily piny toho konektoru...tak treba kouknout tam, jestli neni spatny kontakt, nestrikat kontaktolem, je vodivej, bude to pak probijet mezi jednotlivejma pinama! Vytahnul bych ty konektory a kouknul do nich.

Upraveno uživatelem dahl
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...